Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jaja, nok prat om hvem som har hva.

 

Uansett så må jeg si at a100 etter alt og dømme, er ett apparat jeg fremdeles koser mge med. Lukkerlyd som får de fleste spøkelser til å pigge av og ett støynivå i området som en AC/DC konsert. Men når det er sagt, kan dette kameraet levere så det holder. :)

Go Go Sony a100

Lenke til kommentar
Da har jeg lastet opp bilder fra walken med Inc.

Ah.. Nydelig Marius, du la ned litt arbeid i disse du?..

Takk. Ikke så mye, bare raske justeringer i Lightroom.

 

Trenger ikke printe stort =D Men printe med kvalitet ihvertfall :p

Ja er enig der.

 

 

Har ikke så mye glass og sånt til å overgå resten her, men har iallfall noe - og lyset mitt veier litt opp. :p

 

post-157128-1250366597_thumb.jpg

 

(Ja, suger på produktfoto på kort varsel)

Lenke til kommentar
(Ja, suger på produktfoto på kort varsel)

 

Jeg brukte en SB-800 bouncet i det trefargede taket mitt og stilte hvitbalansen i etterkant, du har det alt for lett! :p

Hadde jeg gått inn for å få det til å se bra ut ville jeg brukt ett annet bord og tatt blitsen av kamera og brukt paraply, men var bare fort & gæli.

Lenke til kommentar
Må innrømme at jeg syns storformat Epson-printere gir brukbar kvalitet, må jeg si.

 

:)

Støtter det utsagnet. Epson sin storformatskriver er neste på listen som kredittkortet mitt skal få smake :)http://www.fotovideo.no/aspx/loginVnet.asp...&plid=87615

Det var jo en nett liten printer. Storformat skal stå på stativ. Det er ellers bra at du ikke kan koble et kamera direkte på slike skrivere, kunne blitt dyrt om man har fest og noen finner skriveren og vil skrive ut et par bilder fra mobilen... :whistle:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...