Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg gidder ikke å bli med på "hva er lov" diskusjonen kveruleringen, så jeg må bare si at det ligner voldsomt på en Tokina 50-135mm, og da er nærgrensen 1m.

Sånn for å gå litt off-topic.

Kan godt hende. Men ekornet(?) skulle sikkert bare inspisere linsen for ulumskheter. Gjelder jo å ta seg best ut når man først skal bli fotografert. Går ikke med rusk, riper, hakk og det som værre er på linsen da. :)

Lenke til kommentar
Andre regler kan nok gjelder dersom du fotograferer hemmelige militære installasjoner eller lignende, men det sier seg selv.

Det har jeg vært borti. :p

Både hemmelige saker og folk som tror de er hemmelige og at det er kjempeviktig at de ikke avbildes.

I hine hårde dager var det vel faktisk ulovlig å bruke fotostativ og objektiv med lengre brennvidde enn 200mm en gitt avstand fra en riksgrense, om jeg ikke husker feil.

 

:p

Lenke til kommentar

Noen bilder fra solformørkelsen.. Opplevde en solformørkelse i Pymouth i '99, og det kan varmt anbefales!

Det røtne engelske været ga oss et massivt skydekke, men det var allikevel en stor opplevelse - da man kunne se at noen vridde på den store faderen (uttales fæider - "to fade", ikke "en fader") der oppe - helt utrolig!

Var nede på havnen og så over mot festivalområdet, hvor det var tykt med folk. Og - der så jeg noe som også observeres på stadioner og sånt. Folk tok bilder som gale under solformørkelsen. Med blits. Hvorfor i helsike prøve å ta bilde av himmelen med blits??? ..Eller ned på en sportsstadion, for den del?

 

Konklusjon: Invivider kan være intelligente, men folk er generelt dumme som brød!!

 

Lenke til kommentar
Fant denne i bunnen av fotobaggen,klarer ikke å finne ut hvor dette klipset skal være.

Den burde jo ha en eller annen form for funksjon da den har plassert seg selv i sekken.

 

 

post-151946-1248382342_thumb.jpg

 

post-151946-1248382360_thumb.jpg

Kan være et klips som sitter inni hotshoes som holder blitser i stativer og sånt..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...