Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei folkens. Skal vi gjøre en kollektiv innsats for å forbedre vårt kjære forum noen hakk? De siste månedene har det vært ulidelig mange usakligheter, krangling og drittslenging. Svært mye støy genereres av enkelte brukere. Dette fjerner fokuset fra hva dette forumet egentlig skal handle om.

Jeg er redd for at forumet skal ribbes for verdifull kompetanse dersom vi lar dette holde på stort lengre Hva om vi alle ikler oss dugnadshanskene og ignorerer absolutt alle tråder startet av brukere som kun er her for å krangle? Erfaringsmessig starter ikke trådene nødvendigvis på en provoserende måte, men enkelte brukere har en egen evne til å gjøre selv den mest uskylde tråden om til en skittstorm. Dersom vi ignorerer absolutt alle trådene startet av disse brukerne, vil de etterhvert innse at det ikke er mer her å hente, og flytte til andre slagmarker.

Lenke til kommentar

Kanskje litt vel drastisk? Hvis det er et bilde som legges ut til kritikk, så kan man jo komme med fornuftig kritikk og stoppe der. Det forutsetter selvfølgelig at OP innleder tråden på en saklig måte.

Det er vel provokasjonene som det er viktig å overse.

Og det er vel ikke lenge før det er et par som blir banna hvis de ikke starter å oppføre seg.

Tom

Endret av tomsi42
Lenke til kommentar
Pakker med noen fotosaker for sikkerhets skyld. Skal til Norsk Miletær tatoo, tar toget inatt. Noen bra motiver som er verdt å besøke på turen. Som ligger rundt Oslo spektrum?

Oslo S med østbane-hallen, Operaen, Hotell Plaza, Kirkeristen og Domkirken.

Bare vær oppmerksom på at det er en del lommetyver i hovedstaden så du bør ta noen enkle forhåndsregler.

Tom

Lenke til kommentar

Jeg synes ikke det er drastisk. Slik jeg ser det er bildekritikk noe du må gjøre deg fortjent til. Det holder ikke å oppføre seg i bildekritikken mens man er en drittsekk ellers. Brukerne jeg henviser til klarer uansett ikke å oppføre seg i bildekritikken heller, så det er ikke en relevant problemstilling.

Lenke til kommentar

Nå får jeg vel kjeft igjen, men jeg tillater meg å uttrykke min enighet med _ART_. Sitt på hendene om det klør etter å svare. Det er ingen vits i å komme med f.eks bildekritikk, for vi vet hvor det kommer til å ende.

Lenke til kommentar
_ART_: Du vet at... ehh... du skriver dette i min tråd?

Bare jeg som ser at dette blir litt galt?

Du må nok leve med at dette ikke lenger er din tråd, men det har blitt en tråd for mange av oss. At vi låner den nå som en en oase hvor vi kan lufte ut frustrasjonene, det får du bære over med. Snart stilner nok stormen skal du se.

Du har jo vært flink og klart å holde deg unna.

Tom

Lenke til kommentar
_ART_: Du vet at... ehh... du skriver dette i min tråd?

Bare jeg som ser at dette blir litt galt?

Du må nok leve med at dette ikke lenger er din tråd, men det har blitt en tråd for mange av oss. At vi låner den nå som en en oase hvor vi kan lufte ut frustrasjonene, det får du bære over med. Snart stilner nok stormen skal du se.

Du har jo vært flink og klart å holde deg unna.

Tom

Blir litt feil å avtale å "utestenge" en, i hans egen tråd.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...