gorpium Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Oh my.. det er en video av meg på YouTube.Tøft En kjekk ung representant for arten homo fotograficus (hobbylatinsk betegnelse) Takker og bukker. Artig å filme med 5DII på stativ. Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Nye medlemet i familien Hva heter søtnosen? Nikon? Michael Jackson hahahhaha Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Nikon er jo faktisk et ganske bra hundenavn! Lenke til kommentar
TGB Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Noen Nikonister som har feriepenger til overs? http://foto.no/cgi-bin/bruktmarked/visAnnonse.cgi?id=112838 Frister veldig, men det dukker opp en ny AF-S 24mm f/1.4 snart. Jeg venter 15.000 var forøvrig en ok pris om det er helt strøkent. Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 (endret) Men burde vel egentlig pakke. Bergen om under et døgn. Huff... Bergen på tirsdag for min del. NM i golf spilles i nærheten Endret 5. august 2009 av von-schnellfahrer Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Nikon er jo faktisk et ganske bra hundenavn! Tenkte jeg også, hadde passet veldig bra! Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Bergen på tirsdag for min del. NM i golf spilles i nærheten Hvor lenge blir du da? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Nikon er jo faktisk et ganske bra hundenavn! Tenkte jeg også, hadde passet veldig bra! Alle skikkelige hunder heter Bjarne Tom Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Bergen på tirsdag for min del. NM i golf spilles i nærheten Hvor lenge blir du da? Drar hjem etter siste runden på søndag... Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Jeg sitter å planlegger fremtidige prosjekter, og har i de siste dagene tenkt på en spesiell. Med tittelen "Farmers" (eller "Bønder" om dere vil) vil jeg dokumenterer arbeidet til forskjellige bønder i verden (muligens Europa). Jeg tenker på å starte med følge en sauebonde på Unstad i Lofoten (et bortgjemt sted, dog et paradis på jord) for så å dra til Italia for å følge en bonde som enten dyrker druer eller oliven. Så får vi se om det blir noe mer av det hele. Høres det ut som et interessant prosjekt? Alt skal selvsagt fotograferes svart/hvit. Spennende prosjekt. hvor lang tid antar du at dette vil ta? Lenke til kommentar
TGB Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 (endret) Går supportmedarbeidere på kurs for å gi tilbakestående svar? Produktønske: Nikon PC-E 24mm, vil gjerne ha mulighet for å justere tilt/shift aksene i parallell. Svar: Vi takker for din henvendelse og refererer til nettopp PC-E 24mm som kanskje kan være av interesse for meg..... leser de folkene meldingene? Gi meg tilt/shift slik som Canon nettopp lanserte.... Kan vel ikke beskrives klarere? Måtte kjøre en strengere tilbakemelding med at slike mangler kunne få meg til å bytte leverandør Edit: Dette minner meg om hvorfor jeg måtte gå forbi supportavdelingen for å få løsning når D700'en min fikk hotpixel infeksjon i fjor høst. Endret 5. august 2009 av TGB Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Greit i Canonia - vi kan bruke alt av optikk om en adapter er tilgjengelig. Canon, Nikon, Leica - no problem. Lenke til kommentar
ElGorillos Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Æsh....der gikk prisen i fra 3700+ og rett opp i taket. Ser ut til at det får bli et F5 kamera en annen gang heller http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewI...em=230361783490 EG Lenke til kommentar
TGB Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Æsh....der gikk prisen i fra 3700+ og rett opp i taket. Ser ut til at det får bli et F5 kamera en annen gang heller http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewI...em=230361783490 EG Har da sett på foto.no til 2500. Mye bra som ligger å støver ned i Norge også. Lenke til kommentar
ElGorillos Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 (endret) Vet det min venn, men så langt har ikke jeg sett et så godt eksemplar som dette - med MF-28 bakstykke - til den prisen (rundt 4k) i Norge. EG Endret 5. august 2009 av ElGorillos Lenke til kommentar
TGB Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Vet det min venn, men så langt har ikke jeg sett et så godt eksemplar som dette - med MF-28 bakstykke - til den prisen (rundt 4k) i Norge. EG Hadde en runde i fjor høst, men enten blir de snappet foran nesa på meg eller så ble selgerene for grådige. Har faktisk sett enkelte av selgerene har lagt ut annonse nå nylig for F5 til 2.500, så nektet de å selge til meg 3.500 i fjor. Viktig å sette en grense på hvor mye du ønsker å gi, og aldri gå over den. Lenke til kommentar
ElGorillos Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Enig, det er rett og slett hovedgrunnen til at jeg hoppet av denne gangen. Men så kjipt for din del da hvis jeg forstår deg riktig, at det var samme selger som du nevner ovenfor. Men, da er jeg ikke alene i jakten på F5 hus skjønner jeg EG Lenke til kommentar
ElGorillos Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 (endret) ..og der var det over.. Ja ja, jeg har om ikke annet et nytt eksemplar av Samyang 85mm f1.4 IF MC - og et brukt eksemplar av Nikon 180mm f/2.8 på vei i min retning, så jeg klager vel ikke..he he.... Jo, holdt nesten på å glemme denne også - en Lens Macro Fold Bellows. Ebay er et farlig sted for lommeboka! EG Endret 5. august 2009 av ElGorillos Lenke til kommentar
arela Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Samyang'en eller Vivitarversjonen høres spennende ut. Når det gjelder F5, så får jeg litt uggen følelse, tror det snart er et år siden min sist var i aksjon. Skal lade F3T med SvartHvit til helga. Er det AF-D 180mm du har på vei, så gled deg. En av mine favoritter. Skal handle RRS jeg, lei av manfrotto hurtigplater. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå