Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Specs på 70-200 VRII

 

Brennvidde 70-200 mm

Maks./min. blenderåpning f/2,8 G

Objektivkonstruksjon 7 ED-glasselementer

Bildevinkel 34°20'-12°20' (22°50'-8° med Nikons DX-format)

Minste fokusavstand 1,4 m (gjennom hele zoomområdet)

Ant. blader i blender 9 (avrundet)

Filter-/tilbehørsstørrelse 77 mm

Diameter x lengde Ca. 87 x 209 mm

Vekt Ca. 1 540 g.

 

Blir kos denne håper jeg.. kanskje jeg kan bytte ut den jeg har hvis den nye er bedre på FF

 

 

 

:realmad::realmad::realmad:

NIKON NORGE KAN BRENNE I HE**** :devil::realmad:

 

Fra mail jeg fikk nå:

Nikon Norge ønsket utstyret så jeg selger alt orginalt utstyr til dem.

 

jeg ville ha det jo :(

Endret av Dewil
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er kun for å irritere visse brukere ;)
:)

 

Går ut fra at det bla. er undertegnede du mener, siden det var meg som nevnte det høyere opp i tråden.

Jeg satser på at det ikke stikker så dypt, men svarer allikevel jeg ;)

 

Beklager å måtte skuffe deg, men du greier faktisk ikke å irritere meg med det der. Deg kjenner jeg såpass godt, at jeg jeg gjenkjenner deg på stilen din. Så det var egentlig ikke deg jeg snakka om, heller ikke Ildvogn. Når det gjelder deg så synes jeg faktisk egentlig at det er litt artig. Det er liksom en del av din litt lekende personlighet.

(En personlighet som jeg forøvrig setter pris på, bare så det er sagt :) )

 

Det var mer generelt ment overfor fenomenet. For det kan bla. være svært forvirrende for nye brukere. Av og til har også jeg problemer med å henge med i svingene. Men som sagt, deg kjenner jeg som regel raskt igjen.

Lenke til kommentar

Steike ta, eg vart litt satt ut no.

Har kameraet ute for salg og vart i går kontakta av ein fyr som meir eller mindre sa: "Hei, har lyst på kameraet, hvordan vil du ta betaling?" Derav eg svarte at eg gjerne brukar postoppkrav, så fikk eg svar: "Kan jeg forhåndsbetale, så betaler du frakten?"

Altså.

#1 Kven kjøper eit kamera til nesten 15 blanke grunker utan å stille eit einaste spørsmål?!

#2 Kvifor i svarte forhåndsbetale for å spare 120kr av ein god bunke tusen?

#3 Kva skjer? Hadde handelen gått andre vegen hadde det jo lukta svindel lang veg, men haha. Går det an? Skal eg berrre selge? Kan ikkje sjå korleis nokon kan lure meg ved å forhåndsbetale.

Lenke til kommentar
Da bestilte jeg nettopp Tokina 11-16 f2.8

Håper den kommer før jeg drar til Praha :D

oh, nice. Where? How much? Har lyst på selv.

 

Japan Photo. Ble 6600,- til sammen, inklusiv frakt.

 

Vurderte Sigma 10-20 f/3.5, men fant ut at den ekstra lysstyrken overveide de manglende millimeterne.

 

Jeg kommer også alltid til å ha med meg en normalzoom på 17- eller 18mm i den vide enden, å da går det akkurat opp.

Lenke til kommentar
så lenge du får pengene direkte på konto så er det nok bare å selge. Hvis det er en sjekk fra Lagos så tror jeg du bør revurdere :p

Enig. Penger på konto må til. Mener å huske å ha lest noe om at de kan sende deg en sjekk pålydende et større beløp enn det du skal ha for det du selger. Også blir du bedt om å heve sjekken og sende dem det overskytende tilbake, og sjekken er selvfølgelig falsk. Og da er det du som blir tatt når det blir oppdaget at den er falsk, om den er det. Alt unormalt fordrer at man er ekstra på vakt.

 

--------

F.eks. slik som dette

Endret av pybalto
Lenke til kommentar
Steike ta, eg vart litt satt ut no.

Har kameraet ute for salg og vart i går kontakta av ein fyr som meir eller mindre sa: "Hei, har lyst på kameraet, hvordan vil du ta betaling?" Derav eg svarte at eg gjerne brukar postoppkrav, så fikk eg svar: "Kan jeg forhåndsbetale, så betaler du frakten?"

Altså.

#1 Kven kjøper eit kamera til nesten 15 blanke grunker utan å stille eit einaste spørsmål?!

#2 Kvifor i svarte forhåndsbetale for å spare 120kr av ein god bunke tusen?

#3 Kva skjer? Hadde handelen gått andre vegen hadde det jo lukta svindel lang veg, men haha. Går det an? Skal eg berrre selge? Kan ikkje sjå korleis nokon kan lure meg ved å forhåndsbetale.

 

Solgte nettopp et objektiv til en som ikke hadde noen slags problemer med forskudd :p Jeg sa med han at det må ha aldri gjøre. Så sendte jeg pakken i oppkrav, så har man sporing og pakken er forsikret.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...