Euklid Skrevet 4. august 2009 Rapporter Del Skrevet 4. august 2009 Fornøyd med 500CM, ZoDz? Fristet til å kjøpe et, selv om kombinasjonen av spurver og kanoner etc burde stoppe meg. Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 4. august 2009 Rapporter Del Skrevet 4. august 2009 Det er Rolleiflex, Hasselblad og (forhåpentligvis) Leica som leverer varene. Fix'd. Ah, selvsagt. Av det lille jeg har prøvd et Hasselblad, så har det ikke skuffet meg. Jeg har utrolig lyst på en XPan. En gang, når jeg er rik fotograf, skal jeg kjøpe meg et. Fornøyd med 500CM, ZoDz? Fristet til å kjøpe et, selv om kombinasjonen av spurver og kanoner etc burde stoppe meg. Ja veldig,. Sjekk ut flickrn min for å se bilder jeg har tatt med den. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 4. august 2009 Rapporter Del Skrevet 4. august 2009 ZoDz, hvor er Hasselblad-rammen på bildene dine? Lenke til kommentar
Mollenpriz Skrevet 4. august 2009 Rapporter Del Skrevet 4. august 2009 Jeg scannet dem vekk. Kanskje. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 4. august 2009 Rapporter Del Skrevet 4. august 2009 Blasfemi! Nå skal jeg koke meg en god kopp te, og studere Salgado sine bilder til det maksimum. Lenke til kommentar
Mollenpriz Skrevet 4. august 2009 Rapporter Del Skrevet 4. august 2009 Det var et uhell. Og eh. teh photoshop isn't photoshop for nothing. Kanskje. Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 4. august 2009 Rapporter Del Skrevet 4. august 2009 (endret) Oh my.. det er en video av meg på YouTube. Ikke glem Mamiya folkens. Snakket med folk hos Stasi i dag og han ene anbefalte varmt Bronica - spesielt grunnet ekstremt billig optikk på bruktmarkedet. Endret 4. august 2009 av gorpium Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 4. august 2009 Rapporter Del Skrevet 4. august 2009 Jeg sitter å planlegger fremtidige prosjekter, og har i de siste dagene tenkt på en spesiell. Med tittelen "Farmers" (eller "Bønder" om dere vil) vil jeg dokumenterer arbeidet til forskjellige bønder i verden (muligens Europa). Jeg tenker på å starte med følge en sauebonde på Unstad i Lofoten (et bortgjemt sted, dog et paradis på jord) for så å dra til Italia for å følge en bonde som enten dyrker druer eller oliven. Så får vi se om det blir noe mer av det hele. Høres det ut som et interessant prosjekt? Alt skal selvsagt fotograferes svart/hvit. Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 4. august 2009 Rapporter Del Skrevet 4. august 2009 Utvilsomt. Det vil jeg gjerne se mer av. Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 5. august 2009 Rapporter Del Skrevet 5. august 2009 UPS ftw! Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 5. august 2009 Rapporter Del Skrevet 5. august 2009 Noen Nikonister som har feriepenger til overs? http://foto.no/cgi-bin/bruktmarked/visAnnonse.cgi?id=112838 Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 5. august 2009 Rapporter Del Skrevet 5. august 2009 (endret) eller hva med Nikon 600mm f/4? http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=18409928 EDIT: ble litt stor blender... Endret 5. august 2009 av von-schnellfahrer Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 5. august 2009 Rapporter Del Skrevet 5. august 2009 eller hva med Nikon 600mm f/1.4? 1:4, ikke 1.4. Liten, men viktig forskjell. (hihi) Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 5. august 2009 Rapporter Del Skrevet 5. august 2009 eller hva med Nikon 600mm f/1.4? 1:4, ikke 1.4. Liten, men viktig forskjell. (hihi) hmmm... Skuffende at ikke nikon har 600mm f/1.4 ass Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 5. august 2009 Rapporter Del Skrevet 5. august 2009 hmmm... Skuffende at ikke nikon har 600mm f/1.4 ass Ja, jøss, med opptil halvmeteren brede linser.. hmmm... Skuffende at ikke nikon har 600mm f/1.4 ass Ja, jøss, med opptil halvmeteren brede linser.. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 5. august 2009 Rapporter Del Skrevet 5. august 2009 Jeg sitter å planlegger fremtidige prosjekter, og har i de siste dagene tenkt på en spesiell. Med tittelen "Farmers" (eller "Bønder" om dere vil) vil jeg dokumenterer arbeidet til forskjellige bønder i verden (muligens Europa). Jeg tenker på å starte med følge en sauebonde på Unstad i Lofoten (et bortgjemt sted, dog et paradis på jord) for så å dra til Italia for å følge en bonde som enten dyrker druer eller oliven. Så får vi se om det blir noe mer av det hele. Høres det ut som et interessant prosjekt? Alt skal selvsagt fotograferes svart/hvit. Det høres veldig interessant ut. Men det kan bli krevende.. Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 5. august 2009 Rapporter Del Skrevet 5. august 2009 Yay Lars^^ Ehm... Jeg har et lite problem. War på Wacken Open Air i forrige uke. Der var det mulig å tattovere seg. Og så våkner jeg opp etter en real fyllekule og innser at det som virket jævlig morsomt og som en jævlig god ide når jeg var full ikke var så smart likevel. Hva gjør jeg nå? Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 5. august 2009 Rapporter Del Skrevet 5. august 2009 What have you done, Lars? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 5. august 2009 Rapporter Del Skrevet 5. august 2009 Ja, Lars, du vet jo hva du har å gjøre nå. Ta bilde av vidunderet og poste det her Tom Lenke til kommentar
Johnny™ Skrevet 5. august 2009 Rapporter Del Skrevet 5. august 2009 haha pics please Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå