Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Finnes folk som gjør sånt på pur helvete. Det var såpass langt ute på kanten at jeg har problemer med å se en skrue som ligger i løse luften og blir kjørt over sidelengs.

 

Edit: Jeg bor på en plass som heter Hundvåg i stavanger, der alle narkisene og jævelene bor...

Endret av _DSC1233.jpg
Lenke til kommentar
Fuck! Det er ikke sikkert at jeg kommer meg til London siden jeg har hatt monokluose for to år siden, noe som setter meg i fare for alvorlige komplikasjoner ved en evnt. svineinfluensa. BITCH!

Jeg hadde også mononukleose for 2 år tilbake :thumbdown: men hvem er det som stopper London-turen din (kan noen nekte deg å dra)?

Endret av von-schnellfahrer
Lenke til kommentar
Fuck! Det er ikke sikkert at jeg kommer meg til London siden jeg har hatt monokluose for to år siden, noe som setter meg i fare for alvorlige komplikasjoner ved en evnt. svineinfluensa. BITCH!

Jeg hadde også mononukleose for 2 år tilbake :thumbdown: men hvem er det som stopper London-turen din (kan noen nekte deg å dra)?

Dersom dere hadde hatt mononukleose for to uker siden hadde dette rådet kanskje hatt noe for seg, men hvis det er to år siden har det ingenting å si.

Lenke til kommentar
La meg si det sånn, hadde jeg ferska han, så hadde han fått smake bly fra luftpistolen min.

Heldigvis er det ikke så dyrt å få fiksa dekk, en 100-150,-

 

Hvis skaden er innefor mønsterbanen/korden lar det seg fikses med en plugg,hvis det er i sidene blir jobben litt vanskeligere.Det er to alternativer,enten vulke eller legge inn en slange.

 

Har et kjempe problem på jobben med skruer som blir slengt rundt omkring,har lappet div. kjøretøy 18 ganger på to år.I sommer har det ikke vært så ille grunnet at jeg har gått hardt til verks for å få folk til og forstå utgiftene som et driftsavbrutt innebærer.

Lenke til kommentar
Hvis Tomsi har tenkt å skaffe seg EP-1 så tipper jeg at det kommer en ca 35mm uke (altså 35mm som i brennvidde, ikke 35mm film) i likhet med ca 50mm uken

(EP-1 med 17mm = 34mm)

Jeg hadde tenkt å være mer egoistisk enn det - 4/3 uke i uke 43 :D

 

Tom

 

Da kan du banne på at jeg lager 35mm uke, for folk som bruker 35mm film eller fullformat ;) (Ikke nødvendigvis i uke 35!)

 

La meg si det sånn, hadde jeg ferska han, så hadde han fått smake bly fra luftpistolen min.

Heldigvis er det ikke så dyrt å få fiksa dekk, en 100-150,-

 

Hvis skaden er innefor mønsterbanen/korden lar det seg fikses med en plugg,hvis det er i sidene blir jobben litt vanskeligere.Det er to alternativer,enten vulke eller legge inn en slange.

 

Har ett verksted ca 200 meter ifra huset mitt som tar (iflg fattern) mellom 100 og 150,- for å fikse, regner med at han legger inn en slange. Jeg nekter å kjøre en kilometer til på space-savers :p

Bare man ser forskjellen i bredde så skjønner man at de ikke er laget for å kjøre langt på :p (Random bilde funnet på nettet)

space-saver-tyre-file_001.jpgkilde

Lenke til kommentar

Noen som har erfaringer med reklamasjon av fotoutstyr på Japan Photo? Nå vil ikke trådutløseren fungere lenger på kameraet mitt, og jeg har kommet frem til at det er noe som er galt med utløserutgangen på kameraet. Stikker ned til dem i morgen og satser på at dette løser seg smertefritt.

Lenke til kommentar
La meg si det sånn, hadde jeg ferska han, så hadde han fått smake bly fra luftpistolen min.

Heldigvis er det ikke så dyrt å få fiksa dekk, en 100-150,-

:!: Det var en lattlig trussel. Dessuten har jeg sett mange med skrue/spiker osv i siden på dekkene. Er fort gjørt å kjøre over. Hvis den står på sideveggen på dekket ditt så er det stort sett bare å kjøpe nytt dekk.

Lenke til kommentar
La meg si det sånn, hadde jeg ferska han, så hadde han fått smake bly fra luftpistolen min.

Heldigvis er det ikke så dyrt å få fiksa dekk, en 100-150,-

:!: Det var en lattlig trussel. Dessuten har jeg sett mange med skrue/spiker osv i siden på dekkene. Er fort gjørt å kjøre over. Hvis den står på sideveggen på dekket ditt så er det stort sett bare å kjøpe nytt dekk.

Det dumme med trusler er at om du truer med å gjøre noe og ikke gjør det om truslen ikke nytter så mister du all ære, og blir sett på som en slags tulling. Derfor er det best å ikke true, men bare handle når det er nødvendig.

Lenke til kommentar
Dersom dere hadde hatt mononukleose for to uker siden hadde dette rådet kanskje hatt noe for seg, men hvis det er to år siden har det ingenting å si.

Lenge leve panikken.

 

Vi finner nok tid en gang. :)

You bet.

 

Sånn. Nå har jeg satt temaet for august-festen min. "Ting som kan starte krangler." Denne kan bli gøy.

Du ypper til bråk ?

 

Tom

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...