Dewil Skrevet 1. august 2009 Rapporter Del Skrevet 1. august 2009 (endret) :!: Ja pass deg nå... Får kjøpe et lite mobilt solstudio da vøtt Endret 1. august 2009 av Dewil Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 1. august 2009 Rapporter Del Skrevet 1. august 2009 Aldri tatt solarium faktisk, og skal vel fortsette slik også. Kreft er ikke så morsomt gitt... Lenke til kommentar
Anew Skrevet 1. august 2009 Rapporter Del Skrevet 1. august 2009 Anew - tror Picasa gjør den jobben bra, jeg bruker den også som screensaver med mine egne bilder. Ser man det... løsningen lå altså rett foran nesen. Takker! Lenke til kommentar
Sutekh Skrevet 1. august 2009 Rapporter Del Skrevet 1. august 2009 Å ha alle jpeg-bildene dine i slideshow kan være litt skummelt hvis du har noe på PCen svigermor helst ikke skal se Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 1. august 2009 Rapporter Del Skrevet 1. august 2009 Anew er tross alt en skikkelig grisegutt! Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 1. august 2009 Rapporter Del Skrevet 1. august 2009 Herregud jeg har tatt masse bilder i dag. Vært i dyreparken og fullt opp 4,5 minnekort Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 1. august 2009 Rapporter Del Skrevet 1. august 2009 (endret) I krsand? Edit;; For sent å melde seg på augustfesten? Endret 1. august 2009 av NothinDoin™ Lenke til kommentar
Inc Skrevet 1. august 2009 Rapporter Del Skrevet 1. august 2009 (endret) Såg ettellerannet sted som sa at Cruel vant photowalk`n? hvilken fotogåing? og hvor er bildet I krsand? Edit;; For sent å melde seg på augustfesten? Send noe godt drikkanes som PM`n til Tomsi så ser han deg gjennom fingrene ;p Endret 1. august 2009 av Inc Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 1. august 2009 Rapporter Del Skrevet 1. august 2009 Da har jeg kommet hjem fra London med Leica linse, og en M6 dukker opp i posten denne kommende uken. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 1. august 2009 Rapporter Del Skrevet 1. august 2009 Da har jeg kommet hjem fra London med Leica linse, og en M6 dukker opp i posten denne kommende uken. Et bildet av svineinfluensaen hadde vært på sin plass... Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 1. august 2009 Rapporter Del Skrevet 1. august 2009 For sent å melde seg på augustfesten? Tar du bilde i dag er du ok for alle nivåer; ellers er kandidat/pingle ok ila første uke. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 1. august 2009 Rapporter Del Skrevet 1. august 2009 I krsand? That's the one. Lenke til kommentar
fototim Skrevet 1. august 2009 Rapporter Del Skrevet 1. august 2009 (endret) @ "Du" På tide å bytte avatar snart? Du posta åtte minutter over midnatt, med samme avatar som i går. Eller husker jeg feil? Jeg begynner å bli gammel vet du Endret 1. august 2009 av fototim Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 1. august 2009 Rapporter Del Skrevet 1. august 2009 Shit, du har så rett! Lenke til kommentar
Inc Skrevet 1. august 2009 Rapporter Del Skrevet 1. august 2009 What`s on your mind- Madrugada.... Det er musikken sin det Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 1. august 2009 Rapporter Del Skrevet 1. august 2009 Tsjaikovskis 1812 overture er musikken sin. Hører litt på den for tiden. Spesielt når den er spilt inn med kanoner. US Marines pleier å bruke noen gamle 105mm haubistere med løskrutt når de spiller den. Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 1. august 2009 Rapporter Del Skrevet 1. august 2009 Telarc (plateselskap) sin utgivelse av 1812 er noe av det jævligste som er utgitt, den kommer faktisk med stor advarsel på coveret, og har blåst mang en høyttaler tidligere når kanonene smeller løs. Tsjaikovskis 1812 overture er musikken sin. Hører litt på den for tiden. Spesielt når den er spilt inn med kanoner. US Marines pleier å bruke noen gamle 105mm haubistere med løskrutt når de spiller den. Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 2. august 2009 Rapporter Del Skrevet 2. august 2009 Fjuuuuuk! Da må ha service på 14mm'n min... Teite linsa fokuserer ikke, ikke tegn til automatisk bevegelse. Frem med skrutrekkeren... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå