Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er Rolleiflex, Hasselblad og (forhåpentligvis) Leica som leverer varene. :)

 

 

Fix'd.

Ah, selvsagt. Av det lille jeg har prøvd et Hasselblad, så har det ikke skuffet meg. Jeg har utrolig lyst på en XPan. En gang, når jeg er rik fotograf, skal jeg kjøpe meg et. :D

:D

 

Fornøyd med 500CM, ZoDz? Fristet til å kjøpe et, selv om kombinasjonen av spurver og kanoner etc burde stoppe meg.

Ja veldig,. Sjekk ut flickrn min for å se bilder jeg har tatt med den.

Lenke til kommentar

Jeg sitter å planlegger fremtidige prosjekter, og har i de siste dagene tenkt på en spesiell.

 

Med tittelen "Farmers" (eller "Bønder" om dere vil) vil jeg dokumenterer arbeidet til forskjellige bønder i verden (muligens Europa). Jeg tenker på å starte med følge en sauebonde på Unstad i Lofoten (et bortgjemt sted, dog et paradis på jord) for så å dra til Italia for å følge en bonde som enten dyrker druer eller oliven. Så får vi se om det blir noe mer av det hele.

Høres det ut som et interessant prosjekt?

 

Alt skal selvsagt fotograferes svart/hvit.

Lenke til kommentar
Jeg sitter å planlegger fremtidige prosjekter, og har i de siste dagene tenkt på en spesiell.

 

Med tittelen "Farmers" (eller "Bønder" om dere vil) vil jeg dokumenterer arbeidet til forskjellige bønder i verden (muligens Europa). Jeg tenker på å starte med følge en sauebonde på Unstad i Lofoten (et bortgjemt sted, dog et paradis på jord) for så å dra til Italia for å følge en bonde som enten dyrker druer eller oliven. Så får vi se om det blir noe mer av det hele.

Høres det ut som et interessant prosjekt?

 

Alt skal selvsagt fotograferes svart/hvit.

Det høres veldig interessant ut. Men det kan bli krevende.. :)

Lenke til kommentar

Yay Lars^^

 

Ehm... Jeg har et lite problem. War på Wacken Open Air i forrige uke. Der var det mulig å tattovere seg. Og så våkner jeg opp etter en real fyllekule og innser at det som virket jævlig morsomt og som en jævlig god ide når jeg var full ikke var så smart likevel. Hva gjør jeg nå?
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...