Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

Star Fleet var the shit! Fulgte den serien religiøst når jeg kom hjem fra skolen. Vi har skummelt sammenfallende referanser, Trondster. Du er åpenbart høyst oppegående innen populærkultur. ;)

Hah - snart sier du vel også at du bygde egne Transformers-lignende roboter i Lego, hadde Commodore Amiga og nå leser M og Pondus? ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Voksenlivet blir da greit. Da er jeg tross alt rik! :D

Tror du nå ja. ;)

Jeg håper da inderlig at jeg ikke piner meg gjennom fem år i Bergen for ingenting. Kommer til å savne gode gamle Oslo, jeg. :(

...byen hvor de faktisk sier hva neste bussholdeplass heter. Bergen er jo et rent helvete sånt sett for en turist. :p

jaja, du slipper nå å ha Skansen buekorps som nærmeste nabo! Fy fxx nå de begynner treningen med små jxxx som ikke kan spille en eneste tone rett eller slå et eneste slag riktig og attpåtil høre salut fre digre kanoner bare noen får metere fra soveromsvinduet... Skansen er fint, men når det nærmer seg 17.mai finnes det ikke noe sted i verden som er værre.

Lenke til kommentar
Star Fleet var the shit! Fulgte den serien religiøst når jeg kom hjem fra skolen. Vi har skummelt sammenfallende referanser, Trondster. Du er åpenbart høyst oppegående innen populærkultur. ;)

Hah - snart sier du vel også at du bygde egne Transformers-lignende roboter i Lego, hadde Commodore Amiga og nå leser M og Pondus? ;)

75% av det der stemmer jo t.o.m. på meg. :) (drev ikke med Transformers av lego)

Lenke til kommentar

Hæ!? Finnes det folk som ikke bygde roboter i Lego!? Barna mine har tidlig lært å bygge man-size roboter i Duplo... :roll: ("Pappa! Kan du bygge robot til meg!?")

Og Amiga FTW! Ikke lenge siden jeg kastet de rykende restene av min A2000 m/2.5MB ram og 100MB HDD. En kamerat har fortsatt en A1200 som surrer og går.

Dessverre har jeg ikke tid til tegneserier, men om jeg hadde hatt det, så hadde M og Pondus vært på leselisten (sammen med Rocky)... :/

Lenke til kommentar
På skolen programmerte vi Lego NXT med Java vha Lejos. Det var så moro at jeg vurderer å skaffe en egen NXT.

Francis

Jeg syntes det var så gøy så jeg kjøpte meg faktisk Lego mindstorms i 2003. Dette var den gamle pakka som hadde mye mer klosser og deler enn den nye. Jeg heiv også inn Java-vm i form av Lejos, og det er helt latterlig morsomt :D

Lenke til kommentar
Nja, 24 er ungt og jeg er kar så blir vel noe sånt. Har jo dame men...

Det er jo faktisk nok av penger i banken ;)

Ja, men er de dine? :p

De kan bli ;)

Trist... nå har noen fjernet det flotte bildet https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1137056&hl=

mens vi også snakker om at folk ikke klarer å bruke slr http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=18377913 D40x for stort? WTF?

Endret av Dewil
Lenke til kommentar
Hæ!? Finnes det folk som ikke bygde roboter i Lego!? Barna mine har tidlig lært å bygge man-size roboter i Duplo... :roll: ("Pappa! Kan du bygge robot til meg!?")

Og Amiga FTW! Ikke lenge siden jeg kastet de rykende restene av min A2000 m/2.5MB ram og 100MB HDD. En kamerat har fortsatt en A1200 som surrer og går.

Dessverre har jeg ikke tid til tegneserier, men om jeg hadde hatt det, så hadde M og Pondus vært på leselisten (sammen med Rocky)... :/

Jeg bygget sikkert alt mulig annet med lego. :)

Min Amiga 1200 ble donert bort i går som delemaskin... :cry: Har disketter og alt mulig annet her, så hvis jeg engang får tak i en 1200, så blir det vel brukt igjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...