fototim Skrevet 15. august 2009 Rapporter Del Skrevet 15. august 2009 ARRRgg, som jeg sliter med de to bildene som skal inn i forumboken Dette er ikke opptaksprøve til en fancy art schooool vet du. Kunsten er rett og slett å velge to greie bilder, og så sende dem Lenke til kommentar
# offline Skrevet 15. august 2009 Rapporter Del Skrevet 15. august 2009 Jøøs, kostet jo mindre enn mopeden min Grattis Kosrtet mindre enn den jalla scooteren jeg hadde for noen år siden. Den var jammen styggere enn muttern sin konebil som jeg kjører rundt i Stygg? Neida. Hel og pen, eid av ei søt dame på snart 80. Bila går som bare det. Ikke like kjapp som Calibra'n jeg hadde, men mye mer driftsikker. Den var shtilig! Et par overpimpa høytalere i den + terninger på speilet, så er den smuuth Jeg er over det stadiet. Jeg er 30+ Grattis "Du". Billigbil er fine greier. Du får gjerne 100k ut av den før den kneler. Rimelig i drift. Søt var den og Biler skal være søte. Det er kamera vi bruker for å tøffe oss. Takk "Du". Denne kommer sikkert til å tikke og gå i mange år. Om 8 år er den veteran Kjøre Toyota og skyter med Olympus, det er de kuleste gutta det Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 15. august 2009 Rapporter Del Skrevet 15. august 2009 (endret) Kjøre Toyota og skyter med Olympus, det er de tardeste gutta det ^^ Edit: Begynner å bli litt utstyr: Endret 15. august 2009 av _DSC1233.jpg Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 15. august 2009 Rapporter Del Skrevet 15. august 2009 Whoohooo Fant meg bil idag. Nettopp hentet den i Oslo. 9900kr. og nå har jeg penger til noe snacks og gadget's -87mod. Toyota DX 1,3L som er gått 91'km. Skiftet reg.reim og bremser nov. 2008. Kjempebil for pengene. Her er "gliset"... Grattis, faktisk dyrere enn min første bil. 7500,- Men nå var den jeg kjøpte kondemnert da... Så faktisk ganske så god ut... Med snacs og gadgets så håper jeg du mener 15"/16" (alt ettesom du får på) felger og senkesett? Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 15. august 2009 Rapporter Del Skrevet 15. august 2009 Denne kommer sikkert til å tikke og gå i mange år. Om 8 år er den veteran Tikker gjør de men stopper ei... Jævla seigliva japser. De motorene går leenge etter at blekket de er/var skrudd sammen i er borte... Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 15. august 2009 Rapporter Del Skrevet 15. august 2009 Da har jeg lastet opp bilder fra walken med Inc. Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 15. august 2009 Rapporter Del Skrevet 15. august 2009 Bare jeg som ikke er helt med på å bruke 20 - 50.000 ish på utstyr og så lage prints for 10,-? =D Lite vits med skikkelig utstyr om outputten bare er 700px web bilder og billige prints fra JP etc. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. august 2009 Rapporter Del Skrevet 15. august 2009 Bare jeg som ikke er helt med på å bruke 20 - 50.000 ish på utstyr og så lage prints for 10,-? =D Lite vits med skikkelig utstyr om outputten bare er 700px web bilder og billige prints fra JP etc.Får jeg lov til å kaste meg på tilbudet? Jeg brukte bare 3000 på kameraet. Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 15. august 2009 Rapporter Del Skrevet 15. august 2009 Jepp, da er det greit =D You have my permission Lenke til kommentar
Inc Skrevet 15. august 2009 Rapporter Del Skrevet 15. august 2009 Kjøre Toyota og skyter med Olympus, det er de tardeste gutta det ^^ Edit: Begynner å bli litt utstyr: Ser denne og høyner med dette Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 15. august 2009 Rapporter Del Skrevet 15. august 2009 Mange Hasselblad-fotografer som ikke printer stort heller. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 15. august 2009 Rapporter Del Skrevet 15. august 2009 Da har jeg lastet opp bilder fra walken med Inc. Ah.. Nydelig Marius, du la ned litt arbeid i disse du?.. Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 15. august 2009 Rapporter Del Skrevet 15. august 2009 Trenger ikke printe stort =D Men printe med kvalitet ihvertfall Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 15. august 2009 Rapporter Del Skrevet 15. august 2009 Må innrømme at jeg syns storformat Epson-printere gir brukbar kvalitet, må jeg si. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 15. august 2009 Rapporter Del Skrevet 15. august 2009 Trenger ikke printe stort =D Men printe med kvalitet ihvertfall Tipper du får JPstoney på nakken snart Lenke til kommentar
Inc Skrevet 15. august 2009 Rapporter Del Skrevet 15. august 2009 Må innrømme at jeg syns storformat Epson-printere gir brukbar kvalitet, må jeg si. Støtter det utsagnet. Epson sin storformatskriver er neste på listen som kredittkortet mitt skal få smake http://www.fotovideo.no/aspx/loginVnet.asp...&plid=87615 Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 15. august 2009 Rapporter Del Skrevet 15. august 2009 Ser denne og høyner med dette dSLR uten batterigrep teller ikke, og hvite objektiver teller ikke, og objektiver med grønn camo på teller -ihvertfall- ikke. Altså har du 3 objektiver Lenke til kommentar
fototim Skrevet 15. august 2009 Rapporter Del Skrevet 15. august 2009 Takk "Du". ... Kjøre Toyota og skyter med Olympus, det er de kuleste gutta det Nå har jeg lært nynicket ditt, så da kan jeg slutte med du. Jeg kjører Subaru Justy jeg. Slitne dempere, og oljeleksasje ut gjennom fordelerakslingen. Så jeg er nødt til å kompensere med Pentax. Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 15. august 2009 Rapporter Del Skrevet 15. august 2009 Jeg fikk min første bil nå for noen dager siden. Ford Fiesta 97 Modell. Gått 126k og er i fin form. Betalte 11k og fiksa den for rundt 10k. MAD SPORTSBIL ASSA. Bilder kommer snart. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 15. august 2009 Rapporter Del Skrevet 15. august 2009 Ser denne og høyner med dette dSLR uten batterigrep teller ikke, og hvite objektiver teller ikke, og objektiver med grønn camo på teller -ihvertfall- ikke. Altså har du 3 objektiver Ok, men allikavel høyner jeg med de 3 glassene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå