IceFox Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 Og da har jeg også vært flink og lastet opp bilder til fotoboken. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 @ SimonTil under 100 kr vil jeg tippe - på eBay riktignok. Cokin P-serie holder med billig gradert filter, men 28mm er det videste den støtter før vignettering sier hei. Hm. Dette er liksom ikke noe jeg bruker aaalt for ofte, jeg fikk bare litt lyst på ett. Prøvde på lørdag, og det hjelper jo litt. Og da har jeg også vært flink og lastet opp bilder til fotoboken. I has 2. Lenke til kommentar
lurfelus Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 (endret) Kjøpte litt forskjellige av de billige sakene fra ebay, type cokin P, du får kjøpt to ulige forsatser/holdere, en med plass til tre filtere og en med plass til en. Jeg savner ulike graderinger på filterene, fant bare samme, ville hatt en mye hardere overgang enn hva jeg klarte å oppdrive i mai når jeg lette. Ræva kvalitet på alt jeg kjøpte! Endret 9. august 2009 av lurfelus Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 Hvor ræva? Lenke til kommentar
Anew Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 Og da har jeg også vært flink og lastet opp bilder til fotoboken. I has 2. Attaboy til dere begge! Jeg har sånn helt plutselig begynt å revurdere hvilke bilder jeg skal sende inn. Tok et par i fjor som har festet seg i bevisstheten min, men som ikke fikk den oppmerksomheten de kanskje fortjente... sånn ved nærmere ettertanke... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 Hvor ræva? Etter det jeg har hørt - gamperæva. De er ihvertfall ikke nøytrale grå ... Tom Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 ønsker fort en avklaring på dette: - Hvor (eller til hvem) skal jeg sende inn bilder til redaksjonelt bruk? - Vil dere ha maks to bilder til "andre delen" fra hver eller holder det med ett... står mellom tre liksom Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 Jeg må bare tipse dere om årets viktigste forumbegivenhet: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...;#entry14180875 Lenke til kommentar
Anew Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 (endret) ønsker fort en avklaring på dette:- Hvor (eller til hvem) skal jeg sende inn bilder til redaksjonelt bruk? - Vil dere ha maks to bilder til "andre delen" fra hver eller holder det med ett... står mellom tre liksom RTFM Dere som skal sende inn flere enn to bilder, dvs. dere som også er invitert til å sende inn bilder til redaksjonelt bruk, må ta kontakt med Tom (tomsi42) og fortelle ham hvor mange bilder dere skal sende inn i tillegg til de to til hoveddelen. Du trenger ingen invitasjon for å delta i bokens hoveddel, og kan sende inn opptil to bilder. For de med dårlig leseforståelse: "Opptil to" betyr to eller færre, altså enten to, ett eller ingen. Ok? Ok! *man* - sjekk årsoversikten for Bouvetøya. Det så jevnt over ganske traurig ut. Endret 9. august 2009 av Anew Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 10. august 2009 Rapporter Del Skrevet 10. august 2009 Jeg må bare tipse dere om årets viktigste forumbegivenhet:https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...;#entry14180875 Haha! Så utrolig genialt! Har søkt selvfølgelig. Hjelper det å søke flere ganger? Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 10. august 2009 Rapporter Del Skrevet 10. august 2009 Dette prosjektet likte jeg veldig godt. Må nesten bestille meg et eksemplar av boken. God lyssetting. Lenke til kommentar
ulyden Skrevet 10. august 2009 Rapporter Del Skrevet 10. august 2009 Og der annkom mitt nye (brukte) D700 med batterigrep skrivebordet på jobb. Jadda.. enkelt å få gjort fornuftige ting på jobb nå.. not @gorpium: Noen aldeles fortreffelige portretter han hadde tatt ja Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 10. august 2009 Rapporter Del Skrevet 10. august 2009 D700 er bra... Bare å dra hjem nå Lenke til kommentar
ulyden Skrevet 10. august 2009 Rapporter Del Skrevet 10. august 2009 Neida, drar ikke hjem. Bare utsetter mine kolleager for en antydning papparazzi feeling Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 10. august 2009 Rapporter Del Skrevet 10. august 2009 Neida, drar ikke hjem. Bare utsetter mine kolleager for en antydning papparazzi feeling funker hver gang - er du dyktig nok, så sender de deg hjem Tom Lenke til kommentar
ulyden Skrevet 10. august 2009 Rapporter Del Skrevet 10. august 2009 (endret) Neida, drar ikke hjem. Bare utsetter mine kolleager for en antydning papparazzi feeling funker hver gang - er du dyktig nok, så sender de deg hjem Tom Hehe, jeg får innta "snikende gulvteppe" og foreta lav åling og intens knipsing. Så spørs det om jeg enten blir sendt hjem eller hentet av hyggelige menn i hvite frakker med tralala piller -Ulyden Endret 10. august 2009 av ulyden Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 10. august 2009 Rapporter Del Skrevet 10. august 2009 tralala piller skal være bra saker Det ser ut til at været blir brukbart i kveld, så da trenger anew og undertegnede en videomann! Tom Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 10. august 2009 Rapporter Del Skrevet 10. august 2009 (endret) Jeg må bare tipse dere om årets viktigste forumbegivenhet:https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...;#entry14180875 Genialt. Har selvsagt søkt! Endret 10. august 2009 av Ustedalen Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 10. august 2009 Rapporter Del Skrevet 10. august 2009 Strålende. Satt litt unna for å ta bilder av hun. Da jeg så at hun snudde seg og 'satt' seg til rette var det for seint. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 10. august 2009 Rapporter Del Skrevet 10. august 2009 HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå