Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sitter heller og ser ned på en husleiekontrakt, jeg. Med 4000 i måneden fremover blir det ikke mye 70-200VR II skal jeg love deg! :p

 

Studentlivet is a bitch! :D

Tja... du kan jo prøve å betjene lån på ca. 2.7 millioner og brødfø 5 mennesker, en kanin og en latterlig tørst Toyota - det blir ikke mye 70-200 av sånt, heller... Voksenlivet... Bah! Humbug! :roll:

Endret av Anew
Lenke til kommentar
[ img]http://216.218.248.240/datastore/76/a4/b/76a4a478787352dd1df044aae1cae911.jpg[/img

 

Legg til ] på slutten og fjern mellomrom i første img

 

 

 

Glede seg til å se utfallet ;) Denne må jo bare utnyttes xD

 

 

:!: Poppa innom tråden nå. Creds til pybalto :thumbs:

Hva f***, Dewil?! Satt på toget når jeg gikk inn på linken. Byttet fort fane når jeg så hva det var! :p

Ikke jeg som starta den for å si det sånn ;)

 

Sitter heller og ser ned på en husleiekontrakt, jeg. Med 4000 i måneden fremover blir det ikke mye 70-200VR II skal jeg love deg! :p

 

Studentlivet is a bitch! :D

Tja... du kan jo prøve å betjene lån på ca. 2.7 millioner og brødfø 5 mennesker, en kanin og en latterlig tørst Toyota - det blir ikke mye 70-200 av sånt, heller...

Tell me about it... sikle på ny bil gjør det heller ikke så lett å handle nytt utstyr. Synd jeg nettop har kosta på bilen jeg har nå litt over 10k og bilen er verdt rundt 10k men den ble hel og fin da..

Endret av Dewil
Lenke til kommentar
Voksenlivet blir da greit. Da er jeg tross alt rik! :D

 

Tror du nå ja. ;)

Jeg håper da inderlig at jeg ikke piner meg gjennom fem år i Bergen for ingenting. Kommer til å savne gode gamle Oslo, jeg. :(

 

...byen hvor de faktisk sier hva neste bussholdeplass heter. Bergen er jo et rent helvete sånt sett for en turist. :p

Lenke til kommentar
Jeg håper da inderlig at jeg ikke piner meg gjennom fem år i Bergen for ingenting.

Blir jo ikke så gale da. Krypinn midt i sentrum og ol' gorpium som du kan leke foto med.

 

 

...byen hvor de faktisk sier hva neste bussholdeplass heter. Bergen er jo et rent helvete sånt sett for en turist. :p

Fudge 'em

 

 

Way to sell wide angle lenses :D

Endret av gorpium
Lenke til kommentar
Men - skal man (og det gjør jeg hermed!) mimre om kule 80-talls serier, så er det en som rager hode og skuldre over det aller meste -
, alias Dai X, alias X Bomber!

 

Gikk på engelsk tv (Sky Channel, tipper jeg), og var knallbra! Dokker, ordentlige eksplosjoner, flammer og røyk!

Men - finnes ikke på DVD.. Uhm! Korreksjon! Det ble sluppet i år! Dæven, den skal jeg kjøpe!! :D :D :D

 

(Hmm - er jeg den eneste på akam som var i aldersgruppen da den gikk og som så den, tro? :D)

 

Jeg digga det! Det var så sinnsykt kult når de snille satt sammen sine romskip til Dai X. Denne skal jeg også kjøpe meg!! :D

Lenke til kommentar
Jeg har opplevd verre, som jobber på fotobutikk i Stavanger... Hadde en kunde med D700 (som hadde samme problem med P, A, S og M osv forsåvidt), men han skulle ha en ny telelinse da hans 24-120 (?) linse var alt for kort, og Nikkor 70-300 var aaaalt for kort i hans øyne. Så han vurderte Sigma 150-500, men jeg ble ganske forbausa da jeg måtte vise han hvordan man tok av linsa, og hvordan ALT fungerte! Her kjøper man kamera til 18k og vet ikke hvordan man bruker det!? *sukk* Var ganske ekstremt. Det endte opp med at han ikke valgte 150-500 fordi den var for stor, men i stedet kjøpte alle tre nikkor teleconverterne. :wallbash: Går det ann?!

 

Hehe :)

 

..men du skal ikke lenger enn til fjorden før det er folk, som har båter til alvorlig mange millioner, som aldri burde ha hatt båt. De har ikke peiling på å kjøre dem. Ja, jeg har vært med en kar en gang som har laget baug-spor i samtlige gjestehavner fra Oslo til Jæren - det var flaut! Jeg spurte om å få ta meg av tilleggingen, men det kom ikke på tale :)

Lenke til kommentar
Jeg digga det! Det var så sinnsykt kult når de snille satt sammen sine romskip til Dai X. Denne skal jeg også kjøpe meg!! :D

Har sett gjennom første DVD - dette er jo kult!

Det er ikke fullt så avanserte dukker som Ivo Caprino lagde, men for noen pyrotechnics! Her er det flammer, røyk, eksplosjoner og full pakke! Gøy! :D

..Og litt suitmation, da, for Dai-X. Begynner nesten å synge litt!

*Intergalactic, planetary, planetary, intergalactic...*

:D

 

Det er heller ikke "episoder" - det er mer en lang, sammenhengende film, som er oppdelt i biter.. :)

 

Edit: Bra timing med innlegget også - et episk innlegg om en episk serie.. :ph34r:

 

Edit II: Intergalactic + Songsmith =

.. :) Endret av Trondster
Lenke til kommentar
Var i morges på vei nedover Sverige,og oppdaget noen musevåker som hold utkik fra sine posisjon på toppen av lyktstolper.

Problemet var at jeg har latt 100-400 være hjemme grunnet at jeg skulle inni et fjell og der er nok ikke 100-400 spesielt egnet.Okkesom stoppet jeg og monterte på 70-200dren snudde og stoppet bilen så nærme jeg kunne,men det gikk dårlig fikk bare et bilde av fugel i flukt igjennom vinduglasset.

 

Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenforpost-151946-1248990055_thumb.jpg

 

Det positive er at jeg kan dra tilbake og være bedre rustet :)

 

Hvis noen er i feks Tyskland med bil vil jeg anbefale å svinge av autobahn og kjøre på noen av de mindre veiene. Der er det muligheter for å få gode bilder av både falk og annen rovfugl. De utnytter trafikkens morderiske framtoning for småkryp og andre dyr. På en par timers tur ble det flere stopp der en rovfugl satt å spiste bare 10 meter fra bilen. (Kamera var jo selvfølgelig ikke med :| )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...