Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

*Forbereder latexhanskene, en dose white lithium grease (kobberpasta som tåler 1100c) og møkkaobjektivet til Lars sin analplombering* :dremel:

 

Wikipedersen: Den befinner seg nok sørpå per nå. Den samler støv iom. jeg ikke har så stort ustyr som jeg engang har hatt (alderen tar på ;) ), men du kan jo lese litt mer om den på Lowepro sine hjemmesider (modell: Computrekker AW Plus) og skulle du være interessert så er det jo bare å sende en PM. Var i grunn ikke et hint hehe.

 

Ja, hjembyen er nok Bodø, men bor i "asyl" i Buskerud.

Endret av Shocktrauma
Lenke til kommentar
KOM INN PÅ NHH!

Grattis.

 

Hansa fatøl er vel en av mine favoritter fra før av. Det pokkers regnet er det verre med...

Regnværet i Begen er oppskrytt. Har opplevd opptil flere dager med pent vær i den byen. Hansa er bare best på odde uker. Ellers er det Aass som er best. Hvis ikke jeg er i Fredrikstad da. Da er det Fredrikstad pilsen som er best :D

 

Tom

Lenke til kommentar
Om jeg sparer alt fra denne paychecken blir det nok ny PC i slutten av August. NED MED LAGG I LIGHTROOM. NMLIL!

 

Er det 56kbps modem du kobler deg opp mot Lightroom på eller? ;)

 

 

Solbriller her også i regnet bare med kontrast LINSER (objektiver på solbriller?) i stedet for de mørkegrå kjedelige polykarbonittglassene. Noe må man se når man sykler i gjennom skogen og marka i regn- og gjørmesprut.

Endret av Shocktrauma
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...