d0ppler Skrevet 31. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2009 anew : den pelikanen, eller hva f. det er, er helt dødsrå. Et fantastisk bilde! Lenke til kommentar
Anew Skrevet 31. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2009 liker dette veldig godt, jeg joa... men står det på egne ben, utenfor demonteringskonteksten? Jeg syns det er litt kjedelig selv (i likhet med det første bildet jeg har nominert, riktignok) og ville vel ikke puttet det på Top 20-listen min en gang... Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 31. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2009 Herlig! *high five*Litt bittert at Darth Vader's Tie-fighter er utgått/umulig å få tak i Jeg hadde vanvittig lyst på den. Står som "på lager" hos ringo lekeshop. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 31. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2009 Ja, det står sterkt på egne ben. Jeg er ikke den eneste som likte det, bare se kommentarene Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 31. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2009 Litt bittert at Darth Vader's Tie-fighter er utgått/umulig å få tak i Jeg hadde vanvittig lyst på den. Liker Star destroyeren, jeg.. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 31. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2009 Hvilket er mitt beste bilde?Det blir fryktelig subjektivt det da (jeg har i alle fall ikke kommet dit hen at jeg objektivt kan si at det eller det bildet er bedre enn noe annet). Men for meg blir det ett av de to landskapsbildene. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 31. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2009 liker dette veldig godt, jeg joa... men står det på egne ben, utenfor demonteringskonteksten? Jeg syns det er litt kjedelig selv (i likhet med det første bildet jeg har nominert, riktignok) og ville vel ikke puttet det på Top 20-listen min en gang... Hvis det skal være med i en konkurranse uten tema blir det fort for uinteressant og rotete. Så jeg ville ikke tatt det. Det skal fange publikum med en gang.. Lenke til kommentar
swahili Skrevet 31. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2009 ingen som kan fortelle meg om jeg kan reverse en 50 mm med 18-105 uten adapter? Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 31. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2009 ingen som kan fortelle meg om jeg kan reverse en 50 mm med 18-105 uten adapter? Du må jo ha en reverseringsring, ellers må du holde 50mm opp foran 18-105 for hånd. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 31. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2009 Det var vel det jeg var redd for å høre. Synes det er merkelig at en (tydeligvis) seriøs selger velger å avslutte en auksjon som dette uten å gi en bedre forklaring. Det eneste jeg så langt har funnet utfordrende (og en smule irriterende) ved å bruke Ebay et den "automatiske budgivningen". Denne har stoppet smilet mang en gang alt EG Hvis du bruker autobud er det lurt og ikke bruke runde summer,bedre og foreksempel legge inn 51 Dollar. Høres fornuftig ut . Men det jeg litt klønete egentlig prøvde si - var at det kan være frustrerende å legge inn et bud på noe hvor andre automatisk overgår ditt. Det ville vært bedre om den oppgitte bud-summen var den reelle. Men klart; jeg ser fordelen for selger/Ebay også ved å gjøre det på denne måten. EG Si at autobudet ligger på 30.- og du er villig til og betale 50.-,Kan hende autobudet har en maksgrense på 50.- hvis du da legger inn 51.- får du budet,spesielt fint der du har minimumsbudbeløp på foreksempel 10.- da slipper du og måtte by 10.- over 50.-"60". Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 31. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2009 leica er tydligvis det eneste som er godt nok: Lenke til kommentar
Sutekh Skrevet 31. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2009 Står som "på lager" hos ringo lekeshop.Nei, det der er den kjipe utgaven. Jeg snakker om denne (og jeg vurderer å kjøpe den fra amazon hvis de fremdeles har den inne når jeg får penger til overs). Liker Star destroyeren, jeg.. Den står fint parkert på toppen av den breieste hyllen jeg har i leilighete Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 31. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2009 anew : den pelikanen, eller hva f. det er, er helt dødsrå. Et fantastisk bilde! +1 Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 31. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2009 Står som "på lager" hos ringo lekeshop.Nei, det der er den kjipe utgaven. Jeg snakker om denne (og jeg vurderer å kjøpe den fra amazon hvis de fremdeles har den inne når jeg får penger til overs). Liker Star destroyeren, jeg.. Den står fint parkert på toppen av den breieste hyllen jeg har i leilighete aha.. de har flere utgaver altså. Har hatt endel med lego SW å gjøre i det siste året. Unger er helt ville etter sånt. Gaver..? lego SW er en vinner. Uansett! Ene pjokken jeg er onkel til bruker alt av penger han får på sånt. Drømmer om dødsstjerna, men den er jo svindyr. Også må det visst være "den nye og ikke den gamle". Litt morsomt.. han sitter ofte på ebay og kikker. Har bestilt seg noen figurer og sånt småtteri der. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 31. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2009 leica er tydligvis det eneste som er godt nok: Det er mange konservative fotografer i verden. Om du har brukt Leica i 30 år, og det har fungert i 30 år, hvorfor bytte? I steinalderen, da Harold Wilson var statsminister i Storbritannia og kirkegraverne i Manchester gikk ut i strik (it happened) hadde du valget mellom et monstrøst Nikon-kamera med speil. Kameraet var stort for å kunne kontrollere store objektiver. Men når du beveger deg rundt 28-50mm trenger du ikke den tyngden, da er den bare i veien. Det solide, store speilet sørget også for en del vibrasjoner. I den sammenhengen var et M3 et bedre lavtlyskamera enn et Nikon F. Det var også mindre, lettere, ikke minst stillere. Det teller når du skyter reportasje og du helst burde være usynlig. I dag er det dog liten tvil om at et D700 med 50/1.8 er et langt bedre lavtlyskamera enn et M8 med et 50/2.0. Ganske enkelt fordi man i dag ikke kan bruke samme film i Leica-kameraet og Nikon-kameraet, og Nikon-kameraet har en sensor som er langt bedre i dårlig lys. Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 31. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2009 (endret) Måtte le litt når han nevnte at lukkeren var så flott på leica. Hvis ikke du er "mann nok" til å holde et SLR så er du ikke mye tøff.. Kan ikke si jeg er direkte plaget av vibrasjoner av speilet på D700... Men som du sier, funket i 30 år. men det har da nikon oxo og hasselblad osv osv... Endret 31. juli 2009 av Dewil Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 31. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2009 Anew: Fuglen (en hegre av et slag?) er fantastisk godt fanget, tredje bilde er også knakende godt. «Omrisset» ville også havnet på pallen om jeg skulle rangert. Men om det hører hjemme i en konkurranse er kanskje en annen sak. (Gikk forresten forbi åstedet for sistnevnte like etter at bildet ble lagt ut, artig oppdagelse.) Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 31. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2009 Da er mitt D300 på vei i posten. Gleder meg som en unge til å begynne å leke med det til uka. Betalte 15000,- (frakt inkl) for D300-hus, Nikon 18-105mm, 18-200mm VR, 50mm 1/8 og SB-800. Alt i original emballasje og meget pent brukt. I følge selgeren kunne hatt satt det i utstillingsviduet uten at noen hadde reagert. Hva syntes dere om prisen? Lenke til kommentar
Inc Skrevet 31. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2009 OoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOo Do you know what time it is? It's avatar changing time! Jeg hater avatar changing time xD Jeg identifiserer alle etter avatar ^^ Hva er jeg identifisert som ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå