Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

Jøssenavn, snart 5år på meg :laugh:

Noen som har prøvd noen billige ebay-utløsere til 30/40d? Snorutløseren til Canon er dyr, og føler ikke at jeg har så bruk for det når jeg skyter så mye håndholdt som jeg gjør, men dog kjekt å ha..

Det er ikke vits og bare bestille snorløseren, med mindre du skal ha andre litt dyrere ting. Men sånn sett så kan du være heldig med universal produkter, men også uheldig.

Blir mest sansynlig en 50mm f/1.8 på meg om 2uker. Så skal jeg få til en kamerasekk til ferien.

Endret av Pirja
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå skylder HK-supplies meg like over 80$, så det gjør ikke meg noe om jeg bare bestiller noe billig ræl. Tenkte på et par diffusere i tillegg i førsteomgang..

Jøssenavn, snart 5år på meg :laugh:

Noen som har prøvd noen billige ebay-utløsere til 30/40d? Snorutløseren til Canon er dyr, og føler ikke at jeg har så bruk for det når jeg skyter så mye håndholdt som jeg gjør, men dog kjekt å ha..

Det er ikke vits og bare bestille snorløseren, med mindre du skal ha andre litt dyrere ting. Men sånn sett så kan du være heldig med universal produkter, men også uheldig.

Blir mest sansynlig en 50mm f/1.8 på meg om 2uker. Så skal jeg få til en kamerasekk til ferien.

Lenke til kommentar

Jeg bruker også Opera. Du kan jo trykke på tilbakeknappen ved siden av addresselinja. Har du fjerna den er du litt screwd. Funker ikke å bruke "z" som er shortcut for tilbake, så. Men har fått kritikk på det før, og skal fikse det.

Siden har btw vært oppe i et halvt år snart. Men domenet skaffet jeg meg for et par dager siden. Har brukt gratisdomene til nå, og hosta det på en kompis sin server.

EDIT: Jeg er såpass flink i orddeling at det ikke er meningen at det skal stå: "golfotografering". Har sett feilen før, men fant ikke PSD-filen, så orka ikke styre med det. Funnet den nå, og skal fikses. :)

Endret av IceFox
Lenke til kommentar
Jeg bruker også Opera. Du kan jo trykke på tilbakeknappen ved siden av addresselinja. Har du fjerna den er du litt screwd. Funker ikke å bruke "z" som er shortcut for tilbake, så. Men har fått kritikk på det før, og skal fikse det.

Siden har btw vært oppe i et halvt år snart. Men domenet skaffet jeg meg for et par dager siden. Har brukt gratisdomene til nå, og hosta det på en kompis sin server.

Men den var ren og pen ellers, veldig bra.

Husker jeg brukte en lignende album sak og der var det en X oppe i høyre hjørne som lukket vinduet tilbake til hovedsiden. LightWave ellerno sånt tror jeg den het

Endret av Inc
Lenke til kommentar
Funker ikke å bruke "z" som er shortcut for tilbake, så. Men har fått kritikk på det før, og skal fikse det.
Z fungerer om ein klikker på eit tomt område på fanelinja fyrst. Då fungerer ogso høgre museknapp + venstre museknapp. Eller so kan du halde inne shift og bruke scrollhjulet på musa/scrollfeltet på touchpaden. Likevel, det er ikkje heilt bra at det ikkje er noko tilbake-knapp, so bra du skal fikse det.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...