Inc Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Tja, min etterhvert ganske hauggamle Logitech cordless desktop ettellerannet kom med overganger fra PS/2-kontakter til USB. Sikker på at det ikke fulgte med noe sånt? Mine er vel så hauggamle at det ikke fulgte med sånne overganger en gang... Jeg hadde noen som gikk motsatt (fra USB til PS/2) en gang i tiden, men det hjelper jo lite. Får vel investere i en separat trådløs mus, da... Den siste setningen høres merkverdig grov ut spør du meg. Vennlig hilsen en med 2 pils innabords Lenke til kommentar
ElGorillos Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 He*ve*e heller!!!!!!!! ..... I en budrunde på Ebay valgte plutselig selger å trekke auksjonen (som i utgangspunktet var uten minstepris) en dag+ før utløpsdatoen. Forklaringen (som det sto i e-posten var å finne i bud-historikken) var "Explanation: The seller ended the listing early and cancelled all bids.". Ok, nå er jeg relativt ny på Ebay, men dette kan da neppe være normalt? De (selger) har også et F5 kamera jeg er interessert i - bør jeg ignorerer denne selgeren - eller.....? Lettere forvirret..... EG Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Såvidt jeg vet åpner eBays regelverk for dette, men veldig vanlig er det kanskje ikke likevel. Lenke til kommentar
ElGorillos Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Det var vel det jeg var redd for å høre. Synes det er merkelig at en (tydeligvis) seriøs selger velger å avslutte en auksjon som dette uten å gi en bedre forklaring. Det eneste jeg så langt har funnet utfordrende (og en smule irriterende) ved å bruke Ebay et den "automatiske budgivningen". Denne har stoppet smilet mang en gang alt EG Lenke til kommentar
Sunsqueaker Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Oppgradert fotomobilen litt i dag. Ingenting er som bilhøytalere fra Clas til 130kr paret... Ca. tusen ganger bedre enn de laptop-greiene som satt i fra før. Vel, det var ordentlige høytalere, de bare låt som laptophøytalere ofte gjør. Var ute litt i stormen og knipsa i går og, ble ganske dårlig tror jeg. Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Var det jeg og tenkte egentlig. 18k for D700 er ikke så grusomt idag, egentlig. MB-D10 har jeg jo til D300, men er kansje greit å ha til begge. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 (endret) Hva er mitt beste bilde? En av de to siste. Kaffekoppen har sin lille greie og "blomsten" har sin men det blir som å velge mellom to onder Endret 31. juli 2009 av Inc Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Det var vel det jeg var redd for å høre. Synes det er merkelig at en (tydeligvis) seriøs selger velger å avslutte en auksjon som dette uten å gi en bedre forklaring. Det eneste jeg så langt har funnet utfordrende (og en smule irriterende) ved å bruke Ebay et den "automatiske budgivningen". Denne har stoppet smilet mang en gang alt EG Hvis du bruker autobud er det lurt og ikke bruke runde summer,bedre og foreksempel legge inn 51 Dollar. Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Hva er mitt beste bilde? ...men det blir som å velge mellom to onder Hehe. Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Nå om dagen går det stort sett bare i Ultimate Collector's Star Wars-settene. Herlig! *high five* Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Hva er mitt beste bilde? Det siste, helt uten tvil. Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Skulle ønske jeg hadde stort nok lokale til å bygge ønsket setting. Lenke til kommentar
ElGorillos Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Det var vel det jeg var redd for å høre. Synes det er merkelig at en (tydeligvis) seriøs selger velger å avslutte en auksjon som dette uten å gi en bedre forklaring. Det eneste jeg så langt har funnet utfordrende (og en smule irriterende) ved å bruke Ebay et den "automatiske budgivningen". Denne har stoppet smilet mang en gang alt EG Hvis du bruker autobud er det lurt og ikke bruke runde summer,bedre og foreksempel legge inn 51 Dollar. Høres fornuftig ut . Men det jeg litt klønete egentlig prøvde si - var at det kan være frustrerende å legge inn et bud på noe hvor andre automatisk overgår ditt. Det ville vært bedre om den oppgitte bud-summen var den reelle. Men klart; jeg ser fordelen for selger/Ebay også ved å gjøre det på denne måten. EG Lenke til kommentar
ElGorillos Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Skulle ønske jeg hadde stort nok lokale til å bygge ønsket setting. Shaaaaiit, kinobildet var jo bare totalt KONGE!! Ha ha.... :!: EG Lenke til kommentar
Inc Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Mr Pitt begynner å bli gammel... Lenke til kommentar
swahili Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 fant nettopp en gammel nikkor 50 mm 1.8 e series i en gammel slitt fotobag. Den passer på mitt nikon d90, men det er vel ikke mulig å få lysmåling med den? Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Ingen lysmåling med D90 nei. Lenke til kommentar
swahili Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 var det jeg tenkte. Tror den er ganske godt brukt, men var kult å prøve seg på 1.8 istedenfor 4-5,6. Har også lest litt om reversering av 50 mm, men må man ha adapter? Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Mr Pitt begynner å bli gammel... Kulheten hans øker med alderen, spør du meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå