tomsi42 Skrevet 8. august 2009 Rapporter Del Skrevet 8. august 2009 Jeg tok med meg brutter'n på en liten fotosafari i ettermiddag. Greåker og Kjøkøy fort. Bortsettt at det var altfor varmt så var det en morsom tur. Tom Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 8. august 2009 Rapporter Del Skrevet 8. august 2009 Jeg tok med meg brutter'n på en liten fotosafari i ettermiddag. Greåker og Kjøkøy fort. Bortsettt at det var altfor varmt så var det en morsom tur. Tom Greåker fort ? da var du ikke så langt unna meg,bare og gå østover til du blir våt på beina Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 8. august 2009 Rapporter Del Skrevet 8. august 2009 Greåker fort ? da var du ikke så langt unna meg,bare og gå østover til du blir våt på beina Det var den ja. Var ikke store saken Tom Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 8. august 2009 Rapporter Del Skrevet 8. august 2009 Greåker fort ? da var du ikke så langt unna meg,bare og gå østover til du blir våt på beina Det var den ja. Var ikke store saken Tom Hvis du har interesse for krigshistorie er Hjemmefrontmuseet i Rakkestad et must,bare syndt det er stengt på ubestemt tid Lenke til kommentar
Anew Skrevet 8. august 2009 Rapporter Del Skrevet 8. august 2009 Mannen er altså i det minste ærlig på bunnen. Han er altså ikke en rein sjarlatan. Det skal han ha. Det ser altså ut som om jeg bør rette skytset vekk fra fyren selv, og heller mot det å ta ham alvorlig Nåvel. Kanskje ikke (bare) en sjarlatan, men han har blitt mye mer aggressiv i pengetiggingen sin i det siste (blandt annet med "donate" knapp), og på den høyt profilerte "Help me help you"-siden skriver han What Drives Me Helping you and your long term best interests are my first and only priority. [...] I started this site for fun in October 1999 to share what I know. With your generous support I've been able to quit my real job and work on it full time since 2004. [...] Businesses are always approaching me with get rich quick schemes which would make them, and presumably me, more money, but it would make this site less useful to you. I won't have any part of it. About-siden har jeg henvist til utallige ganger, men på den nye "help me help you"-siden forsøker han jo å selge seg selv som forbrukerens beste venn (så gi ham pengene dine!), noe jeg tror de fleste med snev av peiling er enige om at han ikke er. Ingen grunn til å unskylde sjarlatanen, altså. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 8. august 2009 Rapporter Del Skrevet 8. august 2009 Den tøffeste gitarhero gitaren er faktisk ikke så dyr... De kuleste trommene er mye kulere. Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 8. august 2009 Rapporter Del Skrevet 8. august 2009 Supr kewl. PW fungerer med min Landmark 330. Lenke til kommentar
ElGorillos Skrevet 8. august 2009 Rapporter Del Skrevet 8. august 2009 He he...tøft! EG Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 8. august 2009 Rapporter Del Skrevet 8. august 2009 Supr kewl.PW fungerer med min Landmark 330. Fett - nå skal du bare få skviset inn et digitalt bakstykke, og så er du i business! :D Lenke til kommentar
haratang Skrevet 8. august 2009 Rapporter Del Skrevet 8. august 2009 Jeg er absolutt ingen whiskey fan, men Upper Ten og Famous Grouse er ikke dårlig. Nå kommer du til å få kjeft av Simon Aldra Famous Grouse synes jeg kan gå an, men Upper Ten styrer jeg unna. Sist fortærte Whiskey var en Caol Ila. Fungerte den. Tom Nisjda. Upper Ten smaker litt vel simpelt, og Famous Grouse er litt industriell i kantene. Men begge er drikkende. Så lenge det ikke bringes Jack Daniels foran meg. Da drikker jeg heller hjemmebrent fra Hattfjelldal. Bah - kjettere! Jeg snakket om whiskey, ikke whisky.. Jameson, for eksempel. Irene fant opp whiskey. Men skottene er flinkere. Kanskje ikke det rette stedet å begynne, men........ Upper ten ble faktisk en gang beskrevet som den beste blended whisky( eller var det en av de beste så vidt jeg husker Men ang. irsk, hva med en tyrconnell? Harald Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 8. august 2009 Rapporter Del Skrevet 8. august 2009 Kanskje ikke det rette stedet å begynne, men........Upper ten ble faktisk en gang beskrevet som den beste blended whisky( eller var det en av de beste så vidt jeg husker Men ang. irsk, hva med en tyrconnell? Harald Vel - til å være en blended whisky i den billige enden, så er den slett ikke så gæærn.. Tyrconnel - kjenner ikke til. Verdt å prøve? Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 8. august 2009 Rapporter Del Skrevet 8. august 2009 Nå er det rett før jeg begynner å rapportere folk som diskuterer whisk*y Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 8. august 2009 Rapporter Del Skrevet 8. august 2009 Nå er det rett før jeg begynner å rapportere folk som diskuterer whisk*y Da blir vi nødt til å rapportere folk som rapporterer folk som diskuterer whisk*y Tom Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 8. august 2009 Rapporter Del Skrevet 8. august 2009 Etter og ha lastet ned den nye versjonen av firefox 3.5.2 og oppgradert Exif viewer til 1.51,har jeg nå fått mulighet til og se på bilder i full størrelse etter at jeg har skjekket Exif.Dette gikk ikke før da måtte jeg ut av Akam før jeg kunne se stort bilde på nytt. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 8. august 2009 Rapporter Del Skrevet 8. august 2009 Urk - er dette "ban personen over deg"-tråden? Lenke til kommentar
JohnMerrick Skrevet 8. august 2009 Rapporter Del Skrevet 8. august 2009 Men ang. irsk, hva med en tyrconnell?Harald Tyrconnell er muligens verdens mildeste whiskey. Personlig synes jeg det blir for rent og pent, men jeg liker veldig godt et glass Tyrconnell ved siden av en pint Kilkenny. En liten slurk Tyrconnell fremhever faktisk den gode smaken i Kilkenny-ølet, det blir ikke det samme med andre whiskeyer. Av de irske whiskeyene jeg har smakt så er Connemara favoritten så langt. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 8. august 2009 Rapporter Del Skrevet 8. august 2009 Supr kewl.PW fungerer med min Landmark 330. Fett - nå skal du bare få skviset inn et digitalt bakstykke, og så er du i business! :D Så Gran Torino nå nettopp. Veldig bra film. Lenke til kommentar
ElGorillos Skrevet 8. august 2009 Rapporter Del Skrevet 8. august 2009 Nå er det rett før jeg begynner å rapportere folk som diskuterer whisk*y Ingen fare, . Men, det er klart at det finnes alternativer - hvis en ønsker en kveld EG Lenke til kommentar
ElGorillos Skrevet 8. august 2009 Rapporter Del Skrevet 8. august 2009 Så Gran Torino nå nettopp. Veldig bra film. STRÅLENDE film - laget av en fantastisk dyktig skuespiller/regissør. Ble like tankefull etter å ha sett denne som da jeg først gang så Million Dollar Baby. Han vet virkelig hvordan han skal få oppmerksomheten din som seer, holde på den - uten at du nødvendigvis vet utfallet av det han vil via filmen fortelle deg. 6+ EG Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 8. august 2009 Rapporter Del Skrevet 8. august 2009 Supr kewl.PW fungerer med min Landmark 330. Fett - nå skal du bare få skviset inn et digitalt bakstykke, og så er du i business! :D Så Gran Torino nå nettopp. Veldig bra film. Du likte ikke helt den digitale biten nei. Jepp. Ble positivt overrasket over den filmen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå