Inc Skrevet 18. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2009 KOM INN PÅ NHH! :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D Grattis. Når skal vi på byn da??? Eg spandere første pilsen på bryggen Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 18. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2009 KOM INN PÅ NHH! Gratulerer! Nå er det bare å kjøpe oljehyre og lære at Hansa er best, så skal det gå bra. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 18. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2009 KOM INN PÅ NHH! :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D *killjoy* Maks antall smilys? Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 18. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2009 Ja, så absolutt du kan jo ta en titt på min Computrekker AW Plus (som samler støv). PS: Godt å se at det finnes kreative folk i hjembyen min. P182 var bare nydelig! Takk for det Sekken din? Samler støv? Bodø? Skjønner du hvor jeg vil hen? Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 18. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2009 KOM INN PÅ NHH! Gratulerer! Nå er det bare å kjøpe oljehyre og lære at Hansa er best, så skal det gå bra. Hansa fatøl er vel en av mine favoritter fra før av. Det pokkers regnet er det verre med... Lenke til kommentar
Shocktrauma Skrevet 18. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2009 (endret) *Forbereder latexhanskene, en dose white lithium grease (kobberpasta som tåler 1100c) og møkkaobjektivet til Lars sin analplombering* Wikipedersen: Den befinner seg nok sørpå per nå. Den samler støv iom. jeg ikke har så stort ustyr som jeg engang har hatt (alderen tar på ), men du kan jo lese litt mer om den på Lowepro sine hjemmesider (modell: Computrekker AW Plus) og skulle du være interessert så er det jo bare å sende en PM. Var i grunn ikke et hint hehe. Ja, hjembyen er nok Bodø, men bor i "asyl" i Buskerud. Endret 18. juli 2009 av Shocktrauma Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 18. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2009 Jeg begynner å bli ekstremt bekymret for svineinfluensa med tanke på London turen min. Jeg har vært her en uke allerede. Har ikke sett en eneste gris som har så mye som hosta. Du er ikke i risiko-sonen heller, så det hadde jeg tatt helt med ro. Tom Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 18. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2009 Det blei UiO på meg. Nå er det bare å finne ut av månedsbiletter og det der Hørte noe prat om 800 i måneden. Det suger. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 18. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2009 Vertex 300 har virkelig god plass... Du har tydeligvis tenkt å ødelegge formen på søndag Og et par dager til fremover Tom PS. Mørk rom drikkes bar. Lenke til kommentar
OlavF Skrevet 18. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2009 KOM INN PÅ NHH! :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D Grattis!! Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 18. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2009 KOM INN PÅ NHH! Grattis. Hansa fatøl er vel en av mine favoritter fra før av. Det pokkers regnet er det verre med... Regnværet i Begen er oppskrytt. Har opplevd opptil flere dager med pent vær i den byen. Hansa er bare best på odde uker. Ellers er det Aass som er best. Hvis ikke jeg er i Fredrikstad da. Da er det Fredrikstad pilsen som er best Tom Lenke til kommentar
Mollenpriz Skrevet 18. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2009 Hansa ftw. Jeg tok med solbriller på jobb idag, optimist som jeg er. Det begynte selvsagt og regne. WOOO! Om jeg sparer alt fra denne paychecken blir det nok ny PC i slutten av August. NED MED LAGG I LIGHTROOM. NMLIL! Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 18. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2009 Jeg tok med solbriller på jobb idag, optimist som jeg er. Det begynte selvsagt og regne. WOOO! +1 Lenke til kommentar
Shocktrauma Skrevet 18. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2009 (endret) Om jeg sparer alt fra denne paychecken blir det nok ny PC i slutten av August. NED MED LAGG I LIGHTROOM. NMLIL! Er det 56kbps modem du kobler deg opp mot Lightroom på eller? Solbriller her også i regnet bare med kontrast LINSER (objektiver på solbriller?) i stedet for de mørkegrå kjedelige polykarbonittglassene. Noe må man se når man sykler i gjennom skogen og marka i regn- og gjørmesprut. Endret 18. juli 2009 av Shocktrauma Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 18. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2009 Er ikke vanskelig å se hvilken artist som er på topp hos meg for øyeblikket. Lenke til kommentar
eriklovold Skrevet 18. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2009 (endret) Hey, når skal vi få opp Strobist-tråden her? Begynner å bli på tide Endret 18. juli 2009 av Awesome! Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 18. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2009 (endret) Kaizers er på første her også - i 3 mnd oversikten. Bare opprett en du. Endret 18. juli 2009 av gorpium Lenke til kommentar
fototim Skrevet 18. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2009 KOM INN PÅ NHH!Gratulerer Noe sier meg at du er fornøyd med det Kos deg Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 18. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2009 sn0dig musikksmak... Her er mine tre siste måneder: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå