# offline Skrevet 21. august 2009 Rapporter Del Skrevet 21. august 2009 Skikkelig surt å sitte inne med influensa. Har nettopp spilt gjennom R6:Vegas2 Hva skal man spille nå? Tips? Tenkte på F.E.A.R. men er usikker på om jeg har nerver til det. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 21. august 2009 Rapporter Del Skrevet 21. august 2009 TrackMania Nations Forever Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 21. august 2009 Rapporter Del Skrevet 21. august 2009 Det nye episodebaserte Monkey Island-spillet! Episode en er iallefall på både Steam og i Wii-butikken, tror episode to kommer snart også. Sitter foresten på tog i england og surfer, finfint med internett og strømuttak på toget! Lenke til kommentar
# offline Skrevet 21. august 2009 Rapporter Del Skrevet 21. august 2009 Høres ut som PC spill. Jeg har en moddet/bannet kryssboks helsnurr Mulig jeg prøver meg på Bioshock eller F.E.A.R. Hater skumle spill. Jeg skvetter så jævlig. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 21. august 2009 Rapporter Del Skrevet 21. august 2009 Bioshock er smågøy. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 21. august 2009 Rapporter Del Skrevet 21. august 2009 Jeg må innrømme at det er virkelig overraskende at en søring som deg virkelig leser Den siste viking hver dag. Ikke hver dag, men jeg har tydeligvis lest det. Hvis det nå var Bojer jeg kvasisiterte? Er det det du sier, at det var Bojer? Ikke vet jeg, sist jeg leste den var på ungdomsskolen. Dog, bedre enn "I de dage". Skikkelig surt å sitte inne med influensa. Har nettopp spilt gjennom R6:Vegas2 Hva skal man spille nå? Tips? Tenkte på F.E.A.R. men er usikker på om jeg har nerver til det. Need For Speed 5 Porsche Unlimited. Beste NFS-spill ever, fysikken er faktisk realistisk. Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 21. august 2009 Rapporter Del Skrevet 21. august 2009 Leste noe jeg absolutt ikke var klar over tidligere idag. Man kan feste objektiver med F-fatning direkte på Pentax dine digitale kameraer uten modifikasjon! http://forums.dpreview.com/forums/read.asp...essage=19738793 http://www.pentaxforums.com/forums/pentax-...ikon-glass.html http://www.pentaxforums.com/forums/pentax-...mm-f-2-8-a.html Francis Lenke til kommentar
Sutekh Skrevet 21. august 2009 Rapporter Del Skrevet 21. august 2009 Høres ut som PC spill. Jeg har en moddet/bannet kryssboks helsnurr Mulig jeg prøver meg på Bioshock eller F.E.A.R. FPS med gamepad = fail Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 21. august 2009 Rapporter Del Skrevet 21. august 2009 Veldig enig med deg Sutekh! Lenke til kommentar
# offline Skrevet 21. august 2009 Rapporter Del Skrevet 21. august 2009 Bioshock er smågøy. Har ikke spilt det siden det kom ut. Satt nede i kjelleren med projektor og 80" lerret i bekmørka. Måtte slå av da de derre gale kjærringan hylte og skreik mens dem sprang mot skjermen. Det var like før jeg måtte skifte underbukse. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 21. august 2009 Rapporter Del Skrevet 21. august 2009 Fps skal spilles på PC. Har bad company på xboxen, og det funker ikke i det hele tatt. Lenke til kommentar
Sutekh Skrevet 21. august 2009 Rapporter Del Skrevet 21. august 2009 (endret) Mulig mine meninger er litt farget av tidlige erfaringer med å spille firespiller Goldeneye splitscreen på en 14" TV i forsen. Men jeg syntes egentlig ikke det var noe bedre å spille enspiller Resistance: Fall of man med gamepad på en 42"... Endret 21. august 2009 av Sutekh Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 21. august 2009 Rapporter Del Skrevet 21. august 2009 Nintendo DS: Phoenix Wright-serien, Final Fantasy-serien, Chrono Trigger, Etrian Odyssey, Contact. PC: Portal, Fallout 3, TrackMania, gamle LucasArts-spill, gamle Sierra-spill. Lenke til kommentar
# offline Skrevet 21. august 2009 Rapporter Del Skrevet 21. august 2009 FPS med gamepad = fail Jeg hadde aldri en PC-spill periode i livet mitt. Klarer ikke å styre mus og tastatur samtidig. Helt umulig. Pluss at jeg må sitte/ligge i sofan men sjeg spiller. Kjøpte min første PC da jeg var 20-21. Spilledingser jeg har hatt: Noe Atari lignende Commodore VIC 20 Commodore Amiga 600 Gamecube (spilte 1-2 spill så ble den solgt) Xbox1 (2stk. begge moddet) Xbox 360 (3stk. 2 moddet/bannet, sitter igjen med en moddet) Lenke til kommentar
OlavF Skrevet 21. august 2009 Rapporter Del Skrevet 21. august 2009 Skikkelig surt å sitte inne med influensa. Har nettopp spilt gjennom R6:Vegas2 Hva skal man spille nå? Tips? Tenkte på F.E.A.R. men er usikker på om jeg har nerver til det. Forza Motorsport 2! Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 21. august 2009 Rapporter Del Skrevet 21. august 2009 Skikkelig surt å sitte inne med influensa. Har nettopp spilt gjennom R6:Vegas2 Hva skal man spille nå? Tips? Tenkte på F.E.A.R. men er usikker på om jeg har nerver til det. Trials HD på 360! Det må bare være det ultimate svineinfluensa-spillet! Lenke til kommentar
# offline Skrevet 21. august 2009 Rapporter Del Skrevet 21. august 2009 Starter med F.E.A.R. Tar sikkert noen få minutter før jeg er tilbake her og griner om hvor skummelt det er Har nesten ikke spilt noen av spillene Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 21. august 2009 Rapporter Del Skrevet 21. august 2009 Kanskje noe uheldig ordvalg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå