OlavF Skrevet 29. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2009 Ca-ching! Nice. Vil du sponse meg med 4 stk PW Plus II og 24-70? Lenke til kommentar
ulyden Skrevet 29. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2009 Vær så snill og fortell meg at jeg ikke er den eneste som kjenner meg litt for godt igjen i dagens xkcd Eh, nei. Ingen fare. Der er vi to.. Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 29. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2009 Er vel ikke svineinfluensa, tenker det er en vanlig forkjølelse. Satt på i en trekkfull bil til Notodden her om dagen.. så det er etter at jeg snakka med deg Men for å være på den sikre siden kan du jo isolere deg Ikke snakk om forkjølelse ble forkjølet i helgen. Var en av de kraftigere variantene slik at jeg var sengeliggende på lørdag. Tom Lå i senga i hele natt jeg. Hadde 38 i feber når jeg la meg, våkna i natt med våt og varm dyne. Ikke kult å være syk. Virker som det bedrer seg nå, heldigvis. btw, noen som har en idé om verdien her? har vist fått et bud på 3000 kr Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 29. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2009 (..) våkna i natt med våt og varm dyne. Ewww - too much info!! Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 29. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2009 Funker bra inne, helt ubrukelig ute. Kommer jo helt an på. I sterkt sollys er de lite nyttige. Da er en PW eller en synckabel bedre. Bruker Olympus sitt system en del både i dårlig lys og kraftig lys, og normalt er det lite problemer. Men når det først blir problemer... Jeg brukte den midt på natta, skulle trigge en 580exII til venstre for meg, og en 430EXII til høyre for meg. Holdt 1D i vertikalgrepet og hadde på 135mm F/2, hva tror du skjer? Venstre trigges helt fint, men høyre trigges ikke, for IR signalene blokkeres av _solblenderen_ ubrukelig. Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 29. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2009 (endret) (..) våkna i natt med våt og varm dyne. Ewww - too much info!! :!: too much thinking... BTW trondster, hva erre fornoe oppi objektivet i avataren din? Endret 29. juli 2009 av Dewil Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 29. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2009 Jeg kan skrive under på at England overhodet ikke er noe billig land å bo i, selv med norsk lønn. Danmark er ikke så gæærnt - man betaler merkbart mer i skatt (toppskatten er på effektive 61.5% eller deromkring), men ting er billigere enn i Norge. Ikke biler, brus og plastposer, da, og elektronikk er like dyrt, men matvarer og sånt ØL er markant billigere.. Var en skrivefeil der ja Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 29. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2009 (endret) Funker bra inne, helt ubrukelig ute. Kommer jo helt an på. I sterkt sollys er de lite nyttige. Da er en PW eller en synckabel bedre. Bruker Olympus sitt system en del både i dårlig lys og kraftig lys, og normalt er det lite problemer. Men når det først blir problemer... Jeg brukte den midt på natta, skulle trigge en 580exII til venstre for meg, og en 430EXII til høyre for meg. Holdt 1D i vertikalgrepet og hadde på 135mm F/2, hva tror du skjer? Venstre trigges helt fint, men høyre trigges ikke, for IR signalene blokkeres av _solblenderen_ ubrukelig. Og det hjalp heller lite når jeg tok av solblenderen, for 135mm var fortsatt for lang. Og jeg får vel kalle den motlysblender da, som noen her på forumet sverger til. Er fortsatt strølys midt på natta vet du, i form av f.eks lyktestolper. Edit: Forøvrig fikk jeg CPN magazine i dag, men jeg har ikke fått CPS kortet, og jeg har heller ikke noe canon utstyr igjen, så det får bare være Endret 29. juli 2009 av _DSC1233.jpg Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 29. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2009 (endret) :!: too much thinking... BTW trondster, hva erre fornoe oppi objektivet i avataren din? ..Eller for lite tanker.. Det er refleksjoner fra taklyset, vel! ..Men hvitbalansen var nok litt off - fløyelen der er egentlig grønn - kjøpte for å innrede våpenkassa min - en fiolinkasse! Edit: Bildet er siste bilde fra aprilfesten min. Endret 29. juli 2009 av Trondster Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 29. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2009 Selvfølgelig. Avataren din bøller med øynene mine.. ser ut som korn eller noe sånt som ligger oppi, litt som en godteskål Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 29. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2009 (endret) (..) våkna i natt med våt og varm dyne. Ewww - too much info!! Neida - for oss som akkurat har vært igjennom det samme for tiden så kan vi nikke gjenkjennende og si at det går over. Men det hadde sikkert vært bedre å våkne med en våt og varm dame Selvfølgelig. Avataren din bøller med øynene mine.. ser ut som korn eller noe sånt som ligger oppi, litt som en godteskål Det er gull Tom Endret 29. juli 2009 av tomsi42 Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 29. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2009 Ca-ching! Nice. Vil du sponse meg med 4 stk PW Plus II og 24-70? Tror ikke det du. Dog mulig jeg kommer til å selge mine PW'er. Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 29. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2009 I like the sound of that, Marius! Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 29. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2009 Hehe. Frister så sykt å legge inn bestilling på det du vet. Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 29. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2009 (endret) Så må jeg vurdere om jeg skal kjøpe hele pakken eller bygge opp etterhvert. Hmm. Endret 29. juli 2009 av gorpium Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 29. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2009 (endret) Vær så snill og fortell meg at jeg ikke er den eneste som kjenner meg litt for godt igjen i dagens xkcd Eh, nei. Ingen fare. Der er vi to.. Jeg er 18, og er føler meg der. Idioter vokser opp. Stay tr00, stay lego. Endret 29. juli 2009 av xBoffen Lenke til kommentar
OlavF Skrevet 29. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2009 Ca-ching! Nice. Vil du sponse meg med 4 stk PW Plus II og 24-70? Tror ikke det du. Dog mulig jeg kommer til å selge mine PW'er. Doh. Hvor mange? Send meg en PM om du bestemmer deg for å selge de. Hehe. Frister så sykt å legge inn bestilling på det du vet. På hva? Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 29. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2009 Hehe. Frister så sykt å legge inn bestilling på det du vet. På hva? Må vel være postordrebrud fra russland? Lenke til kommentar
Sunsqueaker Skrevet 29. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2009 Aff. Skal ikke være billig å være kar. Forbanna dyr den Domke skulderpadden skal være. Får vel kanskje vente til neste lønning, eller eventuelt ikke. 325 SEK fra scandinavianphoto... Hmm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå