Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ca 10 dager til jeg får min 5DMKII^^ YEY 13.132kr :p

 

Feite as! Du kjente en i Canon, var det sånn? En smule kjiipt å betale 21500 som jeg gjorde igår (vet den er billigere på Japanfoto, men liker Fotovideo). men men.. Gøy å betale kontakt da! :D

 

Lekt meg litt med kamera mitt idag. Lagde litt hjemmestudio. To gamle lysbilde-lerreter og min egen + fatterns blitz så blir det gøy det! :D

post-185653-1250700868_thumb.jpg

Lenke til kommentar

De har svidd av over 1000 millioner og har ikke råd til å betale deg lommerusk for ett så fett bilde ? Spesielt...

 

 

Folkens - jeg trenger råd!

 

Fikk en hyggelig mail fra en person i Aker Solutions i morres. Han ønsket å bruke dette bildet noen plakater internt i selskapet. Jeg svarte med at det dessverre ikke ble gratis, og at jeg måtte vite i hvilket omfang bildene skulle brukes slik at jeg kunne utarbeide en pris. Fikk svar:

 

Takk for hurtig respons!

 

Det vil bli brukt på ca 20 plakater som henges opp på hovedkontoret og noen andre lokasjoner i Norge, og evt til 3-4 roll-ups som også plasseres på våre kontorer.

 

Jeg har egentlig ikke budsjett til å kjøpe bilder i dette prosjektet, men siden dette er et vakkert bilde av noe vi har selv har bygget er det forhåpentligvis mulig å få litt penger til det :)

 

 

Så da lurer jeg på hvor mye jeg kan ta for den høyoppløselige filen. Setter stor pris på svar!

Lenke til kommentar

Man kan se det på den måten. De har jo mer enn nok penger i firmaet, så egentlig burde det ikke være noe problem. Men personen som her har kontakta han er jo ikke sjefen som betaler for ting uten problemer. Personen som tok kontakt her har et budsjett å holde seg til, og hadde egentlig ikke penger avsatt til det. Hvis du er heldig har han kontakter eller et godt budsjett og du kan kanskje få 5000, eller han har ikke en dritt og kan ikke ta mer enn 200 kroner fra lunch-kassa...

 

EDIT: tror jeg...

Endret av Atomprompen
Lenke til kommentar
w00h00, da har fått igjen lappen :D

Gratulerer - da kan vi bestille deg som videofotograf når Anew og jeg skal knuse glass da ?

 

Tom

Det kan vel gjøres ja ;) Skal bare bøffe video kamera til dama så blir det bra... Må kjøpe meg en sånn "brannledning" til den så jeg får overført video ;)

 

@snodig: Takk takk.. Skulle sett bildet av meg på minibank kortet du, var 14 når jeg tok det, nå er jeg 24. matcha ikke helt kan du si...

Lenke til kommentar
@snodig: Takk takk.. Skulle sett bildet av meg på minibank kortet du, var 14 når jeg tok det, nå er jeg 24. matcha ikke helt kan du si...

 

Jaja, på førerkortet mitt ser jeg ut som om jeg nettopp har sniffa hjernen full av kokain.. så jeg skal skal vel ikke si noe mer om bildet ditt :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...