Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Og 3000,- inkludert frakt er ikke så forferdelig :)

Hmmm...ca. 200,-kr under det jeg ga for mitt eksemplar (som jeg håper kommer med posten i morgen!!) inkludert frakt fra UK. Tror nok vi begge kommer til å bli godt fornøyde åkke som ;)

Vil samtidig benytte anledningen til å takke dere som ga meg informasjon om alternative steder hvor jeg kunne kjøpe Nikon F5 brukt. Det deres linker hadde til felles - var at de kun beskrev tilstanden til kamera(ene)- men manglet bilder.

Dette gjør meg litt usikker da jeg ikke kjenner butikkene og deres gradering av utstyr. Dette resulterte i at jeg på ny vendte nesen i retning av Ebay. Uansett, takk for tilbakemeldingene! :)

EG

Lenke til kommentar
Ikveld har jeg kost meg på konsert. Først et Led Zeppelin tribute band som spelte høyt og bra. Deretter gode k\gamle Chris Thompson med Mads Erisken som backing. Mange gode gamle låter der.

Tom

Så du har kosa deg i Fredrikstad! Er der sjøl, men det ble ikke noe konserter på meg. Var sikkert bra saker tenker jeg. Fint vær og greier.

Lenke til kommentar
Har man angrerett på ting som man kjøper brukt? Over finn.no. Eller hva kan man gjøre hvis man ikke har mottat alle varene man skal ha. Kjøpte PC brukt og kabinettet var endel mer skada en han fortalte, pluss at det ikke følgte med alt som skulle... :/ har egentli ikke noe problem med det, men han fortjener ikke å komme unna med det. Noen som har lyst til å dra på torpedotur for meg i Bergen område?

Null stress, bare kom å hent meg i moss først så blir jeg med jeg. Jeg slår hardt ;)

Lenke til kommentar

Jeg har holdt en del flammende innlegg mot Kennyboy sine sider.

Jeg vil oppfordre alle som leser Kennyboy sine sider, eller bruker de som referanse på en eller annen måte til å lese dette http://www.kenrockwell.com/about.htm

Noen små utvalgte godbiter:

"While often inspired by actual products and events, just like any other good news organization, I like to make things up and stretch the truth if they make an article more fun."

"I started this site as a joke in 1999 after I took a community college class in webmaking ..."

Mannen er altså i det minste ærlig på bunnen. Han er altså ikke en rein sjarlatan. Det skal han ha. Det ser altså ut som om jeg bør rette skytset vekk fra fyren selv, og heller mot det å ta ham alvorlig :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...