Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mannen er altså i det minste ærlig på bunnen. Han er altså ikke en rein sjarlatan. Det skal han ha. Det ser altså ut som om jeg bør rette skytset vekk fra fyren selv, og heller mot det å ta ham alvorlig :)

Nåvel. Kanskje ikke (bare) en sjarlatan, men han har blitt mye mer aggressiv i pengetiggingen sin i det siste (blandt annet med "donate" knapp), og på den høyt profilerte "Help me help you"-siden skriver han

What Drives Me

 

Helping you and your long term best interests are my first and only priority.

[...]

I started this site for fun in October 1999 to share what I know. With your generous support I've been able to quit my real job and work on it full time since 2004.

[...]

Businesses are always approaching me with get rich quick schemes which would make them, and presumably me, more money, but it would make this site less useful to you. I won't have any part of it.

 

About-siden har jeg henvist til utallige ganger, men på den nye "help me help you"-siden forsøker han jo å selge seg selv som forbrukerens beste venn (så gi ham pengene dine!), noe jeg tror de fleste med snev av peiling er enige om at han ikke er.

 

Ingen grunn til å unskylde sjarlatanen, altså. :)

Lenke til kommentar
Jeg er absolutt ingen whiskey fan, men Upper Ten og Famous Grouse er ikke dårlig. :)

:ohmy:

 

Nå kommer du til å få kjeft av Simon Aldra ;)

 

Famous Grouse synes jeg kan gå an, men Upper Ten styrer jeg unna.

 

Sist fortærte Whiskey var en Caol Ila. Fungerte den.

 

Tom

Nisjda. Upper Ten smaker litt vel simpelt, og Famous Grouse er litt industriell i kantene. Men begge er drikkende. Så lenge det ikke bringes Jack Daniels foran meg. Da drikker jeg heller hjemmebrent fra Hattfjelldal.

 

Bah - kjettere! Jeg snakket om whiskey, ikke whisky.. ;)

Jameson, for eksempel. ;)

Irene fant opp whiskey. Men skottene er flinkere.

Kanskje ikke det rette stedet å begynne, men........

Upper ten ble faktisk en gang beskrevet som den beste blended whisky( eller var det en av de beste så vidt jeg husker

Men ang. irsk, hva med en tyrconnell?

Harald

Lenke til kommentar
Kanskje ikke det rette stedet å begynne, men........

Upper ten ble faktisk en gang beskrevet som den beste blended whisky( eller var det en av de beste så vidt jeg husker

Men ang. irsk, hva med en tyrconnell?

Harald

Vel - til å være en blended whisky i den billige enden, så er den slett ikke så gæærn.. ;)

Tyrconnel - kjenner ikke til. Verdt å prøve? :)

Lenke til kommentar
Men ang. irsk, hva med en tyrconnell?

Harald

 

Tyrconnell er muligens verdens mildeste whiskey. Personlig synes jeg det blir for rent og pent, men jeg liker veldig godt et glass Tyrconnell ved siden av en pint Kilkenny. En liten slurk Tyrconnell fremhever faktisk den gode smaken i Kilkenny-ølet, det blir ikke det samme med andre whiskeyer.

 

Av de irske whiskeyene jeg har smakt så er Connemara favoritten så langt.

Lenke til kommentar
Så Gran Torino nå nettopp. Veldig bra film.

 

 

STRÅLENDE film - laget av en fantastisk dyktig skuespiller/regissør. Ble like tankefull etter å ha sett denne som da jeg først gang så Million Dollar Baby.

 

Han vet virkelig hvordan han skal få oppmerksomheten din som seer, holde på den - uten at du nødvendigvis vet utfallet av det han vil via filmen fortelle deg. 6+ :)

 

 

EG

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...