sn0dig Skrevet 15. august 2009 Rapporter Del Skrevet 15. august 2009 Ikke mye høyning det der nei. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 15. august 2009 Rapporter Del Skrevet 15. august 2009 jaja, nok prat om hvem som har hva. Uansett så må jeg si at a100 etter alt og dømme, er ett apparat jeg fremdeles koser mge med. Lukkerlyd som får de fleste spøkelser til å pigge av og ett støynivå i området som en AC/DC konsert. Men når det er sagt, kan dette kameraet levere så det holder. Go Go Sony a100 Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 15. august 2009 Rapporter Del Skrevet 15. august 2009 Da har jeg lastet opp bilder fra walken med Inc. Ah.. Nydelig Marius, du la ned litt arbeid i disse du?.. Takk. Ikke så mye, bare raske justeringer i Lightroom. Trenger ikke printe stort =D Men printe med kvalitet ihvertfall Ja er enig der. Har ikke så mye glass og sånt til å overgå resten her, men har iallfall noe - og lyset mitt veier litt opp. (Ja, suger på produktfoto på kort varsel) Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 15. august 2009 Rapporter Del Skrevet 15. august 2009 I like your silver lens.. that must be pr0. Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 15. august 2009 Rapporter Del Skrevet 15. august 2009 Very ^^ Ser dog bra ut på en sølv 300D Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 15. august 2009 Rapporter Del Skrevet 15. august 2009 Very ^^ Ser dog bra ut på en sølv 300D Nei. At det passer fint sammen med en sølv 300D kan jeg gå med på, men sølvfarget dSLR ser aldri bra ut. Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 15. august 2009 Rapporter Del Skrevet 15. august 2009 Er veldig enig med deg. Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 15. august 2009 Rapporter Del Skrevet 15. august 2009 Kjøre Toyota og skyter med Olympus, det er de tardeste gutta det ^^ Edit: Begynner å bli litt utstyr: Ser denne og høyner med dette Hva skjedde med de hvite tingene på bilde ? Gikk de tom for sort og fant noe Jotun i garasjen ? Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 15. august 2009 Rapporter Del Skrevet 15. august 2009 Hvilken softbox har du til venstre der gorpium? Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 15. august 2009 Rapporter Del Skrevet 15. august 2009 (Ja, suger på produktfoto på kort varsel) Jeg brukte en SB-800 bouncet i det trefargede taket mitt og stilte hvitbalansen i etterkant, du har det alt for lett! Hadde jeg gått inn for å få det til å se bra ut ville jeg brukt ett annet bord og tatt blitsen av kamera og brukt paraply, men var bare fort & gæli. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 15. august 2009 Rapporter Del Skrevet 15. august 2009 Må innrømme at jeg syns storformat Epson-printere gir brukbar kvalitet, må jeg si. Støtter det utsagnet. Epson sin storformatskriver er neste på listen som kredittkortet mitt skal få smake http://www.fotovideo.no/aspx/loginVnet.asp...&plid=87615 Det var jo en nett liten printer. Storformat skal stå på stativ. Det er ellers bra at du ikke kan koble et kamera direkte på slike skrivere, kunne blitt dyrt om man har fest og noen finner skriveren og vil skrive ut et par bilder fra mobilen... Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 15. august 2009 Rapporter Del Skrevet 15. august 2009 (endret) Hvordan er Tokina 11-16*mm 2.8 i forhold til Tokina 10-17mm 3.5-4.5 ? Red; * Endret 15. august 2009 av NothinDoin™ Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 15. august 2009 Rapporter Del Skrevet 15. august 2009 Kjøre Toyota og skyter med Olympus, det er de tardeste gutta det ^^ Edit: Begynner å bli litt utstyr: Ser denne og høyner med dette ser med dette: og høyner med: Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 15. august 2009 Rapporter Del Skrevet 15. august 2009 og høyner med: Helv.... Det eneste som til nød kan drikkes i den sekken der er Cola'en... Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 15. august 2009 Rapporter Del Skrevet 15. august 2009 Glemte denne som henger utapå sekken Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 15. august 2009 Rapporter Del Skrevet 15. august 2009 sier ikke nei til en oppladbar vodka Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 15. august 2009 Rapporter Del Skrevet 15. august 2009 Dæven da hadde jeg drekki meg ihjæl... For guds skyld ikke finn opp oppladbare spritflasker.. Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 15. august 2009 Rapporter Del Skrevet 15. august 2009 Dæven da hadde jeg drekki meg ihjæl... For guds skyld ikke finn opp oppladbare spritflasker.. snakket vel mer om battery med litt fin vodka i eller motsatt Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. august 2009 Rapporter Del Skrevet 15. august 2009 Dæven da hadde jeg drekki meg ihjæl... For guds skyld ikke finn opp oppladbare spritflasker..Spørs på oppladningstiden da. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 15. august 2009 Rapporter Del Skrevet 15. august 2009 ..og der var alkoholpreiken igang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå