L4r5 Skrevet 6. august 2009 Rapporter Del Skrevet 6. august 2009 Skal ALLE flytte til bergen eller? Synes halve forumet (meg inkludert) tar turen over fjellet om dagen. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 6. august 2009 Rapporter Del Skrevet 6. august 2009 Skal ALLE flytte til bergen eller? Synes halve forumet (meg inkludert) tar turen over fjellet om dagen. Neida - jeg blir her på østlandet. Men det er nok bare meg ... ... og muligens Anew da. Tom Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 6. august 2009 Rapporter Del Skrevet 6. august 2009 Er vel på tide å få igang det første Akam-treffet i Bergen snart da. Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 6. august 2009 Rapporter Del Skrevet 6. august 2009 og meeeeeeeeeeg! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. august 2009 Rapporter Del Skrevet 6. august 2009 Neida - jeg blir her på østlandet. Men det er nok bare meg ...... og muligens Anew da. Tom Du får ta turen over du også. Det er det alle de kule kidsa gjør. Er vel på tide å få igang det første Akam-treffet i Bergen snart da.Det høres mistenkelig ut som en genial ide. Spesielt siden jeg ikke har kommet meg på noe Akam-treff enda. Har vært få av de her i nærheten. Men Bergen er litt større plass og da er det lettere å få til noe. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 6. august 2009 Rapporter Del Skrevet 6. august 2009 Er vel på tide å få igang det første Akam-treffet i Bergen snart da. Hvis det aldri har vært før så er det faen meg på tide. Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 6. august 2009 Rapporter Del Skrevet 6. august 2009 (endret) Jeg har faen ikke tenkt meg noe sted... Blir her hjemme på østlandet jeg. er nok å skru på her hjemme... Endret 6. august 2009 av Dewil Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 6. august 2009 Rapporter Del Skrevet 6. august 2009 Når den kjerra er ferdig fikset, så er jo den velegent til en roadtrip til Bergen Tom Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 6. august 2009 Rapporter Del Skrevet 6. august 2009 (endret) hehe. jau.. Den var faktisk ferdig fikset. Men etter en liten tur til bensinstasjonen og tilbake så falt thrustlageret av, igjen... Da må ha ut motor igjen for 3. gang.. Dette er mor sin bil... her er deler av resten av bilparken Bobla og audien er min. Står en audi 80 hjemme her under blokka også.. (ser dere hvordan jeg holder meg on topic med bruk av bilder ) :!: Endret 6. august 2009 av Dewil Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 6. august 2009 Rapporter Del Skrevet 6. august 2009 Og da var vi flyttet inn i Bergen. Yey! Skal en tur til sentrum etterpå. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 6. august 2009 Rapporter Del Skrevet 6. august 2009 Denne bortgangen hadde jeg ikke fått med meg. Han fikk heldigvis med seg lanseringen av EP-1. Tom Apropos E-P1 Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 6. august 2009 Rapporter Del Skrevet 6. august 2009 Kom innom da! Sure thing. Ringer deg når jeg er på vei bort. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 6. august 2009 Rapporter Del Skrevet 6. august 2009 Apropos E-P1 Asshole! Jeg mener heldiggris Tom Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 6. august 2009 Rapporter Del Skrevet 6. august 2009 Skal med fem? :| Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 6. august 2009 Rapporter Del Skrevet 6. august 2009 Ah, sry, det mangla et. Seks. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 6. august 2009 Rapporter Del Skrevet 6. august 2009 Skal med seks da? Lenke til kommentar
ulyden Skrevet 6. august 2009 Rapporter Del Skrevet 6. august 2009 Sikkert "kjekt å ha" *nynne* Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 6. august 2009 Rapporter Del Skrevet 6. august 2009 Lime alle sammen til ètt kjempebra kamera vel. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 6. august 2009 Rapporter Del Skrevet 6. august 2009 Skal ALLE flytte til bergen eller? Synes halve forumet (meg inkludert) tar turen over fjellet om dagen. Nei nei. Jeg flytter nordover neste lørdag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå