Ustedalen Skrevet 18. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2009 Jeg begynner å bli ekstremt bekymret for svineinfluensa med tanke på London turen min. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2009 Vi har Tamiflu liggende i huset. Fattern er så mye ute å reiser at det har vi hatt en stund. Litt betryggende å vite at man har det i alle tilfellers skyld. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 18. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2009 Jeg tar hele det der med ganske stor ro jeg. Så lenge man normalt er sunn og frisk tror jeg det skal mer enn svineinfluensa til for å ta en av dage. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 18. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2009 Er det ikke flere som dør av vanlig influensa? Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 18. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2009 Er det ikke flere som dør av vanlig influensa? +1 Tusenvis som dør av "vanlig" influensa hvert år. Svineinfluensa er oppskrytt. Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 18. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2009 (endret) appropos Svineinfluensa, I dag skal jeg på (grise)fylla igjen. Alt er klart, grillmat, kamera, "batterier" og drikkevarer. Hei hvor det går. Vertex 300 har virkelig god plass... Endret 18. juli 2009 av Dewil Lenke til kommentar
eriklovold Skrevet 18. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2009 Ahahaha, beste utnyttinga av en kamerabag jeg noen gang har sett! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2009 Du har kjøpt feil Captain Morgan. Den mørke smaker mye bedre. Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 18. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2009 Du har kjøpt feil Captain Morgan. Den mørke smaker mye bedre. Har en 0.7 flaske med den også. men han får henge på utsiden Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 18. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2009 Batterier, fargerom og en klar flaske som skal brukes som linse? Men - finnes bedre rom, da. Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 18. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2009 Det finnes nok bedre rom ja. men det jeg gjør med den gjør meg nok ikke verdig å drikke det. Skal mixe meg captain & coke i dag og Astronaut (hvis jeg finner passjonsfrukt juice da) Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 18. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2009 Når vi er inne på bagger Er på utkikk etter en fotosekk, men er litt opptatt av at det skal være plass til litt andre greier i den også (liten laptop osv). Anbefalinger? Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 18. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2009 Lowepro Vertex 300. plass til kamera og litt på siden Ble kanskje litt lite med kamera på bildet mitt men.. Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 18. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2009 Du har kjøpt feil Captain Morgan. Den mørke smaker mye bedre. Hvordan drikker du den mørke? Jeg drikker den bar, men har en del venner som drikker den med cola, noe jeg ikke er veldig fan av. Den lyse passer dog godt med cola imo. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2009 Drikker den bar eller i Long Island Ice Tea om det er sommer og sol. Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 18. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2009 (endret) Han går som regel bar hos meg også, eller som jeg skal prøve nå, i en Astronaut. hvis jeg finner pasjonsfrukt juice da ASTRONAUT. 3 Parts Dark Rum of Jamaican Type 3 Parts ABSOLUT Vodka 1 Part Passionfruit Juice, lemon juice. btw: Den mørke kaptain henger med i stativfestet ikke veldig fan av den mørke i cola jeg heller Endret 18. juli 2009 av Dewil Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 18. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2009 Når vi er inne på bagger Er på utkikk etter en fotosekk, men er litt opptatt av at det skal være plass til litt andre greier i den også (liten laptop osv). Anbefalinger? Jeg har en LowePro Fastpack 250. Den har plass til laptop i egen lomme inn mot ryggen, i tillegg til et forholdsvis stort rom til alt mulig rart på toppen. Jeg kunne nok klart meg med en mindre sekk, er i alle fall plass til 15" laptop, kanskje også større. Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 18. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2009 KOM INN PÅ NHH! :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D Lenke til kommentar
Shocktrauma Skrevet 18. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2009 Når vi er inne på bagger Er på utkikk etter en fotosekk, men er litt opptatt av at det skal være plass til litt andre greier i den også (liten laptop osv). Anbefalinger? Ja, så absolutt du kan jo ta en titt på min Computrekker AW Plus (som samler støv). Den tar nok kamerautstyra kan du si, og kan i tillegg ta med en 17" laptop. Dette er ikke mitt primære utstyr i dag, men var det en gang i tiden. PS: Godt å se at det finnes kreative folk i hjembyen min. P182 var bare nydelig! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 18. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2009 Du shocktrauma.... Jeg har akkurat kopiert bildet ditt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå