Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg sitter å planlegger fremtidige prosjekter, og har i de siste dagene tenkt på en spesiell.

 

Med tittelen "Farmers" (eller "Bønder" om dere vil) vil jeg dokumenterer arbeidet til forskjellige bønder i verden (muligens Europa). Jeg tenker på å starte med følge en sauebonde på Unstad i Lofoten (et bortgjemt sted, dog et paradis på jord) for så å dra til Italia for å følge en bonde som enten dyrker druer eller oliven. Så får vi se om det blir noe mer av det hele.

Høres det ut som et interessant prosjekt?

 

Alt skal selvsagt fotograferes svart/hvit.

Spennende prosjekt. hvor lang tid antar du at dette vil ta?

Lenke til kommentar

Går supportmedarbeidere på kurs for å gi tilbakestående svar?

 

Produktønske: Nikon PC-E 24mm, vil gjerne ha mulighet for å justere tilt/shift aksene i parallell.

 

Svar: Vi takker for din henvendelse og refererer til nettopp PC-E 24mm som kanskje kan være av interesse for meg.....

 

leser de folkene meldingene? Gi meg tilt/shift slik som Canon nettopp lanserte.... Kan vel ikke beskrives klarere?

 

Måtte kjøre en strengere tilbakemelding med at slike mangler kunne få meg til å bytte leverandør ;)

 

Edit:

Dette minner meg om hvorfor jeg måtte gå forbi supportavdelingen for å få løsning når D700'en min fikk hotpixel infeksjon i fjor høst.

Endret av TGB
Lenke til kommentar
Vet det min venn, men så langt har ikke jeg sett et så godt eksemplar som dette - med MF-28 bakstykke - til den prisen (rundt 4k) i Norge.

 

 

EG

Hadde en runde i fjor høst, men enten blir de snappet foran nesa på meg eller så ble selgerene for grådige. Har faktisk sett enkelte av selgerene har lagt ut annonse nå nylig for F5 til 2.500, så nektet de å selge til meg 3.500 i fjor.

 

Viktig å sette en grense på hvor mye du ønsker å gi, og aldri gå over den.

Lenke til kommentar

Samyang'en eller Vivitarversjonen høres spennende ut.

Når det gjelder F5, så får jeg litt uggen følelse, tror det snart er et år siden min sist var i aksjon. Skal lade F3T med SvartHvit til helga.

 

Er det AF-D 180mm du har på vei, så gled deg. En av mine favoritter.

 

Skal handle RRS jeg, lei av manfrotto hurtigplater.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...