Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg sitter å planlegger fremtidige prosjekter, og har i de siste dagene tenkt på en spesiell.

 

Med tittelen "Farmers" (eller "Bønder" om dere vil) vil jeg dokumenterer arbeidet til forskjellige bønder i verden (muligens Europa). Jeg tenker på å starte med følge en sauebonde på Unstad i Lofoten (et bortgjemt sted, dog et paradis på jord) for så å dra til Italia for å følge en bonde som enten dyrker druer eller oliven. Så får vi se om det blir noe mer av det hele.

Høres det ut som et interessant prosjekt?

 

Alt skal selvsagt fotograferes svart/hvit.

Det høres veldig interessant ut. Men det kan bli krevende.. :)

Hvordan krevende mener du? Jeg vet det vil være et problem å få tillatelse av bønder om å få følge dem i ca. en uke, men jeg skal i alle fall prøve (om jeg velger å gå inn for prosjektet).

 

 

BTW: Gjett hva jeg sitter i hånden med nå? En aldeles nydelig Leica M6 med Leica Summicron-M 35mm F2 ASPH i hånden. Jeg er endelig en mann! :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Wacken var dritgøy (ja jeg svarer selv om den ikke var til meg, jeg var der med Lars :p) Må ned igjen neste år. Ble kjent med masse koslige folk og.

 

Edit: Og jeg crowdsurfa for første gang. :D

Endret av Slettet+5132
Lenke til kommentar
Jeg synes den var fin jeg Lars.

Hvordan var Wacken forresten? Første gang på to år at jeg ikke fikk billetter dit, noe jeg ble ganske så snurt over.

Wacken var fantastisk gøy. Men utrolig slitsomt. Jeg fikk vondt steder jeg ikke visste gikk an, mistet stemmen opptil flere ganger, oppdaget nye band (Protip: Det svinger ganske bra over gutta i Fejd), møtte mange kule mennesker og ble så trøtt at på bussen til flyplassen sleit jeg med å skille drøm og virkelighet. Kort sagt: This was a triumph. I'm making a note here: Huge success!

 

Gikk også rundt sammen med en nederlender og spurte fremmede om de var en bil for vi ville til McDonalds. Tilslutt fikk vi faktisk en som svarte at ja, han var en bil. Så tok han nederlenderen på ryggen og sprang et par runder på campen.

Lenke til kommentar
BTW: Gjett hva jeg sitter i hånden med nå? En aldeles nydelig Leica M6 med Leica Summicron-M 35mm F2 ASPH i hånden. Jeg er endelig en mann! :D

Snasent!

 

Men burde vel egentlig pakke. Bergen om under et døgn. Huff...

Vi skal kose oss vi Thomas! Bergen er tingen! :D

 

Da har nyeste medlem for gromoptikken på seg. :)

 

post-157128-1249471792_thumb.jpg

 

Galleri med testbilder fra 85/1.2L

Endret av gorpium
Lenke til kommentar
Heldigvis så var det bare airbrush-tattoo. Måtte bare dra gutta i tattoveringstråden litt i leggen :p

Haha, en kompis av meg tok et airbrush-tattoo av en kuk over hele overkroppen under moldejazzen, og gikk rundt i byen med den. Artig nok det, men det verste var at det etterlatte eksem og utslett, så når han reiste til Bø Sommarland ble det tidenes flause.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...