Trondster Skrevet 18. august 2009 Rapporter Del Skrevet 18. august 2009 Har noen spørsmål om regler for fotokonkurransen - noen som kan svare? Lenke til kommentar
Farner Skrevet 18. august 2009 Rapporter Del Skrevet 18. august 2009 Fått 5D2 nå! Sitter ned den i fanget og den er så søt! Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 18. august 2009 Rapporter Del Skrevet 18. august 2009 Fått 5D2 nå! Sitter ned den i fanget og den er så søt! Gief, jeg gleder meg sykt til å få min. Lenke til kommentar
Farner Skrevet 18. august 2009 Rapporter Del Skrevet 18. august 2009 ZoDz.. Bruker du fisheyen din mye? Tenkt på en sånn selv, men vet ikke hvor lett det er å ta gode bilder med det. Har ikke store planer om noe actionbilder.. Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 18. august 2009 Rapporter Del Skrevet 18. august 2009 ZoDz.. Bruker du fisheyen din mye? Tenkt på en sånn selv, men vet ikke hvor lett det er å ta gode bilder med det. Har ikke store planer om noe actionbilder.. Jeg elsker fisheyen min, men jeg skal bruke den til action. Lenke til kommentar
swahili Skrevet 18. august 2009 Rapporter Del Skrevet 18. august 2009 Da er jeg noelunde tilbake med mine spørsmål Sorry om dette blir litt off-topic, men vet dere om noen god måte å vise mine raw bilder (nef) på tven? Jeg kan streame jpeg gjennom ps3, men har ikke funnet ut hvordan jeg skal klare å vise alle raw bildene. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 18. august 2009 Rapporter Del Skrevet 18. august 2009 Kult å vise fram råfiler da? Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 18. august 2009 Rapporter Del Skrevet 18. august 2009 Vel - en råfil er egentlig ikke et ferdig bilde - blir litt som å vise negativene sine til slekt og venner. Kjør heller en batch-konvertering til jpg i passende oppløsning (1280x720 eller 1920x1080, justert med eventuell ramme, avhengig av om du kjører 720p eller 1080i/p) med oppskarping. ..Og så kan du vise disse. Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 18. august 2009 Rapporter Del Skrevet 18. august 2009 Da var boken jeg bestilte for en liten stund siden kommet og det langt før tiden! Overrasket over hvor stor den er, men er bare glad for det. Fantastiske portretter og gode ord fra mennesker rundt på kloden. Betalte 250 kr for boken med DVD og inkludert frakt fra Amazon US. Lenke til kommentar
fototim Skrevet 18. august 2009 Rapporter Del Skrevet 18. august 2009 Betalte 250 kr for boken med DVD og inkludert frakt fra Amazon US.Clintern på forsida ser det ut som? Han har forandra seg mye siden han var spagettiwesternhelt. Virker som om han har modnes for å si det sånn. Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 18. august 2009 Rapporter Del Skrevet 18. august 2009 Fikk vite idag at jeg blir arbeidsledig i slutten av måneden. Tips til hvor en nyutdannet dataingeniør kan se etter jobb? Har lagt inn CV på Finn, Manpower og Kongsberggruppen. Vil helst jobbe med programmering og/eller databaser. Jeg trives godt med å jobbe med .NET da det er det jeg har desidert med erfaring med. C, C++, Java og web er også interessant. Francis Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 18. august 2009 Rapporter Del Skrevet 18. august 2009 Han har forandra seg mye siden han var spagettiwesternhelt. Virker som om han har modnes for å si det sånn. Ja, han må jo regnes som overmoden nå. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 18. august 2009 Rapporter Del Skrevet 18. august 2009 Fikk vite idag at jeg blir arbeidsledig i slutten av måneden. Tips til hvor en nyutdannet dataingeniør kan se etter jobb? Det var jo ergelig. Vi trenger egentlig mere folk, men har ansettelses-stopp. I tillegg er vi en java-sjappe. Tom Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 18. august 2009 Rapporter Del Skrevet 18. august 2009 (endret) Fikk vite idag at jeg blir arbeidsledig i slutten av måneden. Tips til hvor en nyutdannet dataingeniør kan se etter jobb? Det var jo ergelig. Vi trenger egentlig mere folk, men har ansettelses-stopp. I tillegg er vi en java-sjappe. Tom Bare å si ifra hvis ansettelses-stoppen avtar. Jeg pendler mer enn gjerne til Oslo . Det var ansettelses-stopp som gjorde utslaget der jeg jobber nå. Hadde kun sommerjobb. Francis Endret 18. august 2009 av :Francis: Lenke til kommentar
fototim Skrevet 18. august 2009 Rapporter Del Skrevet 18. august 2009 Fikk vite idag at jeg blir arbeidsledig i slutten av måneden. Tips til hvor en nyutdannet dataingeniør kan se etter jobb? Francis Har desverre ikke så mye konkret å bidra med. Annet enn en sympatierklæring. Du er ung, så du er atraktiv i arbeidsmarkedet. Tenk positivt, så finner du garantert råd etterhvert. Og så er det lurt å bruke "fritida" konstruktivt så lenge den varer, holde seg aktiv også på andre områder. Tenk f.eks på alle motivene som du tidligere ikke har hatt mulighet til å utforske tilstrekkelig Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 18. august 2009 Rapporter Del Skrevet 18. august 2009 Betalte 250 kr for boken med DVD og inkludert frakt fra Amazon US.Clintern på forsida ser det ut som? Han har forandra seg mye siden han var spagettiwesternhelt. Virker som om han har modnes for å si det sånn. Riktig. Tror nok han har utviklet seg til det mer positive etter min mening. Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 18. august 2009 Rapporter Del Skrevet 18. august 2009 Deilig med Sandisk Extreme IV 8gb til 210kr på eBay inkl frakt. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 18. august 2009 Rapporter Del Skrevet 18. august 2009 Bare pass på at det er ekte Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 18. august 2009 Rapporter Del Skrevet 18. august 2009 Samme selgeren selger til ca 100$ ved bruk av "Buy Now", så har ikke grunn til å tro noe annet. Vet du om noen som har blitt lurt av dette? Har handlet en del rimelige ting på eBay og andre utenlandske nettsteder, men har alltid fått ekte produkter. So far, so good. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 18. august 2009 Rapporter Del Skrevet 18. august 2009 (endret) Blir det ikke biddet opp i skyene avlikevel da? De er vel villige til å bidde så lenge prisen holder seg under "buy now", og når den er det så kan du likesågodt "buy now". Eller tar jeg feil? Endret 18. august 2009 av Wiciwato Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå