ElGorillos Skrevet 22. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2009 Beklager hvis denne karens side har blitt nevnt tidligere på diskusjon.no, men jeg fant ingenting ved å søke. Uansett, den unge mannen det her er snakk om heter Erik Johansson, er svensk, og i mine øyne - en svært dyktig fotoartist! Døm selv : www.alltelleringet.com , EG Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 22. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2009 Pass på, mange her på akam som kun kjører SOOC Kan jo røre opp noen følelser.. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 22. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2009 Imponerende! Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 22. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2009 Beklager hvis denne karens side har blitt nevnt tidligere på diskusjon.no, men jeg fant ingenting ved å søke. Uansett, den unge mannen det her er snakk om heter Erik Johansson, er svensk, og i mine øyne - en svært dyktig fotoartist! Døm selv : www.alltelleringet.com , EG Mange morsomme idéer der ja Lenke til kommentar
ElGorillos Skrevet 22. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2009 Pass på, mange her på akam som kun kjører SOOC Kan jo røre opp noen følelser.. He he..., må innrømme at jeg måtte google litt før jeg forsto hva du mente. Men, det var nok grunnen til at jeg også beskrev han som en fotoartist EG Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 22. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2009 Imponerende! Man har mye å lære.. Men også plassen man tar bilder på har mye å si. Misunner dem som bor i hardanger og slike plasser. Rå natur.. Lenke til kommentar
ElGorillos Skrevet 22. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2009 Imponerende! Mmmmmmmmmm.......mye lekkert her ja! EG Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 22. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2009 (endret) Imponerende var vel mildt sagt om det første bildet Denne tok kaka! :!: http://pixdaus.com/single.php?id=324 Endret 22. juli 2009 av Dewil Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 22. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2009 Syke photoshopskillz der, ja! Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 22. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2009 Har fått lagt ut noen av konsertbildene mine fra Slottsfjell til Flickr. Fremdeles en del hundre bilder å kjemme gjennom. Festivaler er pes altså http://www.flickr.com/photos/trynemjoel/se...57621675199470/ Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 22. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2009 Er det noen utenlandske fotobutikker som er snille med tanke på momsen? Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 22. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2009 Vel,du har krav på og få tilbakebetalt moms/taxes fra andre land når du kan bekrefte at du har betalt norsk mva eller på vei ut av landet du har besøkt i noen tilfeller. Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 22. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2009 Utrolig mye kult han har laget, takk for tipset ! Beklager hvis denne karens side har blitt nevnt tidligere på diskusjon.no, men jeg fant ingenting ved å søke. Uansett, den unge mannen det her er snakk om heter Erik Johansson, er svensk, og i mine øyne - en svært dyktig fotoartist! Døm selv : www.alltelleringet.com , EG Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 22. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2009 Fått med dette? Spansk avis hevder landskapet avslører at Robert Capas berømte bilde er arrangert. http://www.abcnyheter.no/node/92522 http://www.dailymail.co.uk/news/worldnews/...age-staged.html Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 22. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2009 Høyrd det før: http://www.fotopia.no/fullnews.asp?newsid=5265 Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 22. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2009 Ryktene sier vel at Capa ba en soldat pose, og at soldaten så ble skutt av fienden. Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 22. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2009 ikke veit jeg. Bildet er jo uansett klassisk. Synes ikke dette endrer noe ved bildet hans. Lenke til kommentar
Karl-Peder Skrevet 23. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2009 Restetorget er fint å ha når man er distré og glemmer å søke skole i mars.. Allmennlærerutdanning here I (forhåpentligvis) come! ^^Ellers kjøpte man Spyder3 Pro i går, og synes at skjermen fikk betraktelig varmere farger etter kalibreringen - nesten så man tror at noe ble feil her, men det ble det vel sikkert ikke.. Mulig at det ble feil. Men hvis skjermen var fryktelig gal i utgangspunktet, da blir referansen din og feil. Mao. det er svært vanskelig å vurdere dette rett etter en kallibrering. Hvis ikke du finner opplagte feilkilder ved prosedyren din, så ville jeg latt det modnes litt hvis jeg var deg. Behold de nye innstillingene, og bruk dem aktivt et par timer, til øynene dine har tilpassa seg dem. Gå så tilbake og se om du mener det samme. Det ble bedre etter en stund, som du foreslo (og jeg også i utgangspunktet tenkte, bare så det er sagt.. ^^), men nå er kanskje ikke laptopskjermen helt optimal i utgangspunktet heller.. I hvert fall ikke med tanke på at fargene forandrer seg voldsomt etter betraktningsvinkelen.. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 23. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2009 Ryktene sier vel at Capa ba en soldat pose, og at soldaten så ble skutt av fienden. Det jeg har hørt er at det er en pose; men en pose av en soldat som blir skutt. Så soldaten ble egentlig ikke skutt med andre ord; desverre ikke like spennedne , men ... Tom Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 23. juli 2009 Fortsatt et bra bilde Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå