henrik_er Skrevet 28. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2009 Da var Canon 5D + 24-70 f2.8L bestilt. Grøsser litt med tanken på enkelte av de stipulerte ventetidene her, får håpe det ikke er så ille! -Henrik Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 28. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2009 En flott sekk der (flott innhold også), men liten plass til alkohol når det virkelig gjelder Han har ikke råd til alkohol etter all glassinnkjøpet. Tom Det skulle han tenkt på før han handlet glass... Noen som vil overta store deler av hodet mitt? Skallebank og rennende nese deles ut til høystbydende. Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 28. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2009 Har du vært på grisefylla? Francis Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 28. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2009 Skulle nesten tro det er det ja. schweinflü xD var jo i Notodden her om dagen, satt i trekken i bilen hele turen frem og tilbake... Gamle Opeler trekker mest... Lenke til kommentar
Sunsqueaker Skrevet 28. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2009 Merker jeg er litt lei av Michael Jackson nå... Er jo overalt. Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 28. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2009 Genialt. For dere som har sett fra nrk av han med skriftrullen og boka. her er V 2.0 Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 28. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2009 Ahh! Dupper borti så mange gode artister for tiden. Nylig funn fra min side er The Jayhawks. Eargasm. Lenke til kommentar
Sunsqueaker Skrevet 28. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2009 Da er trådutløser, 52mm og 77mm solblender, regncover og paraply bestilt fra DX, blir spennende å se. Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 28. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2009 Det blir bra, hvordan henger batterigrepet sammen? Lenke til kommentar
Sunsqueaker Skrevet 28. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2009 Det blir bra, hvordan henger batterigrepet sammen? Joda, har ikke fått testa det "in action" enda, men digger det. Skjønner ikke hvordan jeg har klart meg et par måneder uten Burde få til noen slags foto-event i byen snart syns jeg.. Sånn btw. Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 28. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2009 Batterigrep er noe man nesten ikke kan leve uten... Bare å finne en dag og ta en shoot det Bristol er nesten aldri mulig å få med Bare jeg blir frisk nå så kan jeg komme meg ut og få tatt noen bilder.. jævla forkjølelse ass Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 28. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2009 *Ævve* - har nå fått brent av 15k på L-optikk.. *krymper seg* Vondt i Visakortet, nå.. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 28. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2009 Ligger vel i lommeboka og ynker seg tenker jeg. Lenke til kommentar
Sunsqueaker Skrevet 28. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2009 Drit i Bristol da. Kan el se ann været seinere denne uka? På en litt, men ikke helt, annen side: Hadde vært utrolig kult å få til en utstilling! Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 28. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2009 *Ævve* - har nå fått brent av 15k på L-optikk.. *krymper seg*Vondt i Visakortet, nå.. hvilket da? Noen som svir mer enn andre vet du Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 28. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2009 hvilket da? Noen som svir mer enn andre vet du Vel - nå kommer det angivelig en ny versjon, så da tenkte jeg jeg skulle skaffe meg en gammel en.. Koser meg med en 70-200 2.8 IS - brukt. Nettopp tilbake fra service hos Canon - den skulle ha ny AF-chip. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 28. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2009 *Ævve* - har nå fått brent av 15k på L-optikk.. *krymper seg*Vondt i Visakortet, nå.. Var det bra omkrets på den røde da? Valuta for pengene? Lyst på jeg også RandiA Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 28. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2009 Drit i Bristol da. Kan el se ann været seinere denne uka? kan sikkert funke.. Vi får se ann. må bli frisk først vøtt.. schweinflu på gang her.. :!: Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 28. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2009 Koser meg med en 70-200 2.8 IS - brukt. Nettopp tilbake fra service hos Canon - den skulle ha ny AF-chip. ..Og ja - pluss en helt strøken 135/2L - bokeh heaven, here I come! Var det bra omkrets på den røde da? Valuta for pengene? Lyst på jeg også RandiA Fin omkrets 77mm på 70-200. Dessverre 72mm på 135, så der passer ikke polfilteret.. 15k for 70-200 2.8IS + 135/2 - syntes det var fin valuta for pengene, jeg. Lenke til kommentar
Sunsqueaker Skrevet 28. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2009 Drit i Bristol da. Kan el se ann været seinere denne uka? kan sikkert funke.. Vi får se ann. må bli frisk først vøtt.. schweinflu på gang her.. :!: Fikk du det før eller etter handelen? Burde kanskje isolere meg selv, grei unnskyldning for å ikke komme på jobb. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå