Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja, så absolutt du kan jo ta en titt på min Computrekker AW Plus (som samler støv).

PS: Godt å se at det finnes kreative folk i hjembyen min. P182 var bare nydelig! :new_woot:

Takk for det :)

Sekken din? Samler støv? Bodø?

Skjønner du hvor jeg vil hen? :p

Lenke til kommentar

*Forbereder latexhanskene, en dose white lithium grease (kobberpasta som tåler 1100c) og møkkaobjektivet til Lars sin analplombering* :dremel:

Wikipedersen: Den befinner seg nok sørpå per nå. Den samler støv iom. jeg ikke har så stort ustyr som jeg engang har hatt (alderen tar på ;) ), men du kan jo lese litt mer om den på Lowepro sine hjemmesider (modell: Computrekker AW Plus) og skulle du være interessert så er det jo bare å sende en PM. Var i grunn ikke et hint hehe.

Ja, hjembyen er nok Bodø, men bor i "asyl" i Buskerud.

Endret av Shocktrauma
Lenke til kommentar
Jeg begynner å bli ekstremt bekymret for svineinfluensa med tanke på London turen min. :dontgetit:

Jeg har vært her en uke allerede. Har ikke sett en eneste gris som har så mye som hosta.

Du er ikke i risiko-sonen heller, så det hadde jeg tatt helt med ro.

Tom

Lenke til kommentar
KOM INN PÅ NHH!

Grattis.

Hansa fatøl er vel en av mine favoritter fra før av. Det pokkers regnet er det verre med...

Regnværet i Begen er oppskrytt. Har opplevd opptil flere dager med pent vær i den byen. Hansa er bare best på odde uker. Ellers er det Aass som er best. Hvis ikke jeg er i Fredrikstad da. Da er det Fredrikstad pilsen som er best :D

Tom

Lenke til kommentar
Om jeg sparer alt fra denne paychecken blir det nok ny PC i slutten av August. NED MED LAGG I LIGHTROOM. NMLIL!

Er det 56kbps modem du kobler deg opp mot Lightroom på eller? ;)

Solbriller her også i regnet bare med kontrast LINSER (objektiver på solbriller?) i stedet for de mørkegrå kjedelige polykarbonittglassene. Noe må man se når man sykler i gjennom skogen og marka i regn- og gjørmesprut.

Endret av Shocktrauma
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...