Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det må ha vært litt av et syn! Fikk du tatt bilde? :p

 

Pakket kamera til fjelltur nå:

 

F5

50/1.8

16/2.8

SB 600

Snorstativ (ikke like stødig som ekte stativ, men tar noe mindre plass i sekken)

5x Provia 100

5x Velvia 100

4x Adox CMS 20

3x HP4

1x T-Max 100

 

Gleder meg skikkelig, men togturen til Mo i Rana er lang... :D

 

Francis

Lenke til kommentar
Da har junior blitt pentaxianer :)

I hvert fall nesten. Ringer Fovi og ber om pris på Km og 50-200.

 

Prøvde faktisk å styre han i retning av Olympus pga av fordelene med 4/3, men nei ikke tale om. Og han er jo voksen, så han får nesten få bestemme selv.

Han er ikke voksen før han får seg Sony :D

Lenke til kommentar

Var i morges på vei nedover Sverige,og oppdaget noen musevåker som hold utkik fra sine posisjon på toppen av lyktstolper.

Problemet var at jeg har latt 100-400 være hjemme grunnet at jeg skulle inni et fjell og der er nok ikke 100-400 spesielt egnet.Okkesom stoppet jeg og monterte på 70-200dren snudde og stoppet bilen så nærme jeg kunne,men det gikk dårlig fikk bare et bilde av fugel i flukt igjennom vinduglasset.

 

 

post-151946-1248990055_thumb.jpg

 

 

Det positive er at jeg kan dra tilbake og være bedre rustet :)

Endret av Nautica
Lenke til kommentar
Men - skal man (og det gjør jeg hermed!) mimre om kule 80-talls serier, så er det en som rager hode og skuldre over det aller meste -
, alias Dai X, alias X Bomber!

 

Gikk på engelsk tv (Sky Channel, tipper jeg), og var knallbra! Dokker, ordentlige eksplosjoner, flammer og røyk!

Men - finnes ikke på DVD.. Uhm! Korreksjon! Det ble sluppet i år! Dæven, den skal jeg kjøpe!! :D :D :D

 

(Hmm - er jeg den eneste på akam som var i aldersgruppen da den gikk og som så den, tro? :D)

Star Fleet var the shit! Fulgte den serien religiøst når jeg kom hjem fra skolen. Vi har skummelt sammenfallende referanser, Trondster. Du er åpenbart høyst oppegående innen populærkultur. ;)

Lenke til kommentar
Men - skal man (og det gjør jeg hermed!) mimre om kule 80-talls serier, så er det en som rager hode og skuldre over det aller meste -
, alias Dai X, alias X Bomber!

 

Gikk på engelsk tv (Sky Channel, tipper jeg), og var knallbra! Dokker, ordentlige eksplosjoner, flammer og røyk!

Men - finnes ikke på DVD.. Uhm! Korreksjon! Det ble sluppet i år! Dæven, den skal jeg kjøpe!! :D :D :D

 

(Hmm - er jeg den eneste på akam som var i aldersgruppen da den gikk og som så den, tro? :D)

Star Fleet var the shit! Fulgte den serien religiøst når jeg kom hjem fra skolen. Vi har skummelt sammenfallende referanser, Trondster. Du er åpenbart høyst oppegående innen populærkultur. ;)

Eller ekstremt gamle gubber.. :D

Lenke til kommentar

Fotokonken, den om geometri..

Den blir ødelagt av "morsomme" innlegg. Går det an at man tar bildet i dette innlegget og setter inn som link som viser bildet i denne tråden på en sånn måte at om bildet i konkurransetråden blir sletta så blir det også borte i den mattråden? Syns noen hadde fortjent litt av sin egen faenskap i retur, ser at trådstarter der er den morsomme her.

 

Eller får man kanskje advarsel eller blir utestengt om man gjør sånt?

Lenke til kommentar
Skammelig at jeg først nå leser at D300s er annonsert. Tydelig mye annet å som er på hodet mitt om dagen. :p

:!: jeg var også for seint ute i dag med å annonsere mailen jeg fikk av nikon om D300s

 

Merkelig.. nå er blidet og innlegget hans borte i konk.tråden. Men i den andre tråden er det enda der. Må ha vært en mod.?

merkelig.. xD sikkert en mod ja. bildefila blir liggende tydligvis...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...