Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Okei da, jeg må vel sende inn et par bilder.

 

Må de ha blitt postet til kritikk? Siden jeg er litt usikker på om bildene jeg har i tankene er blitt postet.

Og hvilke bilder er det dere har mest lyst på? :p Portrettbilder virker det som? ^^

Endret av Aak1
Lenke til kommentar
Okei da, jeg må vel sende inn et par bilder.

 

Må de ha blitt postet til kritikk? Siden jeg er litt usikker på om bildene jeg har i tankene er blitt postet.

Og hvilke bilder er det dere har mest lyst på? :p Portrettbilder virker det som? ^^

Bildene behøver ikke å vært posta på Akam i det hele tatt. Du står fritt til å presentere det du vil, så lenge bildet er tatt i 2008.
Lenke til kommentar
Tumblr må være den mest geniale bloggplattformen jeg har vært borti.

 

..Sånn rent bortsett fra wordpress.. :ph34r:

Jeg liker Tumblr langt bedre enn Wordpress. Hvertfall i forhold til design- og layout-muligheter.

 

 

Det spørs vel hvor glad man er i å knote med CSS og lignende, antar jeg :)

Jeg skal innrømme at den nye bloggen din ser rimelig snasen ut da^^

Det hadde kanskje vært en ide å linke fra den gamle..? :p

Lenke til kommentar

..Minner om konkurransen - denne uken er siste uke.. :)

 

Det har vært etterlyst humorbilder i forumbokeh '08 - og her er sjansen til å ta bilder til '09-bokah.. :D

 

 

Ellers om bidrag - hva med bidrag som sendes inn fra ferske brukere, uten exif og uten dato for når bildet er tatt? Vel - det er vel ikke så ille i seg selv, men når bildet er for stort? ..Og brukeren ikke svarer på PM? Tenker jeg resizer selv, jeg.

Lenke til kommentar
Er bare 10 min siden. Jeg venter litt og hvis ikke jeg har fått noe innen mandag tar jeg kontakt med dem.

 

Jeg fikk ihvertfall beskjed om at ordren ikke var gått igjennom, til tross for at pengene var reservert på konto. Så jeg bestiller på nytt senere i dag eller når pengene blir frigjort, bare sånn at jeg vet at de kommer tilbake.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...