IceFox Skrevet 23. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2009 Det er nettopp det chatten er for. Fint å få litt smilende smileys i mellom all bitchingen til Christian. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 23. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2009 Det er nettopp det chatten er for. Fint å få litt smilende smileys i mellom all bitchingen til Christian. *mumle* og folk lrer på hvorfor det blir krangel når jeg skriver her, og jeg vedlikeholder en skarp pen...I rest my case Lenke til kommentar
M.H Skrevet 23. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2009 Jeg gidder ikke å bli med på "hva er lov" diskusjonen kveruleringen, så jeg må bare si at det ligner voldsomt på en Tokina 50-135mm, og da er nærgrensen 1m.Sånn for å gå litt off-topic. Kan godt hende. Men ekornet(?) skulle sikkert bare inspisere linsen for ulumskheter. Gjelder jo å ta seg best ut når man først skal bli fotografert. Går ikke med rusk, riper, hakk og det som værre er på linsen da. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 23. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2009 For å gå helt over til andre ting, fikk Domke baggen min i dag. Plass til det meste av utstyret mitt. Mye mer behagelig å gå med enn NG baggen min også. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 23. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2009 Andre regler kan nok gjelder dersom du fotograferer hemmelige militære installasjoner eller lignende, men det sier seg selv. Det har jeg vært borti. Både hemmelige saker og folk som tror de er hemmelige og at det er kjempeviktig at de ikke avbildes. I hine hårde dager var det vel faktisk ulovlig å bruke fotostativ og objektiv med lengre brennvidde enn 200mm en gitt avstand fra en riksgrense, om jeg ikke husker feil. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 23. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2009 Fant denne i bunnen av fotobaggen,klarer ikke å finne ut hvor dette klipset skal være. Den burde jo ha en eller annen form for funksjon da den har plassert seg selv i sekken. Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 23. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2009 Da var min nye Crumpler Muffin Top 3000 pakket for Mallorca. Tror jeg vil bli fornøyd med den som reise-lett-bag. Gleder meg. Håper på drømmeutsikt fra hotellrommet. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 23. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2009 Noen bilder fra solformørkelsen.. Opplevde en solformørkelse i Pymouth i '99, og det kan varmt anbefales! Det røtne engelske været ga oss et massivt skydekke, men det var allikevel en stor opplevelse - da man kunne se at noen vridde på den store faderen (uttales fæider - "to fade", ikke "en fader") der oppe - helt utrolig! Var nede på havnen og så over mot festivalområdet, hvor det var tykt med folk. Og - der så jeg noe som også observeres på stadioner og sånt. Folk tok bilder som gale under solformørkelsen. Med blits. Hvorfor i helsike prøve å ta bilde av himmelen med blits??? ..Eller ned på en sportsstadion, for den del? Konklusjon: Invivider kan være intelligente, men folk er generelt dumme som brød!! Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 23. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2009 Bare jeg som fortsatt er våken? Fant denne, syntes den var litt morsom. -Beklager om den har vært postet før, husk at jeg er ny-avhengig av forumet... Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 23. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2009 Du er nok ikke den eneste som er våken, nei. Og ja, den har vært postet før. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 23. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2009 Bare jeg som fortsatt er våken? Fant denne, syntes den var litt morsom. -Beklager om den har vært postet før, husk at jeg er ny-avhengig av forumet... Kunne tenkt meg sånn skjerm på 5den Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 23. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2009 Godt noen "veteraner" fortsatt er våkne. Noen som tror de har vært innom samtlige 1649 sider i tråden...? Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 23. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2009 (endret) Godt noen "veteraner" fortsatt er våkne. Noen som tror de har vært innom samtlige 1649 sider i tråden...? Du har god tid. Solen står ikke opp før om 5 timer... Endret 23. juli 2009 av von-schnellfahrer Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 23. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2009 Godt noen "veteraner" fortsatt er våkne. Noen som tror de har vært innom samtlige 1649 sider i tråden...? Du har god tid. Solen står ikke opp før om 5 timer... Og du bør da kunne runde 2000 postinger før du legger deg? :!: Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 23. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2009 Godt noen "veteraner" fortsatt er våkne. Noen som tror de har vært innom samtlige 1649 sider i tråden...? Du har god tid. Solen står ikke opp før om 5 timer... Og du bør da kunne runde 2000 postinger før du legger deg? :!: Skeptisk... Jeg må tidlig i morgen for å trene Leselystne fotoentusiaster får ha en fortsatt fin kveld Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 23. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2009 (endret) No one needs 21MP. All it does is slow everything and clog your hard drive. Guess who. I morgen skal jeg leke assistent. yey. Endret 23. juli 2009 av gorpium Lenke til kommentar
Karl-Peder Skrevet 24. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2009 (endret) PMn? Hvor ble det av ham, forresten? Edit: "Ham" i akkusativ... ^^ Endret 24. juli 2009 av Karl-Peder Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 24. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2009 Tenkte meg en liten tur på motorshow i morgen kanskje. Men det står ingenting om prisene på siden, bare at man kan ringe ett tlf nr for å få priser.. hvor jævlig korka er det? Står ingenting om prisen for å ringe nr, så det gidder jeg ikke. Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 24. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 24. juli 2009 Fant denne i bunnen av fotobaggen,klarer ikke å finne ut hvor dette klipset skal være.Den burde jo ha en eller annen form for funksjon da den har plassert seg selv i sekken. Kan være et klips som sitter inni hotshoes som holder blitser i stativer og sånt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå