Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel - en råfil er egentlig ikke et ferdig bilde - blir litt som å vise negativene sine til slekt og venner.

Kjør heller en batch-konvertering til jpg i passende oppløsning (1280x720 eller 1920x1080, justert med eventuell ramme, avhengig av om du kjører 720p eller 1080i/p) med oppskarping. ..Og så kan du vise disse.

Lenke til kommentar

Fikk vite idag at jeg blir arbeidsledig i slutten av måneden. Tips til hvor en nyutdannet dataingeniør kan se etter jobb?

 

Har lagt inn CV på Finn, Manpower og Kongsberggruppen.

 

Vil helst jobbe med programmering og/eller databaser. Jeg trives godt med å jobbe med .NET da det er det jeg har desidert med erfaring med. C, C++, Java og web er også interessant.

 

Francis

Lenke til kommentar
Fikk vite idag at jeg blir arbeidsledig i slutten av måneden. Tips til hvor en nyutdannet dataingeniør kan se etter jobb?

Det var jo ergelig.

 

Vi trenger egentlig mere folk, men har ansettelses-stopp. I tillegg er vi en java-sjappe.

 

Tom

 

Bare å si ifra hvis ansettelses-stoppen avtar. Jeg pendler mer enn gjerne til Oslo :).

 

Det var ansettelses-stopp som gjorde utslaget der jeg jobber nå. Hadde kun sommerjobb.

 

Francis

Endret av :Francis:
Lenke til kommentar
Fikk vite idag at jeg blir arbeidsledig i slutten av måneden. Tips til hvor en nyutdannet dataingeniør kan se etter jobb?

 

Francis

Har desverre ikke så mye konkret å bidra med. Annet enn en sympatierklæring.

 

Du er ung, så du er atraktiv i arbeidsmarkedet. Tenk positivt, så finner du garantert råd etterhvert.

 

Og så er det lurt å bruke "fritida" konstruktivt så lenge den varer, holde seg aktiv også på andre områder. Tenk f.eks på alle motivene som du tidligere ikke har hatt mulighet til å utforske tilstrekkelig :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...