gorpium Skrevet 21. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2009 (endret) Lukkeren til 5D i sakte film. Endret 21. juli 2009 av gorpium Lenke til kommentar
simen_k Skrevet 21. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2009 Stilig Har Casio Exilim EX F1 til brodern her, kanskje jeg skulle prøvd dette og sett på Nikonen min også Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 21. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2009 Jeg har solgt enda et bilde, og det vil si at nå er 7 bilder solgt. Jeg er kjempefornøyd. Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 21. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2009 Lukkeren til 5D i sakte film. Faen, så shaky speilet er a! Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 21. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2009 Jeg har solgt enda et bilde, og det vil si at nå er 7 bilder solgt. Jeg er kjempefornøyd. Grats. Kanskje jeg skulle forsøke meg på å selge bilder på utstillinger og slikt. Får høre om noen er interessert i å utstille meg. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 21. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2009 Jeg har solgt enda et bilde, og det vil si at nå er 7 bilder solgt. Jeg er kjempefornøyd. Du har ikke mange bilder igjen da Tom Lenke til kommentar
# offline Skrevet 21. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2009 Grattis Hva går bildene dine for? Type print? Lenke til kommentar
phax Skrevet 21. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2009 Jeg har solgt enda et bilde, og det vil si at nå er 7 bilder solgt. Jeg er kjempefornøyd. Grattis. Fotobloggen din gir meg forresten denne beskjeden hele tiden: "Please upgrade your Flash Player. Already have Flash Player? Click here if you have Flash Player 6 installed" Firefox og nyeste flashplayer installert. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 21. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2009 Jeg har solgt enda et bilde, og det vil si at nå er 7 bilder solgt. Jeg er kjempefornøyd. Grattis. Fotobloggen din gir meg forresten denne beskjeden hele tiden: "Please upgrade your Flash Player. Already have Flash Player? Click here if you have Flash Player 6 installed" Firefox og nyeste flashplayer installert. Her og. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 21. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2009 Grats. Kanskje jeg skulle forsøke meg på å selge bilder på utstillinger og slikt. Får høre om noen er interessert i å utstille meg. Do it. Det går bedre enn en regner med. Du har ikke mange bilder igjen da Tom Har igjen 13 stk, og litt er det jo kjekt å ha selv også. Grattis Hva går bildene dine for? Type print? Fiskebildene (50x70) går for 2000, og Polenbildene (40x40) går for 1500. Grattis. Fotobloggen din gir meg forresten denne beskjeden hele tiden: "Please upgrade your Flash Player. Already have Flash Player? Click here if you have Flash Player 6 installed" Firefox og nyeste flashplayer installert. Hjemmesiden min er en vits. En vakker dag skal jeg få lagd en skikkelig en, men det er langt inn i fremtiden. Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 21. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2009 Lukkeren til 5D i sakte film. Noe så helvettes tøft. Har lurt lenge på hvordan det ser ut. Noen ide om lukkerhastigheten på 5D'n de har brukt i filmen? Lenke til kommentar
# offline Skrevet 21. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2009 (endret) Sync speed eller lengere lukkertid. Edit: lengere, ikke kortere Endret 21. juli 2009 av NorthPentax Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 21. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2009 Støtter ikke Firefox 3.5 høyreklikk?Når jeg høyreklikker etter oppgradering så får jeg ikke opp noe som helst. Er et par dager siden oppgraderinga, men har ikke lagt merke til det før nå Bug i Firefox eller på min maskin? Din maskin. Funker fint her i v 3.5.1 Æsj. Jeg har og 3.5.1. Da har jeg et problem. Takk for hjelpa. Ser at den nye versjonen støtter ikke Norton,exif viewer og noen flere utvielser ennå. Lenke til kommentar
d0ppler Skrevet 21. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2009 Jeg finner faen ikke blitsstativbraketten som fulgte med min SB-600, altså den "skoen" man bruker for å kunne feste blitsen på et vanlig stativ. Hvor i huleste kan jeg få tak i noe sånt her på berget? Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 21. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2009 Lukkeren til 5D i sakte film. Noe så helvettes tøft. Har lurt lenge på hvordan det ser ut. Noen ide om lukkerhastigheten på 5D'n de har brukt i filmen? Uvisst, men de to av de andre husene ble kjørt på 1/1000 sek, så sikkert det samme. Er forresten syv filmer der. Ganske godt illustrert hvor mye vibrasjoner speilet lager. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 21. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2009 Hoho, fant et fantastisk sitat dere digital-fanatikere kan bryne dere på. Digital is like shaved legs on a man - very smooth and clean but there is something acutely disconcerting about it. Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 21. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2009 Lukkeren til 5D i sakte film. Noe så helvettes tøft. Har lurt lenge på hvordan det ser ut. Noen ide om lukkerhastigheten på 5D'n de har brukt i filmen? Uvisst, men de to av de andre husene ble kjørt på 1/1000 sek, så sikkert det samme. Er forresten syv filmer der. Ganske godt illustrert hvor mye vibrasjoner speilet lager. Kunne tenkt meg å se nyere nikon også, som D3(x) og D700. Stilig å se, noen av speilene på filmene var direkte vinglete. Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 21. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2009 Det er sant, men i den hastigheten der, kan man forvente noe annet? ^^ Du ser også utrolig stor forskjell i stabilitet mellom fullformat og crop. Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 21. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2009 Håper noen med litt peiling på størm kan hjelp meg meg dette. Hvordan går det å bruke en lader som gir 19V - 3.42A (65w) som en laptop som har en input på 19V - 4.74A (90w). Har prøvd i et par sekunder bare for å se om den faktisk lader, og det gjør den. Men er litt redd for at det vil stresse laderen over lengre bruk. Begge er til Asus og polariteten er selvfølgelig den samme. Noen som vet? := Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 21. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2009 Jeg bruker en 65V lader på en 90V pc uten problemer. Har gjort det i noen mnd nå! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå