Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Splitte mine bramseil. Jeg har nettopp bestilt en MacBook Pro 13" til 9500,-. Har egentlig en ålreit laptop (dog med litt ustabilt WLAN), men fikk veldig lyst til å teste ut Mac. 10% rabatt på Komplett ble dråpen.

 

Vel. Da blir det pasta med pastasaus i et par måneder :)

 

MacBook Pro kommer ikke i 13"

Lenke til kommentar
Splitte mine bramseil. Jeg har nettopp bestilt en MacBook Pro 13" til 9500,-. Har egentlig en ålreit laptop (dog med litt ustabilt WLAN), men fikk veldig lyst til å teste ut Mac. 10% rabatt på Komplett ble dråpen.

Glimrende maskin, tipper du blir veldig fornøyd med den. Noe av det best konstruerte Apple har laget.

Lenke til kommentar
35mm under bestilling! Hva synes dere om Supersikring? For meg høres det flott ut. 400 spenn for å få tilbake et objektiv til 2000 spenn.

Du vurderer å betale 20% av ny pris for å forsikre et billigobjektiv!? Da syns jeg du skulle slenge med et par UV-filtre også. Jeg har hørt at det er skikkelig lurt.

Endret av Anew
Lenke til kommentar
35mm under bestilling! Hva synes dere om Supersikring? For meg høres det flott ut. 400 spenn for å få tilbake et objektiv til 2000 spenn.

Du vurderer betale 20% av ny pris for å forsikre et billigobjektiv!? Da syns jeg du skulle slenge med et par UV-filtre også. Jeg har hørt at det er skikkelig lurt.

 

Lurer på om alle tar sarkasmen i dette xD

 

EDIT: Ahh, du la til en "Jeg har hørt at det er skikkelig lurt." rett før jeg quotet deg. Da ble det kanskje mer innlysende ^^

Endret av Aak1
Lenke til kommentar
35mm under bestilling! Hva synes dere om Supersikring? For meg høres det flott ut. 400 spenn for å få tilbake et objektiv til 2000 spenn.

 

Som økonomistudent kan jeg bare spørre deg om du vurderer sannsynligheten for at du ødelegger objektivet i løpet av den aktuelle perioden til å være høyere enn 0.2. Selv synes jeg det er for mye.

 

Edit: Anew sa visst det samme som meg, bare litt før..

Endret av the_last_nick_left
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...