Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om man bestiller de Japanphot-XXL-bildene i 50x75, blir de da korrigert i fargene slik som det ble på de vi engang ble sponset med i en utfordring er på akam?

Var så irriterende at fargene var korrigert at plakatene aldri kom opp på noen vegg. Det var jo gratis den gang, men nå skal man jo betale for det. Noen som vet? Kan ikke se at det står noe om det noe sted.

 

...

L4r5: Jeg fikk ordrebekreftelse med en gang etter at jeg bestilte.

Endret av pybalto
Lenke til kommentar
Burde jeg være bekymret over at jeg ikke har fått noen ordrebekreftelse fra japanphotoxxl? Er det sånn som kommer etter hvert eller?

 

Jeg har heller ikke fått noen ordrebekreftelse, men pengene er trukket fra kontoen min, så regner med at de ordner det uansett.

 

Edit:

Om man bestiller de Japanphot-XXL-bildene i 50x75, blir de da korrigert i fargene slik som det ble på de vi engang ble sponset med i en utfordring er på akam?

Var så irriterende at fargene var korrigert at plakatene aldri kom opp på noen vegg. Det var jo gratis den gang, men nå skal man jo betale for det. Noen som vet? Kan ikke se at det står noe om det noe sted.

 

post-100104-1250346661_thumb.jpg

Endret av _DSC1233.jpg
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Var til "intervju" hos en fotograf i forbindelse med læreplass. Etter samtalen ba han meg sende søknad, noe jeg nå har gjort for flere uker siden. Har ikke hørt noen ting om at de har mottatt søknad eller noen ting. Tenkte jeg skulle sende en liten påminnelse for å mase litt og virke interessert (for det er jeg jo). Er det "lurt" å kanskje legge ved bilder jeg har tatt i det siste? Vet liksom ikke om de bryr seg, siden jeg har tatt mest naturbilder og slikt og ikke portrett som de driver med.

Endret av Slettet+5132
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...