Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Drit i Bristol da. Kan el se ann været seinere denne uka?

kan sikkert funke.. Vi får se ann. må bli frisk først vøtt.. schweinflu på gang her.. :!:

 

Fikk du det før eller etter handelen? Burde kanskje isolere meg selv, grei unnskyldning for å ikke komme på jobb.

Er vel ikke svineinfluensa, tenker det er en vanlig forkjølelse. Satt på i en trekkfull bil til Notodden her om dagen.. så det er etter at jeg snakka med deg ;) Men for å være på den sikre siden kan du jo isolere deg ;)

Endret av Dewil
Lenke til kommentar

Facebook er spesielt fæl på å voldta blåfarger - blå himmel med mye saturation ser helt for jævelig ut. Samme med rødfarger med mye saturation, men ikke i like stor grad.

 

Jeg bruker bestandig å neskalere alt av bilder som skal på FB til maks 1000x1000px og 60% jpeg-kvalitet, stort mer trengs uansett ikke, og det går betydelig raskere å laste opp (som betyr at jeg slipper å sette torrents på pause for å slippe å gremme meg ihjel :p)

Lenke til kommentar

Jeg var i utgangspunktet litt skeptisk til å punge ut en ekstra tusenlapp for SB-900. Men du får værtetting, bedre brukergrensesnitt og muligheten til å zoome til 200mm. Særlig siste er interessant for meg, og i grunn værtettingen også. Men kommer jo ann på hva du skal bruke den til da. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...