sn0dig Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 jpg funker også greit sålenge man bruker save for web Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Der synes jeg endte opp med bedre kvalitet på gif'n. Men det går for det samme, er like mange farger... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Da er jeg ferdig pakket og klar for Notodden Bluesfest. Tar kun med E-420, 17.5-45mm og 35mm.Vi snakkes utpå søndag en gang. Tom Er det så lang tur at man må pakke da?... :!: Vi camper da med stil: God fornøyelse...tror du kommer langt med de objektivene der, kanskje du vil savne tele...?RandiA Pussig nok, så savnet jeg telen litt ... Tom Lenke til kommentar
Inc Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Superkult! Nå er jeg med i gjengen også. Så får vi se hva du får til i sivile klær da Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Det var på tide avataren ble litt større. Så kan man faktisk se hva som er på bildet.. Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 True... Men hvordan får dere avatarene så skarpe? De jeg prøver å lage blir så pixelerte? Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Telarc (plateselskap) sin utgivelse av 1812 er noe av det jævligste som er utgitt, den kommer faktisk med stor advarsel på coveret, og har blåst mang en høyttaler tidligere når kanonene smeller løs.Har hatt vinylversjonen til låns. Ikke vanskelig å se hvor kanonskuddene er i hvert fall, rillene går bananas. Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 (endret) Superkult! Nå er jeg med i gjengen også. Så får vi se hva du får til i sivile klær da Hehe. Bare å titte på Flickr. Endret 2. august 2009 av gorpium Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 (endret) Hva skjer med de avatarene egentlig? Det ser ut til at de blir skalert til 80 pixler på lengste side for så å bli oppskalert igjen til 100...? Min avatar skulle egentlig sett slik ut (bildet under er nøyaktig det samme som jeg lastet opp som ny avatar): Edit: Problem solved. Endret 2. august 2009 av arnold_layne Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 (endret) Arnold: Reknar med det er dette problemet som vert nemnt her: https://www.diskusjon.no/index.php?session=...&p=14143899 Endret 2. august 2009 av Torbjørn T. Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Jepp. En ny refresh av profilsiden gjorde susen. Det rare er at jeg allerede hadde foretatt en refresh for å få den den oppskalerte varianten. Pussig sak. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Superkult! Nå er jeg med i gjengen også. Så får vi se hva du får til i sivile klær da Hehe. Bare å titte på Flickr. Eh.... samme person eller? http://www.flickr.com/people/pdlab/ Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Da ble det litt større avatar på meg. Du burde også bytte navn til Smurf med den avataren 100x avatar på meg også Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Eh.... samme person eller? http://www.flickr.com/people/pdlab/ Riktig. Ble noe surr med den kontoen, så jeg lagde ny. Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Noen som har tips til hvordan jeg kan få skarp avatar? Er ikke helt erfaren med photoshop, men kjekt å kunne Lenke til kommentar
# offline Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Jeg bruker save for web i PS CS4. Trur faktisk jeg glemte å skarpe opp den avataren jeg har nå. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Netshop utsetter hver dag datoen for når de får inn sigma 150mm Hadde lyst å spare noen kroner, men blir vel japanphoto denne gangen og. Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 kan man ha større avatar nå? Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 da får jeg se om detta hjelper... Gjør det ikke det må jeg neste bare godta å være nr- 3 i PS Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå