Ava Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 Har selv gått på AFR, først fotografi og deretter Media II. Og nå er det fotojournalistikk på HiO som står for tur. Har fått utrulig mye ut av to år på AFR. Høres kanskje litt mye ut, men det var absolutt verdt det. Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 Jeg har planer om å prøve meg på fotolinjen til Kunsthøgskolen i Bergen til neste år. Der kan man si at kompetansen er ekstremt viktig for å komme inn. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 Har selv gått på AFR, først fotografi og deretter Media II. Og nå er det fotojournalistikk på HiO som står for tur. Har fått utrulig mye ut av to år på AFR. Høres kanskje litt mye ut, men det var absolutt verdt det. Sikkert dumt spørsmål men hva er AFR? Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 (endret) Var linka på forrige side. Arbeiderbevegelsens folkehøgskole Ringsaker - http://www.afr.fhs.no/ edit: Har selv gått på AFR, først fotografi og deretter Media II. Og nå er det fotojournalistikk på HiO som står for tur. Har fått utrulig mye ut av to år på AFR. Høres kanskje litt mye ut, men det var absolutt verdt det. Hmm, virker som at det er konsensus, altså at det er verdt det. Hvordan var opptaksprøven (til HiO), og hvor mye sto den for? Endret 9. august 2009 av Ole_Gunnar Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 Har selv gått på AFR, først fotografi og deretter Media II. Og nå er det fotojournalistikk på HiO som står for tur. Har fått utrulig mye ut av to år på AFR. Høres kanskje litt mye ut, men det var absolutt verdt det. Hva pokker? Er du her? Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 Hah! Var innom Stasi i forrige uke og tittet litt på storformat. Med 20 blenderlameller snakker vi snasen bokeh. Lenke til kommentar
Ava Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 Ole_Gunnar. Opptaksprøven står for 2/3 om jeg ikke husker feil. Prøven består av to deler, arbeidsprøve og hjemmeprøve. I arbeidsprøven skal man levere opptil 15 porteføljebilder, menst hjemmeprøven er en oppgave der man skal lage en bildeserie om et tema. I år var temaet "mot". Javisst Simon, måtte se hva som foregår her inne. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 Vel, trivelig å ha deg her. Folkens, hils på Ava. Trivelig kar, men snakker ganske rart. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 (endret) Ekte analog fotografer skriver ikke innlegg i ett forum, de skriver leserbrev i lokalavisa... Litt digitale hjelpemidler må vi også få lov til å ha da. Når vi snakker utdanning: Planen for meg vider er å nå andreåret i Lofoten, og å få jobbet aktivt med en del større prosjekter (istedenfor bare knipsing). Deretter så har jeg tenkt å søke meg inn som assistent hos Herdis Marie Sigert, og forhåpentligvis være der i en 3-4 mnd tid. Deretter blir det vanlig jobbing for å få tjent opp seg litt penger, for så å hoppe på den Trans-Sibirske Jernbanen og jobbe aktivt med noen prosjekter i Russland, Mongolia, Kina, Nepal, Inda, Thailand, Laos osv. Deretter blir det å søke seg inn på enten fotojournalistikk, Bilder Nordic, eller noen andre skoler i Europa. Vi får se hvor verden fører meg. Edit: Hei Ava! Endret 9. august 2009 av Ustedalen Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 Mariuuuuuuuuus.. you got some 'splainin' to do Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 Ekte analog fotografer skriver ikke innlegg i ett forum, de skriver leserbrev i lokalavisa... ROFL!! :!: Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 Nei, som faen ikke. Mitt mål er å få dere fehuer til å forstå at ekte fotografi ligger i analog fotografering, og ikke slik digitalt skvip som dere kaller et kamera. That reminds me of something... Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 Nei, som faen ikke. Mitt mål er å få dere fehuer til å forstå at ekte fotografi ligger i analog fotografering, og ikke slik digitalt skvip som dere kaller et kamera. That reminds me of something... Hoho! Dog jeg ville ikke ha sammenlignet det helt. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 (endret) http://www.lightstalkers.org/james-nachtwe...udio-internship Hvorfor i helvete skal jeg til Lofoten, når jeg kunne ha søkt på noe slikt? BTW: sjekk om dere har tid. Endret 9. august 2009 av Ustedalen Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 Mariuuuuuuuuus.. you got some 'splainin' to do Bra låt ! Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 Om dere skal høre bra musikk anbefaler jeg The Wurzels med Combine Harvester eller eventuelt The Tractor Song. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 http://www.last.fm/music/The%20Seven%20Mil...arsis%20Session Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 Bare et tilfeldig spørsmål, hva er det billigste jeg kan få et sånnt firkanta gradert filter med et sånt stativ for å sette det frempå et objektiv? Liksom, hvor billig? Lenke til kommentar
ET! Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 Bugger, nå må jeg plutselig betale for last.fm Hvis det er noen som vet om en måte å få det gratis på så pm meg. Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 9. august 2009 Rapporter Del Skrevet 9. august 2009 (endret) Veldig bra Kim! http://open.spotify.com/track/3Pt0gVHcKPHzZr3aSitQlH @ Simon Til under 100 kr vil jeg tippe - på eBay riktignok. Cokin P-serie holder med billig gradert filter, men 28mm er det videste den støtter før vignettering sier hei. Endret 9. august 2009 av gorpium Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå