Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hm.

Den uploadern er litt rar.

Går det bare å bestille 3 bilder i 70x50 om gangen?

Den er ikke helt god å bruke i Opera eller Firefox.

MEH.

Når jeg går til "legg til handlevogn" får jeg ikke mer enn ett bilde om gangen, og.. jeg betaler ikke 99 kroner i frakt for et bilde jeg betaler 10 kroner for.

Noen som vet trikset?

Lenke til kommentar

Bestilte bare fire som en liten "test" jeg...det kom noe frakt i tillegg, selv om man henter i butikk.

PS. Fikk lastet opp alle på en gang jeg ...selv om det står ett og lastes opp var det bare å bla seg til rett mappe på PC og laste opp flere. Det kom et tillegg på kr.49, regnet med det var en slags "frakt", det stod slik "Produkt: Grunnpris Enkeltpris: Kr 49.00 "

RandiA

Endret av RandiA
Lenke til kommentar
Når jeg går til "legg til handlevogn" får jeg ikke mer enn ett bilde om gangen, og.. jeg betaler ikke 99 kroner i frakt for et bilde jeg betaler 10 kroner for.

Noen som vet trikset?

Når jeg lastet til handlevogn, ett bilde, gikk jeg etterpå tilbake til forrige side der bildene lå, og lastet ett til til handlevogn, gjorde slik for alle bildene.

RandiA

Lenke til kommentar

Noen som vet trikset?

Når jeg lastet til handlevogn, ett bilde, gikk jeg etterpå tilbake til forrige side der bildene lå, og lastet ett til til handlevogn, gjorde slik for alle bildene.

RandiA

Trikset er å bruke IE.

ARH. Jeg liker ikke å bruke den nettleseren.

Jeg betaler 50,- i frakt for 5 bilder til JP i Bergen.

Litt meh.

Fungerer ikke å ta bildene ett om gangen til handlevognen, og IE7 hjelper heller ikke.

:)

Lenke til kommentar

Trodde det var noen inne i huset her, så nå har jeg (som den store sterke mannen i huset) sjekket alle rom med det flotte røde manchester united balltreet i hånden :p Fant ingen, så var nok noen/noe på utsiden som bråkte som f..

Edit: Jeg måtte også legge ett og ett bilde til i handlekurven, kopierte urlen til den siden der man har oversikt over alle bildene, og gikk inn på den etter at jeg hadde lagt ett bilde i kurven.

Og vipps, 26 bilder i 50x75, men ingen ordrebekreftelse så langt. Pengene har derimot blitt trukket, så jeg forventer at bildene kommer.

Endret av _DSC1233.jpg
Lenke til kommentar
Hvorfor selger du ikke 30D og 10-22 og kjøper deg 17-40L, og så har du et par tusen til overs?

1) Fordi 30Den min har semidefekt utløserknapp og dermed vil være vanskelig å selge

2) 10-22 > 17-40

3) Se 2)

4) Det zodz skrev

17-40 gruser 10-22! 17-40 ftw! :D

Hva med 16-35 da? ;)

Lurfelus: Nei.

Stonhans: Så var det dette med vignettering igjen, da. Og budsjett, forøvrig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...