gorpium Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 Analog fotografering kommer jeg uansett aldri til å slutte med. Du får håpe verden fortsetter å produsere film og lagrene ikke går tomme. Lenke til kommentar
eriklovold Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 Tumblr må være den mest geniale bloggplattformen jeg har vært borti. Lenke til kommentar
_nomad Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 Tumblr må være den mest geniale bloggplattformen jeg har vært borti. ..Sånn rent bortsett fra wordpress.. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 Jeg liker ikke telenor Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 Jeg vil ha sånn bærbar! Lenke til kommentar
fototim Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 Hvorfor har f.eks ikke glamfotografene baller nok til å vise bildene sine? Viktig spørsmål som best besvares med å ta utfordringa. Og det gjelder andre genre også. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 Har sånn metall hamsterhjul som hamsteren min springer i, og den hadde jammenmeg klart å springe så mye at skruen som holder hjulet festet til rammen, hadde løsnet. Det hadde resultert i at hamsteret hadde blitt fanget inni hjulet Smarte dyr Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 (endret) Okei da, jeg må vel sende inn et par bilder. Må de ha blitt postet til kritikk? Siden jeg er litt usikker på om bildene jeg har i tankene er blitt postet. Og hvilke bilder er det dere har mest lyst på? Portrettbilder virker det som? ^^ Endret 16. august 2009 av Aak1 Lenke til kommentar
fototim Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 Okei da, jeg må vel sende inn et par bilder. Må de ha blitt postet til kritikk? Siden jeg er litt usikker på om bildene jeg har i tankene er blitt postet. Og hvilke bilder er det dere har mest lyst på? Portrettbilder virker det som? ^^ Bildene behøver ikke å vært posta på Akam i det hele tatt. Du står fritt til å presentere det du vil, så lenge bildet er tatt i 2008. Lenke til kommentar
eriklovold Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 Tumblr må være den mest geniale bloggplattformen jeg har vært borti. ..Sånn rent bortsett fra wordpress.. Jeg liker Tumblr langt bedre enn Wordpress. Hvertfall i forhold til design- og layout-muligheter. Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 Har sånn metall hamsterhjul som hamsteren min springer i, og den hadde jammenmeg klart å springe så mye at skruen som holder hjulet festet til rammen, hadde løsnet. Det hadde resultert i at hamsteret hadde blitt fanget inni hjulet Smarte dyr pix! Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 Dama satt hjulet sammen før jeg fikk sukk for meg Stod og pussa tennene når det skjedde Lenke til kommentar
_nomad Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 Tumblr må være den mest geniale bloggplattformen jeg har vært borti. ..Sånn rent bortsett fra wordpress.. Jeg liker Tumblr langt bedre enn Wordpress. Hvertfall i forhold til design- og layout-muligheter. Det spørs vel hvor glad man er i å knote med CSS og lignende, antar jeg Jeg skal innrømme at den nye bloggen din ser rimelig snasen ut da^^ Det hadde kanskje vært en ide å linke fra den gamle..? Lenke til kommentar
eriklovold Skrevet 17. august 2009 Rapporter Del Skrevet 17. august 2009 Tror ikke den hadde særlig med faste lesere uansett, og de faste jeg vet om (mine foreldre) klarer jeg meg fint uten, hehe. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 17. august 2009 Rapporter Del Skrevet 17. august 2009 Noen her inne som har prøvd denne ? Tom Lenke til kommentar
fox Skrevet 17. august 2009 Rapporter Del Skrevet 17. august 2009 nei, men den ser kul ut må være digg å ha. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 17. august 2009 Rapporter Del Skrevet 17. august 2009 ..Minner om konkurransen - denne uken er siste uke.. Det har vært etterlyst humorbilder i forumbokeh '08 - og her er sjansen til å ta bilder til '09-bokah.. Ellers om bidrag - hva med bidrag som sendes inn fra ferske brukere, uten exif og uten dato for når bildet er tatt? Vel - det er vel ikke så ille i seg selv, men når bildet er for stort? ..Og brukeren ikke svarer på PM? Tenker jeg resizer selv, jeg. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 17. august 2009 Rapporter Del Skrevet 17. august 2009 Er bare 10 min siden. Jeg venter litt og hvis ikke jeg har fått noe innen mandag tar jeg kontakt med dem. Jeg fikk ihvertfall beskjed om at ordren ikke var gått igjennom, til tross for at pengene var reservert på konto. Så jeg bestiller på nytt senere i dag eller når pengene blir frigjort, bare sånn at jeg vet at de kommer tilbake. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå