Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Han går som regel bar hos meg også, eller som jeg skal prøve nå, i en Astronaut.

hvis jeg finner pasjonsfrukt juice da :p

 

ASTRONAUT. 3 Parts Dark Rum of Jamaican Type 3 Parts ABSOLUT Vodka 1 Part Passionfruit Juice, lemon juice.

 

btw:

Den mørke kaptain henger med i stativfestet ;)

 

post-26623-1247932997_thumb.jpg

 

ikke veldig fan av den mørke i cola jeg heller

Endret av Dewil
Lenke til kommentar
Når vi er inne på bagger :p

 

Er på utkikk etter en fotosekk, men er litt opptatt av at det skal være plass til litt andre greier i den også (liten laptop osv).

 

Anbefalinger?

Jeg har en LowePro Fastpack 250. Den har plass til laptop i egen lomme inn mot ryggen, i tillegg til et forholdsvis stort rom til alt mulig rart på toppen. Jeg kunne nok klart meg med en mindre sekk, er i alle fall plass til 15" laptop, kanskje også større.

Lenke til kommentar
Når vi er inne på bagger :p

 

Er på utkikk etter en fotosekk, men er litt opptatt av at det skal være plass til litt andre greier i den også (liten laptop osv).

 

Anbefalinger?

 

Ja, så absolutt du kan jo ta en titt på min Computrekker AW Plus (som samler støv). Den tar nok kamerautstyra kan du si, og kan i tillegg ta med en 17" laptop. Dette er ikke mitt primære utstyr i dag, men var det en gang i tiden. :tease:

 

 

 

 

PS: Godt å se at det finnes kreative folk i hjembyen min. P182 var bare nydelig! :new_woot:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...