Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nå har jeg funnet brukernavnet mitt :!:

 

Valgene var Ildhode, Født av ild eller kjekk, vakker og behagelig :p

Hva var galt med Vinglepetter, GreekGod, eller OlyBoy ;)

 

Ingen som vet noe på priser i Frankrike?

Har aldri hørt noen si noe positivt om prisene på teknologi saker i Frankrike. Vin og mat derimot ...

 

 

Du ypper til bråk ?

 

Tom

Neh... Blir vel en del bilder av fjernkontroller, det siste kakestykket og badevekter. :p

 

Badevekter - ooh den er stygg :D Frem med hagle slegge osv

 

Der som Tamron 90mm er klarte jeg å presse nedi en F100 :dribble:

Men nå ligger FGen min oppi der, for den trengte jeg ikke å presse nedi :p

...

Edit: Bildet tatt med dama sin D40 og popup blits!

Så Nikon lagde kompakt utsytyr en gang i tiden ;)

 

Tom

Endret av tomsi42
Lenke til kommentar
Hvor lang ventetid er det på 5D2 for tida? Noen som vet? Prøvd å ringe og sende mail til fotovideo + mail til japanfoto, men ingen har svart! :mad: En venn av meg snakket om 6 mnd! Kan det stemme?

Den er veldig lang. De gangene butikkene får den på lager er det snakk om en eller to i leveransen og de går til folk som sitter på venteliste.

Lenke til kommentar
Hvor lang ventetid er det på 5D2 for tida? Noen som vet? Prøvd å ringe og sende mail til fotovideo + mail til japanfoto, men ingen har svart! :mad: En venn av meg snakket om 6 mnd! Kan det stemme?

Den er veldig lang. De gangene butikkene får den på lager er det snakk om en eller to i leveransen og de går til folk som sitter på venteliste.

 

:cry: Syk irriterende at jeg ikke tenkte på det før... Kjøpe fra utlandet er vel ikke mye bedre siden prisen i EU hvertfall nesten er det samme(?) eller? best å bare vente?

Lenke til kommentar
Nå er situasjonen sånn at Canon har like store problemer med å levere til andre land som Norge. 5DII er back-ordered hos både Andorama og B&H.

 

Jeg snakka med en fra fotovideo idag på tlf. Han sa de hadde ca 24 stykker på ventelista og at de skulle få inn levereanse på fredag. Rundt 27 stykker skulle de få inn, men han nevnte det at han aldri var sikker på hvor mye de faktisk ville få inn. Kanskje 10, kanskje 50. Så jeg spurte når han antok jeg ville kunne få kamera hvis jeg bestillte idag. Han nevnte 1 til 2 uker??? Kan det stemme?

Lenke til kommentar

Blir for mye nikoncanon bilder, må spe ut med litt Sony/Minolta.

 

Innhold:

1 stk a900

1 stk a100

1 stk Zeiss 135mm f1.8

1 stk Sony 70-200G f2.8

1 stk Minolta 300 APO G f4

1 stk 28-75 f2.8

1 stk 17-35 Minolta f2.8

1 stk Sony 50mm f1.4

3 stk mellomringer 12-20-36mm

1 stk Minolta 70-210 f4

1 stk blits hvl56am

 

I 1 stk fotosekk.

 

post-62513-1248698018_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...