Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da er jeg noelunde tilbake med mine spørsmål :whistle:

Sorry om dette blir litt off-topic, men vet dere om noen god måte å vise mine raw bilder (nef) på tven? Jeg kan streame jpeg gjennom ps3, men har ikke funnet ut hvordan jeg skal klare å vise alle raw bildene.

Lenke til kommentar

Vel - en råfil er egentlig ikke et ferdig bilde - blir litt som å vise negativene sine til slekt og venner.

Kjør heller en batch-konvertering til jpg i passende oppløsning (1280x720 eller 1920x1080, justert med eventuell ramme, avhengig av om du kjører 720p eller 1080i/p) med oppskarping. ..Og så kan du vise disse.

Lenke til kommentar

Da var boken jeg bestilte for en liten stund siden kommet og det langt før tiden!

Overrasket over hvor stor den er, men er bare glad for det. Fantastiske portretter og gode ord fra mennesker rundt på kloden.

post-157128-1250613627_thumb.jpg

Betalte 250 kr for boken med DVD og inkludert frakt fra Amazon US.

Lenke til kommentar

Fikk vite idag at jeg blir arbeidsledig i slutten av måneden. Tips til hvor en nyutdannet dataingeniør kan se etter jobb?

Har lagt inn CV på Finn, Manpower og Kongsberggruppen.

Vil helst jobbe med programmering og/eller databaser. Jeg trives godt med å jobbe med .NET da det er det jeg har desidert med erfaring med. C, C++, Java og web er også interessant.

Francis

Lenke til kommentar
Fikk vite idag at jeg blir arbeidsledig i slutten av måneden. Tips til hvor en nyutdannet dataingeniør kan se etter jobb?

Det var jo ergelig.

Vi trenger egentlig mere folk, men har ansettelses-stopp. I tillegg er vi en java-sjappe.

Tom

Bare å si ifra hvis ansettelses-stoppen avtar. Jeg pendler mer enn gjerne til Oslo :).

Det var ansettelses-stopp som gjorde utslaget der jeg jobber nå. Hadde kun sommerjobb.

Francis

Endret av :Francis:
Lenke til kommentar

Francis

Har desverre ikke så mye konkret å bidra med. Annet enn en sympatierklæring.

Du er ung, så du er atraktiv i arbeidsmarkedet. Tenk positivt, så finner du garantert råd etterhvert.

Og så er det lurt å bruke "fritida" konstruktivt så lenge den varer, holde seg aktiv også på andre områder. Tenk f.eks på alle motivene som du tidligere ikke har hatt mulighet til å utforske tilstrekkelig :)

Lenke til kommentar
Betalte 250 kr for boken med DVD og inkludert frakt fra Amazon US.
Clintern på forsida ser det ut som?

Han har forandra seg mye siden han var spagettiwesternhelt. Virker som om han har modnes for å si det sånn.

Riktig. Tror nok han har utviklet seg til det mer positive etter min mening.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...