Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132
Har selv gått på AFR, først fotografi og deretter Media II. Og nå er det fotojournalistikk på HiO som står for tur.

 

Har fått utrulig mye ut av to år på AFR. Høres kanskje litt mye ut, men det var absolutt verdt det.

Sikkert dumt spørsmål men hva er AFR?

Lenke til kommentar

Var linka på forrige side. Arbeiderbevegelsens folkehøgskole Ringsaker - http://www.afr.fhs.no/

 

edit:

Har selv gått på AFR, først fotografi og deretter Media II. Og nå er det fotojournalistikk på HiO som står for tur.

 

Har fått utrulig mye ut av to år på AFR. Høres kanskje litt mye ut, men det var absolutt verdt det.

Hmm, virker som at det er konsensus, altså at det er verdt det. Hvordan var opptaksprøven (til HiO), og hvor mye sto den for?

Endret av Ole_Gunnar
Lenke til kommentar

Ole_Gunnar. Opptaksprøven står for 2/3 om jeg ikke husker feil. Prøven består av to deler, arbeidsprøve og hjemmeprøve. I arbeidsprøven skal man levere opptil 15 porteføljebilder, menst hjemmeprøven er en oppgave der man skal lage en bildeserie om et tema. I år var temaet "mot".

 

Javisst Simon, måtte se hva som foregår her inne.

Lenke til kommentar
Ekte analog fotografer skriver ikke innlegg i ett forum, de skriver leserbrev i lokalavisa...

Litt digitale hjelpemidler må vi også få lov til å ha da. :innocent:

 

Når vi snakker utdanning: Planen for meg vider er å nå andreåret i Lofoten, og å få jobbet aktivt med en del større prosjekter (istedenfor bare knipsing). Deretter så har jeg tenkt å søke meg inn som assistent hos Herdis Marie Sigert, og forhåpentligvis være der i en 3-4 mnd tid. Deretter blir det vanlig jobbing for å få tjent opp seg litt penger, for så å hoppe på den Trans-Sibirske Jernbanen og jobbe aktivt med noen prosjekter i Russland, Mongolia, Kina, Nepal, Inda, Thailand, Laos osv.

Deretter blir det å søke seg inn på enten fotojournalistikk, Bilder Nordic, eller noen andre skoler i Europa. Vi får se hvor verden fører meg.

 

Edit: Hei Ava!

Endret av Ustedalen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...