Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har solgt enda et bilde, og det vil si at nå er 7 bilder solgt. Jeg er kjempefornøyd. :wee:

 

Grattis. Fotobloggen din gir meg forresten denne beskjeden hele tiden: "Please upgrade your Flash Player. Already have Flash Player? Click here if you have Flash Player 6 installed"

 

Firefox og nyeste flashplayer installert.

Lenke til kommentar
Jeg har solgt enda et bilde, og det vil si at nå er 7 bilder solgt. Jeg er kjempefornøyd. :wee:

 

Grattis. Fotobloggen din gir meg forresten denne beskjeden hele tiden: "Please upgrade your Flash Player. Already have Flash Player? Click here if you have Flash Player 6 installed"

 

Firefox og nyeste flashplayer installert.

 

 

Her og.

Lenke til kommentar
Grats. :)

 

Kanskje jeg skulle forsøke meg på å selge bilder på utstillinger og slikt. Får høre om noen er interessert i å utstille meg. :p

Do it. Det går bedre enn en regner med. :D

 

Du har ikke mange bilder igjen da :)

 

Tom

Har igjen 13 stk, og litt er det jo kjekt å ha selv også. :p

 

Grattis :fun:

 

Hva går bildene dine for?

Type print?

Fiskebildene (50x70) går for 2000, og Polenbildene (40x40) går for 1500.

 

Grattis. Fotobloggen din gir meg forresten denne beskjeden hele tiden: "Please upgrade your Flash Player. Already have Flash Player? Click here if you have Flash Player 6 installed"

 

Firefox og nyeste flashplayer installert.

 

Hjemmesiden min er en vits. En vakker dag skal jeg få lagd en skikkelig en, men det er langt inn i fremtiden.

Lenke til kommentar
Støtter ikke Firefox 3.5 høyreklikk?

Når jeg høyreklikker etter oppgradering så får jeg ikke opp noe som helst.

 

Er et par dager siden oppgraderinga, men har ikke lagt merke til det før nå :)

 

Bug i Firefox eller på min maskin?

Din maskin. Funker fint her i v 3.5.1

Æsj. Jeg har og 3.5.1.

 

Da har jeg et problem.

 

Takk for hjelpa.

 

 

Ser at den nye versjonen støtter ikke Norton,exif viewer og noen flere utvielser ennå.

Lenke til kommentar

Noe så helvettes tøft. Har lurt lenge på hvordan det ser ut. Noen ide om lukkerhastigheten på 5D'n de har brukt i filmen?

Uvisst, men de to av de andre husene ble kjørt på 1/1000 sek, så sikkert det samme.

Er forresten syv filmer der.

Ganske godt illustrert hvor mye vibrasjoner speilet lager.

Kunne tenkt meg å se nyere nikon også, som D3(x) og D700. Stilig å se, noen av speilene på filmene var direkte vinglete.

Lenke til kommentar

Håper noen med litt peiling på størm kan hjelp meg meg dette.

 

Hvordan går det å bruke en lader som gir 19V - 3.42A (65w) som en laptop som har en input på 19V - 4.74A (90w). Har prøvd i et par sekunder bare for å se om den faktisk lader, og det gjør den. Men er litt redd for at det vil stresse laderen over lengre bruk. Begge er til Asus og polariteten er selvfølgelig den samme.

 

Noen som vet? :=

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...