Trondster Skrevet 20. august 2009 Rapporter Del Skrevet 20. august 2009 Fordi 5Dmk2 ikke er eldre enn rundt 11 måneder og det dermed er en fake. Dyktig fake.. men still. Vel - en billigere FF kunne fint være et markedssegment - gir ikke nødvendigvis mening å ha så veldig dyr billigste FF-modell.. Tror det er mange som sitter på gjerdet og vurderer en brukt 5D/5D2, som kunne være interesserte i en 12Mpx 7D.. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 20. august 2009 Rapporter Del Skrevet 20. august 2009 Forresten: Adobe Camera Raw 5.5 har blant annet støtte for Olympus E-P1, Nikon 300s og 3000.. Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 20. august 2009 Rapporter Del Skrevet 20. august 2009 Forresten: Adobe Camera Raw 5.5 har blant annet støtte for Olympus E-P1, Nikon 300s og 3000.. er dette noe poeng å laste ned for meg med good old 40d? (hakke lest artikkelen) Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 20. august 2009 Rapporter Del Skrevet 20. august 2009 er dette noe poeng å laste ned for meg med good old 40d? (hakke lest artikkelen)Neppe - ikke før den oppdateres av seg selv via oppdateringsfunksjonen. Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 20. august 2009 Rapporter Del Skrevet 20. august 2009 Hvor mange bilder tipper dere jeg kan klare å tyne ut av ett EL-4a batteri i en MB-D10 på en D300? Vurder om jeg trenger ett eller to til helgas events. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 20. august 2009 Rapporter Del Skrevet 20. august 2009 godt over 2000 vil jeg tippe. Klarer 1000 uten prob med EN-EL3e Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 20. august 2009 Rapporter Del Skrevet 20. august 2009 Jepp, har klart over 1500 med ett EN-EL3e selv og da var det ikke helt tomt faktisk. Er flotte batterier Nikon har, men synd EL3e ikke gir meg 8bps. Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 20. august 2009 Rapporter Del Skrevet 20. august 2009 Fordi 5Dmk2 ikke er eldre enn rundt 11 måneder og det dermed er en fake. Dyktig fake.. men still. Om det er noe sannhet rundt spesifikasjonene på en eventuelt 7D vil ikke den være en 5DII erstatter. Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 20. august 2009 Rapporter Del Skrevet 20. august 2009 Får jeg spørre om erfaring til noe som ikke har noe med kamera å gjøre? Noen her som har erfaring med soving i soveposer? Hvordan er det å bruke en sovepose med komfort-temperatur på -11 grader, i temperaturer over 7 grader pluss? Er det liksom bare å åpne opp glidelåsen litt? Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 20. august 2009 Rapporter Del Skrevet 20. august 2009 Nå har jeg koblet mobilen til pcen for å få internett (til jeg får skikkelig internett), og lurer på om telenor virkelig tar bare 10,- maks per dag? Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 20. august 2009 Rapporter Del Skrevet 20. august 2009 Noen her som har erfaring med soving i soveposer? Hvordan er det å bruke en sovepose med komfort-temperatur på -11 grader, i temperaturer over 7 grader pluss? Er det liksom bare å åpne opp glidelåsen litt? Har mer enn nok erfaring med soving i sovepose, men neppe med nøyaktig disse temperaturgrensene. Vil tro det går helt greit, men den er neppe egnet ved sommertemperaturer. Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 20. august 2009 Rapporter Del Skrevet 20. august 2009 Noen her som har erfaring med soving i soveposer? Hvordan er det å bruke en sovepose med komfort-temperatur på -11 grader, i temperaturer over 7 grader pluss? Er det liksom bare å åpne opp glidelåsen litt? Har mer enn nok erfaring med soving i sovepose, men neppe med nøyaktig disse temperaturgrensene. Vil tro det går helt greit, men den er neppe egnet ved sommertemperaturer. Skal bruke den på turer fra slutten av august og til mai i lofoten. Håper ikke det er egyptsol der oppe Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 20. august 2009 Rapporter Del Skrevet 20. august 2009 Ny layout på kommende kamerahus er iallfall på plass ser det ut som. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 20. august 2009 Rapporter Del Skrevet 20. august 2009 Ny layout på kommende kamerahus er iallfall på plass ser det ut som. Ut fra programmene vil jeg anta at dette er 7D eller noe - det er ingen sport/landskap/etc-programmer som XXD-, XXXD- og XXXXD-seriene har. ..En XD-topp, i alle fall. Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 20. august 2009 Rapporter Del Skrevet 20. august 2009 Nå har jeg koblet mobilen til pcen for å få internett (til jeg får skikkelig internett), og lurer på om telenor virkelig tar bare 10,- maks per dag? Ja. Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 20. august 2009 Rapporter Del Skrevet 20. august 2009 (endret) Ny layout på kommende kamerahus er iallfall på plass ser det ut som. Ut fra programmene vil jeg anta at dette er 7D eller noe - det er ingen sport/landskap/etc-programmer som XXD-, XXXD- og XXXXD-seriene har. ..En XD-topp, i alle fall. men det er integrert flash, er det en endring på gang i retning d700... Endret 20. august 2009 av von-schnellfahrer Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 20. august 2009 Rapporter Del Skrevet 20. august 2009 Eneste grunnen til at jeg godtar blits innebygd i D700 er CLS-funksjonaliteten, selv om jeg skulle ønske Nikon hadde klart å integrere en sender i huset. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 20. august 2009 Rapporter Del Skrevet 20. august 2009 men det er integrert flash, er det en endring på gang i retning d700... Den hypotetiske 7D'en er langt på vei D700.. Spesielt gode høy ISO-egenskaper, blits, 12Mpx.. Får se hva annet de har strippet vekk. HD-video? Uansett - hvis den kommer, da. Tror det er mange "har lyst på brukt 5D"-kjøpere som ville skaffet seg ett, i så fall.. Lenke til kommentar
eriklovold Skrevet 20. august 2009 Rapporter Del Skrevet 20. august 2009 Ser ut som det har et veldig lite pentaprisme i hvertfall, tatt i betraktning hvor lite elevasjon det er på hotshoefestet i forhold til LCDen og kontrollhjulet. Det er vel et tegn på at det ikke er FF. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 20. august 2009 Rapporter Del Skrevet 20. august 2009 Skal bruke den på turer fra slutten av august og til mai i lofoten. Håper ikke det er egyptsol der oppe Da slipper du akkurat unna midnattssola. Med sol på duken blir det fort uutholdelig varmt inne i teltet, samt at det er alt for lyst til å få sove. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå