Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Helvette! Tatt noen supre fluebilder i dag, og på kameraskjermen er bildet bra, i faststone image viewer er bildet bra, men når jeg åpner det under Photoshop fucket hele dritten!

FAEN!

Sånn går det når du ikke er ute og tar bilder av trær ...

 

Tom

Endret av tomsi42
Lenke til kommentar

Har vært i red light en gang før å har lite lyst til å legge meg ut med pimpene til damene der nede... (tror jeg stiller svakt mot en gal gorilla eller to) men vindus titting e jo alltids lov... :wow::eek: :eek:

 

tenkte helst på noen andre plasser som kan gjøre seg som fine motiver om noen vet... :)

 

Btw! Amsterdam kan anbefales for alle, også vi som ikke drar ned for å røyke pot..

Lenke til kommentar
Det er vist heller ikke helt god kotyme å ta bilde av damene i utstillingsvinduene. De liker ikke det og kan dra for gardina si eller halliken kan komme ut og kjefte.
Om du stikker en neve Euro i lomma på pimpen og ditto til henne i vinduet, så tipper jeg at det er fritt fram for å fotografere alt du vil gjennom vinduene. Enten du nå velger en sosialrealistisk kritisk tilnærming, angriper motivet kunstnerisk, eller går for hardcore bilder.

 

Men det gjør deg selvfølgelig til en form for horekunde. Om det føles komfortabelt er opp til deg og din samvittighet.

Poenget er at jeg tror det meste er mulig in the red light.

Lenke til kommentar
Har vært i red light en gang før å har lite lyst til å legge meg ut med pimpene til damene der nede... (tror jeg stiller svakt mot en gal gorilla eller to) men vindus titting e jo alltids lov... :wow::eek: :eek:

 

tenkte helst på noen andre plasser som kan gjøre seg som fine motiver om noen vet... :)

 

Btw! Amsterdam kan anbefales for alle, også vi som ikke drar ned for å røyke pot..

Amsterdam er fint i seg selv. Med de trange gatene, og bilene som nesten står parkert uti elva, som åler seg gjennom byen 20cm under der vi går, samt de alle de tusner av sykkler.

Endret av Pirja
Lenke til kommentar
Akkurat, men ps-fila er urørt, kun åpnet i konverteren. Ingen spaker er rørt...
Kan ha noe med kameraprofiler og gjøre. Kanskje du har endret dem uten å være klar over det. Jeg famler bare i blinde her.

Skjer det samme med andre nyinnlagte filer?

 

EDIT: Ta deg en røyk (billedlig), vent litt, og tenk på noe helt annet :)

Endret av fototim
Lenke til kommentar
Øverste er ps... faen så irriterende!
Jeg har ingen konkrete PS-råd, men jeg tror det bor mye mer i den fila.

Noe galt må du ha gjort i PS. Orginalen har f.eks mye mer detaljer i øyet.

 

Akkurat, men ps-fila er urørt, kun åpnet i konverteren. Ingen spaker er rørt...

Har hørt at Camera Raw ikke er det beste valget for Raw-konvertering. Kanskje det som er grunnen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...