Farner Skrevet 15. august 2009 Rapporter Del Skrevet 15. august 2009 Ahhh..... Trenger ikke si mer! Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 15. august 2009 Rapporter Del Skrevet 15. august 2009 golf mk1 er ikke ofte man ser om dagen. Ta godt vare på den... I know. Denne skal behandles som en veteran. Ikke vinterkjøres eller hardkjøres. Jeg setter den i stand nå så blir det god bilen å ha om sommern. Har en kompis som virkelig har peiling på golf så den skal bli tatt godt vare på ja! høø? Detta er min veteran, 1956 mod 1200 Ahhh..... Trenger ikke si mer! LoL@nikon cam med ps flare :!: xD Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 15. august 2009 Rapporter Del Skrevet 15. august 2009 Hadde ikke sagt neitakk til den bobla. Sweet. Lenke til kommentar
Farner Skrevet 15. august 2009 Rapporter Del Skrevet 15. august 2009 høø? Detta er min veteran, 1956 mod 1200 Joda.. Det er uansett litt synd å la den stå ute om vintern men den overlever nok. Men hvis du er ute å kjører den på salta veier om vinter beeeer du om rust. Og det skal ikke sånne biler bli utsatt for! Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 15. august 2009 Rapporter Del Skrevet 15. august 2009 Den bilen står godt om vinteren. Pleier ikke ha den ute men når 1969 Karmann Ghia'n må stå inne så må denne stå ute. har alt for mange biler... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. august 2009 Rapporter Del Skrevet 15. august 2009 har alt for mange biler...Du må bare si fra om du føler dette er et stort problem. Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 15. august 2009 Rapporter Del Skrevet 15. august 2009 Apropos innkjøp av bil ja ( ikke alkohol )! nylig kjøpt; Golf mk1, 1983 modell, 1,5 liter 75hk. Ikke skilter på den, så jeg skal jobbe på den i vinter + videre utover. Håper på å få fjerna all rust, hellakkere i fin grønnfarge og trukket om setene. Da blir det der grommbil! FRESH FARGE! Min fiesta er mørkegrønn, vil lakke den så lurer ikke på om jeg tar samme farge Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 15. august 2009 Rapporter Del Skrevet 15. august 2009 har alt for mange biler...Du må bare si fra om du føler dette er et stort problem. hehe.. det var det da, har ikke hatt lov å kjøre de 5 siste mnd. Den dagen jeg mista lappen var det planlagt at jeg skulle ta en tur med bobla. Den gang ei... Men til helga, da skal alle bilene brukes. Har 5 mnd å ta igjen... Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 (endret) Glemte denne som henger utapå sekken Den gjelds ikke,du har ikke lov og gjemme noe oppi ermet ..og der var alkoholpreiken igang Atter en gang... alkam.no Det er jo lørdags kveld jo,gutta må få lov til det da Og vi som reparerer må få lov til det utover i uka Endret 16. august 2009 av Nautica Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 (endret) At det går an og være så korka,også neste innlegg var ikke bedre. dette emne begynner jeg snart å tro er et troll. Endret 16. august 2009 av Nautica Lenke til kommentar
Anew Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 Hvordan er Tokina 11-16*mm 2.8 i forhold til Tokina 10-17mm 3.5-4.5 ?Red; * Rektilineær. (10-17 er en fisheye-zoom) ...og til dere som driver å slår hverandre i hodet med utstyrsparkene deres - my big, red One trumps everything: Lenke til kommentar
stonhans Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 At det går an og være så korka,også neste innlegg var ikke bedre.dette emne begynner jeg snart å tro er et troll. han avslørte seg allerede i den første posten :D:D Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 Hvilken softbox har du til venstre der gorpium? En 60x60 softbox som jeg kjøpte på Fotopiá i sin tid. Tipper Kaffebrus har den samme. (Ja, suger på produktfoto på kort varsel) Jeg brukte en SB-800 bouncet i det trefargede taket mitt og stilte hvitbalansen i etterkant, du har det alt for lett! Hadde jeg gått inn for å få det til å se bra ut ville jeg brukt ett annet bord og tatt blitsen av kamera og brukt paraply, men var bare fort & gæli. Hehe joda, men jeg måtte ha et bilde hvor det meste var samlet, så sånn ble det. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 Ahhh..... Trenger ikke si mer! Kommet inn? Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 (endret) Hvordan er Tokina 11-16*mm 2.8 i forhold til Tokina 10-17mm 3.5-4.5 ?Red; * Rektilineær. (10-17 er en fisheye-zoom) Vet det, men lurte på skarphet, og i det hele tatt om jeg trenger 2.8 ... Skal ha nytt objektiv til uka, å står mellom de. Endret 16. august 2009 av NothinDoin™ Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 Ahhh..... Trenger ikke si mer! Kommet inn? Med tanke på at han begynner i 3. klasse på VGS i morra så tipper jeg det bare er en våt drøm foreløpig. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 Faen! Jeg har 16 filmer å fremkalle, men ingen fremkaller/fix! DAMN! Lenke til kommentar
Inc Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 Faen! Jeg har 16 filmer å fremkalle, men ingen fremkaller/fix! DAMN! Analogets undergang er nær .. weeeee Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 Analogets undergang er nær .. weeeee NEVER! Lenke til kommentar
fototim Skrevet 16. august 2009 Rapporter Del Skrevet 16. august 2009 (endret) Faen! Jeg har 16 filmer å fremkalle, men ingen fremkaller/fix! DAMN! Dette er vel hovedgrunnen til at jeg konverterte til DSRL. Så lenge jeg har betalt strømregninga og har oppegående PC, så har jeg alltid ressurser til å fotografere så mye jeg vil. En annen ting er det å skrive ut. Det koster, og der må jeg passe på å ha det jeg trenger i hus, men jeg får i hvert fall fotografert uansett. Ikke for å prøve å overtale deg til å konvertere altså. Stå på du Analog foto har absolutt sin sjarm og sine sterke sider. Endret 16. august 2009 av fototim Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå