tomsi42 Skrevet 6. august 2009 Rapporter Del Skrevet 6. august 2009 Åja..Ahaa..! Den som legene ikke vil finne kur til "fordi folk har godt av å være litt syk" sykdomen.... Helt korrekt. Den som gjør at du er for frisk til å holde deg hjemme fra jobb med god samvittighet. Men for syk til å gjøre noe fornuftig. Tom Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 6. august 2009 Rapporter Del Skrevet 6. august 2009 Er også forkjølet, blir "døv" på ene øret med gjevne mellomrom. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. august 2009 Rapporter Del Skrevet 6. august 2009 Jeg fant forresten en meget vanskelig konsentrasjonstest. Se om dere klarer denne! Lenke til kommentar
fototim Skrevet 6. august 2009 Rapporter Del Skrevet 6. august 2009 VI trenger en sterk arrangements (riktig stavet?) person Riktig stavet, men feil ord. Arrangør heter det. Eventuelt kan du skrive person til å arrangere. Det blir vel mer i tråd med det du egentlig prøver å si Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 6. august 2009 Rapporter Del Skrevet 6. august 2009 Kjøretur med 5D'en i dag. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 7. august 2009 Rapporter Del Skrevet 7. august 2009 (endret) Kjøretur med 5D'en i dag. Bilde #5 der var rimelig ripoff av bildet mitt Tøffingene. Bare ikke like bra da, selvfølgelig Edit: Slo meg noe jævlig hardt i skulderen i dag, så den er helt fucket.. bare for å bli med i rekken over folk som klager på helsa. Endret 7. august 2009 av _DSC1233.jpg Lenke til kommentar
phax Skrevet 7. august 2009 Rapporter Del Skrevet 7. august 2009 Helt åpentbart plagiat. Jeg stemmer for søksmål! Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 7. august 2009 Rapporter Del Skrevet 7. august 2009 (endret) Gawd icefox, få av deg den jakka! Edit: Forøvrig har jeg vært sjukemeldt i tre måneder og på tirsdag er det opperation så da er det tre nye måneder^^ Endret 7. august 2009 av ZoDz Lenke til kommentar
Johnny™ Skrevet 7. august 2009 Rapporter Del Skrevet 7. august 2009 Kjøretur med 5D'en i dag. Mye bra der, #17 var min favoritt (dame med hund som skremmer duer, bare i tilfelle jeg ikke kan telle) Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 7. august 2009 Rapporter Del Skrevet 7. august 2009 Bilde #5 der var rimelig ripoff av bildet mitt Tøffingene. Bare ikke like bra da, selvfølgelig Haha. Dream on. Mye bra der, #17 var min favoritt (dame med hund som skremmer duer, bare i tilfelle jeg ikke kan telle) Takktakk. Sant det. Stor flokk med duer som satt der før den lille krabaten fikk ferten av de. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 7. august 2009 Rapporter Del Skrevet 7. august 2009 Dro sjit-tidlig til posten i dag for å hente denne: Og for de som lurer på om de skal velge 105mm eller 150mm; - Intern fokusering! - Man kan ha på solblender samtidig med objektivdekselet (har ikke bedre ord) - Brukbar AF, 105mm sin kan ikke brukes til noe fornuftig - Stativfeste på objektiv (men det trenges egentlig ikke på 150mmeren - Større arbeidsavstand (spesielt hvis du går til FF) Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 7. august 2009 Rapporter Del Skrevet 7. august 2009 Snart et episk tidspunkt, sånn a propos nerder som vi er her på akam: Klokken 12:34:56, 7/8-09 Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 7. august 2009 Rapporter Del Skrevet 7. august 2009 Jeg fant forresten en meget vanskelig konsentrasjonstest. Se om dere klarer denne! Homotest det der... Klarer du den er det noe rart Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 7. august 2009 Rapporter Del Skrevet 7. august 2009 Dro sjit-tidlig til posten i dag for å hente denne: Og for de som lurer på om de skal velge 105mm eller 150mm; - Intern fokusering! - Man kan ha på solblender samtidig med objektivdekselet (har ikke bedre ord) - Brukbar AF, 105mm sin kan ikke brukes til noe fornuftig - Stativfeste på objektiv (men det trenges egentlig ikke på 150mmeren - Større arbeidsavstand (spesielt hvis du går til FF) Gratulerer! Hadde tenkt å kjøpe meg 105mm, men nå blei jeg litt i tvil Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 7. august 2009 Rapporter Del Skrevet 7. august 2009 Er ikke så stor fan av finishen til Sigma, så en 180/3.5L hadde fristet om jeg skulle hatt meg en macro. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 7. august 2009 Rapporter Del Skrevet 7. august 2009 Er ikke så stor fan av finishen til Sigma, så en 180/3.5L hadde fristet om jeg skulle hatt meg en macro. Næh - vent til de nye macroene med ny generasjon IS kommer i høst.. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 7. august 2009 Rapporter Del Skrevet 7. august 2009 (Fint tidspunkt jeg hadde på forrige post, forresten!) Ahem - nå er den nye konkurransen oppe - temaet er "Ooops!".. Ut og ta bilder! Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 7. august 2009 Rapporter Del Skrevet 7. august 2009 Er ikke så stor fan av finishen til Sigma, så en 180/3.5L hadde fristet om jeg skulle hatt meg en macro. Næh - vent til de nye macroene med ny generasjon IS kommer i høst.. Heh ja. Klart det. Er ikke aktuelt med det første uansett. Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 7. august 2009 Rapporter Del Skrevet 7. august 2009 (endret) Hvordan duger egentlig makroen på Sigma 70-300? Har sett noen bra makrobilder tatt med dette... EDIT: eksempel tatt av Joakim Kræmer EDIT 2: Leste noen spekulasjoner om at produksjonen av 135mm 2L ser ut til å være avsluttet. Kan det stemme? verken adorama eller bhphoto har den inne... Endret 7. august 2009 av von-schnellfahrer Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 7. august 2009 Rapporter Del Skrevet 7. august 2009 Hmm - er dette et dårlig tegn? VMWare rapporterer at det skjedde en memory paging fault og kræsjer. De virtuelle utviklingsmaskinene ligger på ekstern harddisk (WD Mybook), sammen med noen hundre gig off-site bildebackup. Det ser ut til at det mangler noen andre filer også. Windows rapporterer 931GB disk, ledig 384GB. Høyreklikke på alle katalogene på disken og velger properties. Totalt diskforbruk: 400MB. Hmm - kan dette være et dårlig tegn, tro? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå