# offline Skrevet 21. august 2009 Rapporter Del Skrevet 21. august 2009 hehe... John Stewart hadde en spøk under president valget i USA. Two candidates, one cup. Like etter laget han en slik grimase--> Har spilt F.E.A.R. i noen få minutter. Scary stuff Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 21. august 2009 Rapporter Del Skrevet 21. august 2009 Har spilt F.E.A.R. i noen få minutter. Scary stuff Not really. Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 21. august 2009 Rapporter Del Skrevet 21. august 2009 F.E.A.R. er ganske skummelt rundt kl 2-3 på natta, når du er alene hjemme, og du har det helt mørkt i rommet... Midt på dagen er det ikke skummelt i det heletatt. Oh well got a plane to catch! Oslo here I come! Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 21. august 2009 Rapporter Del Skrevet 21. august 2009 F.E.A.R er ikke skummelt i det hele tatt. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 21. august 2009 Rapporter Del Skrevet 21. august 2009 F.E.A.R er ikke skummelt i det hele tatt. Ikke om du er hjernedød, nei Tom Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 21. august 2009 Rapporter Del Skrevet 21. august 2009 Er faktisk ikke hjernedød, synes bare ikke det er skummelt i det hele tatt. Det er kjedelig. Lenke til kommentar
matsktsk Skrevet 21. august 2009 Rapporter Del Skrevet 21. august 2009 For det første så blir det noe mer enn en "hobby" når man finner ut at vil drive med det/jobber med det. Foto er mer enn en hobby for mange her inne. Det kan være/bli et yrke eller kanskje en grei biinntekt. For det andre så har du rett i at man ikke "trenger" skole/utdanning for å drive med foto, men med (den rette) utdanningen stiller du milevis foran andre som har funnet ut at de skal prøve å tjene penger på hobbyen sin. Da snakker vi om en skikkelig utdannelse, ikke videregående eller sånn "gøy-på-landet" skole. Kanskje en god utdannelse utenfor lille Norge? Min forståelse er at det er mange naive unge jenter og gutter som vil bli fotograf etter å ha kjøpt sitt første speilrefleks. Jeg lurer på hvor mange av disse unge menneskene som lykkes og hvor mange som ender opp i kassa på Rimi? Du skyter litt i løse lufta her, ser ikke helt hvem/hva du referer til. Først snakker du om at "det er en hobby for mange her inne" og fortsetter med å breie ut om naive unge jenter og gutter. Selvfølgelig er det mange som tenker "å, så kult det hadde vært å være fotograf" etter å ha kjøpt seg speilrefleks, men antallet som faktisk satser er relativt lavt. Til opplysning så kan jeg nevne at det finnes ordentlig fotoutdanning her i "lille Norge". Det er fullt mulig å leve av fotografering her i "lille Norge", men det krever innsats, kunnskap, talent, kontakter og masse arbeid. Lenke til kommentar
fototim Skrevet 21. august 2009 Rapporter Del Skrevet 21. august 2009 Når vi er inne på spill. For meg er det nesten bare ett spill som gjelder, nemlig Civ2. Ikke spesielt skummelt, men steike spennede for det. Lenke til kommentar
ET! Skrevet 21. august 2009 Rapporter Del Skrevet 21. august 2009 (endret) Har et Sandisk SD minnekort her som ikke vil dukke opp som disk på verken MAC eller pc. Noen som har en fix? Har prøvd å rense kontakter og det er ikke kortleseren som er problemet. Endret 21. august 2009 av ET-media Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 21. august 2009 Rapporter Del Skrevet 21. august 2009 Når vi er inne på spill. For meg er det nesten bare ett spill som gjelder, nemlig Civ2. Ikke spesielt skummelt, men steike spennede for det. Dvs. jeg har oppgradert meg til Civ IV. Helt fint det og. Tom Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 21. august 2009 Rapporter Del Skrevet 21. august 2009 Civ IV funker fint, ja. Er en del auto-ting som mangler i IIern om jeg ikke husker feil. Lenke til kommentar
fototim Skrevet 21. august 2009 Rapporter Del Skrevet 21. august 2009 Civ4 har jeg ikke prøvd, siden 3 var en nedtur for meg. Men kanskje verdt et forsøk allikevel. Lenke til kommentar
Sutekh Skrevet 21. august 2009 Rapporter Del Skrevet 21. august 2009 Må si at jeg aldri har klart å bli helt fortrolig med noen Civ-versjon etter nr. 2. Kampsystemet har stort sett bare tapt seg, og gimpe-mekanismene (først og fremst corruption i Civ III, inflasjon i Civ IV) gjør sluttspillet skikkelig kjedelig. Religion er den eneste av nyvinningene i IV som faktisk er bra. Auto-ting er for pyser. Lenke til kommentar
# offline Skrevet 21. august 2009 Rapporter Del Skrevet 21. august 2009 ... Bare av nysgjerrighet, hva slags skole går du? Den du linker til? Ja, det er noen gode skoler i Norge. Men det er vell mest sannsynlig mere vekt bak utdannelsen hvis man velger en god skole i utlandet. Du sier det krever innsats, kunnskap, talent, kontakter og masse arbeid. Enig med deg. Pluss at du trenger gode sosiale egenskaper aka "snakke-apparat", være meget "business" orientert(kanskje litt kynisk i bakhodet) og du må kunne selge deg selv som bare pokker. En annen fordel er å ikke henge på forum hele tiden Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 21. august 2009 Rapporter Del Skrevet 21. august 2009 ... Bare av nysgjerrighet, hva slags skole går du? Den du linker til? Han linker til to forskjellige skoler. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 21. august 2009 Rapporter Del Skrevet 21. august 2009 Er faktisk ikke hjernedød, synes bare ikke det er skummelt i det hele tatt. Det er kjedelig. Vi misforstår "å synes noe er skummelt" med "å skvette". Jeg har aldri sett en skrekkfilm jeg syns var skummel. Har sett mange jeg skvetter av. Men om jeg vil skvette foretrekker jeg hikke. Skrekkfilmer er gørrkjedelig. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 21. august 2009 Rapporter Del Skrevet 21. august 2009 Skvetter ikke av F.E.A.R heller. Synes bare det er kjedelig. Litt sånn "å.. jippi.. der kom hun lille jævla irriterende jenta igjen" Lenke til kommentar
# offline Skrevet 21. august 2009 Rapporter Del Skrevet 21. august 2009 ... Bare av nysgjerrighet, hva slags skole går du? Den du linker til? Han linker til to forskjellige skoler. Lenke til kommentar
Sutekh Skrevet 21. august 2009 Rapporter Del Skrevet 21. august 2009 http://www.fotofagskolen.no/ Hvor vanskelig kan det være? Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 21. august 2009 Rapporter Del Skrevet 21. august 2009 Prøv å skrive inn fotofagskolen.no istedenfor å trykke på linken du. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå