Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
@ Simon

Til under 100 kr vil jeg tippe - på eBay riktignok.

Cokin P-serie holder med billig gradert filter, men 28mm er det videste den støtter før vignettering sier hei.

Hm. Dette er liksom ikke noe jeg bruker aaalt for ofte, jeg fikk bare litt lyst på ett. Prøvde på lørdag, og det hjelper jo litt.

 

Og da har jeg også vært flink og lastet opp bilder til fotoboken. :)

I has 2.

Lenke til kommentar

Kjøpte litt forskjellige av de billige sakene fra ebay, type cokin P, du får kjøpt to ulige forsatser/holdere, en med plass til tre filtere og en med plass til en. Jeg savner ulike graderinger på filterene, fant bare samme, ville hatt en mye hardere overgang enn hva jeg klarte å oppdrive i mai når jeg lette.

 

Ræva kvalitet på alt jeg kjøpte!

Endret av lurfelus
Lenke til kommentar
Og da har jeg også vært flink og lastet opp bilder til fotoboken. :)

I has 2.

Attaboy til dere begge! :thumbup:

 

Jeg har sånn helt plutselig begynt å revurdere hvilke bilder jeg skal sende inn. Tok et par i fjor som har festet seg i bevisstheten min, men som ikke fikk den oppmerksomheten de kanskje fortjente... sånn ved nærmere ettertanke...

Lenke til kommentar
ønsker fort en avklaring på dette:

- Hvor (eller til hvem) skal jeg sende inn bilder til redaksjonelt bruk?

- Vil dere ha maks to bilder til "andre delen" fra hver eller holder det med ett... står mellom tre liksom :p

RTFM

 

Dere som skal sende inn flere enn to bilder, dvs. dere som også er invitert til å sende inn bilder til redaksjonelt bruk, må ta kontakt med Tom (tomsi42) og fortelle ham hvor mange bilder dere skal sende inn i tillegg til de to til hoveddelen.

 

Du trenger ingen invitasjon for å delta i bokens hoveddel, og kan sende inn opptil to bilder.

 

For de med dårlig leseforståelse: "Opptil to" betyr to eller færre, altså enten to, ett eller ingen.

 

Ok?

Ok!

:thumbup:

 

*man* - sjekk årsoversikten for Bouvetøya. Det så jevnt over ganske traurig ut. :roll:

Endret av Anew
Lenke til kommentar
Neida, drar ikke hjem. Bare utsetter mine kolleager for en antydning papparazzi feeling :p

funker hver gang - er du dyktig nok, så sender de deg hjem :)

 

Tom

 

Hehe, jeg får innta "snikende gulvteppe" og foreta lav åling og intens knipsing. Så spørs det om jeg enten blir sendt hjem eller hentet av hyggelige menn i hvite frakker med tralala piller :ph34r:

 

-Ulyden

Endret av ulyden
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...