gorpium Skrevet 20. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2009 Helen Oster, the Adorama customer service ambassador has confirmed that the 70-200 f/2.8L IS has been discontinued. Blogg Ryktene var vel sanne da. Gleder meg til å se hva Canon hoster opp som erstatning. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 20. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2009 50-200 F/1.4 L IS USM 1337 GR33N C4M0 Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 20. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2009 50-200 F/1.4 L IS USM 1337 GR33N C4M0 hmm.. ikke gi meg ideer til lakkering. fan må kjøpe meg airbrush nå jo... Lenke til kommentar
d0ppler Skrevet 20. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2009 50-200 F/1.4 L IS USM 1337 GR33N C4M0 hmm.. ikke gi meg ideer til lakkering. fan må kjøpe meg airbrush nå jo... hehe, hadde faktisk vært kult å hatt 70-200'n i kammodrakt. Kameraet ser jo ut som en tanks når den er påmontert Lenke til kommentar
Inc Skrevet 20. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2009 50-200 F/1.4 L IS USM 1337 GR33N C4M0 hmm.. ikke gi meg ideer til lakkering. fan må kjøpe meg airbrush nå jo... hehe, hadde faktisk vært kult å hatt 70-200'n i kammodrakt. Kameraet ser jo ut som en tanks når den er påmontert Velkommen etter. Kamotape funker fint Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 20. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2009 hmm.. beveger meg videre. kanskje rødt hus som detta bildet noen la her for en stund siden. svart matt objektiv med flames hmm, hørte jeg hot wheels Lenke til kommentar
Grankongla Skrevet 20. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2009 Hvorfor i alle dager skal billettene til russetreffene legges ut/være utsolgt allerede nå? Mindre klar for flere utgifter for øyeblikket ... Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 20. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2009 Hehe. Smart å kjøpe til originale priser nå. Ikke så kjekt å måtte punge ut det dobbelte en uke før. Jeg fikk heldigvis komme inn som fotograf i Kongeparken, så gratis og jeg fikk solgt billetten min - til normal pris, så snill var jeg. Lenke til kommentar
Grankongla Skrevet 20. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2009 Fant forøvrig ut at det ikke var så utsolgt som jeg først trodde, kun kongeparken ser det ut som. Men sommeren er fortsatt dårlig timing med tanke på å få avtalt med alle i bilen om hvilke treff vi skal på. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 20. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2009 Syns dere det er OK om jeg får noen andre til å redigere på et bilde som jeg deltar i fotokonkurransen med? Eller er det et brudd på noen regler? jeg kunne ikke brydd meg mindre. Uansett er det umulig å bevise hvem som har redigert et hvilket somhelst bilde i fotokonkurransen. Jeg er vel egentlig enig; ihvertfall sålenge du henger over skulderen på'n og sier hva du vil ha. Tom Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 20. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2009 BloggRyktene var vel sanne da. Gleder meg til å se hva Canon hoster opp som erstatning. Ooog - en disclaimer. UPDATE Helen Oster issues an apology: Actually, I have a BIG apology; I completely mis-read an email from our purchasing department. We have NO official notification that this is discontinued – we just can’t get any at the moment. I do apologize for any misunderstanding or concern that this has caused. Men - blir ikke overrasket om den blir byttet ut. Seriøst - tror noen det har særlig mye å si for eksisterende bruktpriser? Tror personlig bruktpriser går fra 60-70% av nypris og mot 50%? Hva tror dere? Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 20. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2009 (endret) Syns dere det er OK om jeg får noen andre til å redigere på et bilde som jeg deltar i fotokonkurransen med? Eller er det et brudd på noen regler? jeg kunne ikke brydd meg mindre. Uansett er det umulig å bevise hvem som har redigert et hvilket somhelst bilde i fotokonkurransen. Jeg er vel egentlig enig; ihvertfall sålenge du henger over skulderen på'n og sier hva du vil ha. Tom Er ikke noe jeg blir å gjøre. Men kanskje det motsatte. Og ute er det en deilig sommernatt.. Endret 21. juli 2009 av pybalto Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 21. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2009 (endret) Dette må være det ultimate macro objektivet, Medical-nikkor 120mm, til og med innebygget ringblits! http://www.mir.com.my/rb/photography/compa.../120medical.htm Synd de er så jævla dyre, ellers hadde jeg kjøpt... Endret 21. juli 2009 av Dewil Lenke til kommentar
brk Skrevet 21. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2009 (endret) Hvilken nettbutikk har graderte filtere? Har sett over mange men finner ikke. bleh, leter dårlig. fant. Endret 21. juli 2009 av brk Lenke til kommentar
d0ppler Skrevet 21. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2009 Hvilken nettbutikk har graderte filtere? Har sett over mange men finner ikke. bleh, leter dårlig. fant. fotovideo.no har cokin filterholdere og filtere av ymse slag, bla. graderte ND-filtere Lenke til kommentar
Johnny™ Skrevet 21. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2009 (endret) fett! fikk akkurat et gammelt voigtländer kamera av pappa. Gleder meg til å komme hjem og leke med det Endret 21. juli 2009 av SubSmurf Lenke til kommentar
fototim Skrevet 21. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2009 (endret) Støtter ikke Firefox 3.5 høyreklikk? Når jeg høyreklikker etter oppgradering så får jeg ikke opp noe som helst. Er et par dager siden oppgraderinga, men har ikke lagt merke til det før nå Bug i Firefox eller på min maskin? Endret 21. juli 2009 av fototim Lenke til kommentar
Inc Skrevet 21. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2009 Støtter ikke Firefox 3.5 høyreklikk?Når jeg høyreklikker etter oppgradering så får jeg ikke opp noe som helst. Er et par dager siden oppgraderinga, men har ikke lagt merke til det før nå Bug i Firefox eller på min maskin? Din maskin. Funker fint her i v 3.5.1 Lenke til kommentar
fototim Skrevet 21. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2009 Støtter ikke Firefox 3.5 høyreklikk?Når jeg høyreklikker etter oppgradering så får jeg ikke opp noe som helst. Er et par dager siden oppgraderinga, men har ikke lagt merke til det før nå Bug i Firefox eller på min maskin? Din maskin. Funker fint her i v 3.5.1 Æsj. Jeg har og 3.5.1. Da har jeg et problem. Takk for hjelpa. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå