Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

Har gledet meg lenge til å endelig kjøpe meg denne, men idiotarbeidsgiver rota med lønn, så nå må jeg vente til neste måned sikkert :(

JEg mener at arbeidsgiver er pliktig til å fikse det ASAP. Hvis ikke ,såp er det mulig at et velplassert kne i nøttene på'n får'n på bedre tanker ;) Ikke det at jeg oppfordrer til vold, altså ...

Tom

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132
Har gledet meg lenge til å endelig kjøpe meg denne, men idiotarbeidsgiver rota med lønn, så nå må jeg vente til neste måned sikkert :(

JEg mener at arbeidsgiver er pliktig til å fikse det ASAP. Hvis ikke ,såp er det mulig at et velplassert kne i nøttene på'n får'n på bedre tanker ;) Ikke det at jeg oppfordrer til vold, altså ...

Tom

Ja, men kommunearbeidere vet du. :roll:

Har jobba i kommunen, og så mangla de tydeligvis kontonr mitt, så jeg fikk ikke lønn den 12. slik som de andre jeg jobba med pga det. Nå har jeg gitt de kontonr og de vil fortsatt ikke gjøre noe med det, pga de overlater det til ei kjerring som ikke kommer hjem fra ferie før i begynnelsen av august visstnok. Ser ikke hva som er så vangskelig med å overføre pengene, timelistene er jo godkjent. ._.

Endret av Slettet+5132
Lenke til kommentar

Har jobba i kommunen, og så mangla de tydeligvis kontonr mitt, så jeg fikk ikke lønn den 12. slik som de andre jeg jobba med pga det. Nå har jeg gitt de kontonr og de vil fortsatt ikke gjøre noe med det, pga de overlater det til ei kjerring som ikke kommer hjem fra ferie før i begynnelsen av august visstnok. Ser ikke hva som er så vangskelig med å overføre pengene, timelistene er jo godkjent. ._.

Men har de lov til det da ? Sjekk med noen som kan slikt.

Tom

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Tom

Aner ikke, og vet ikke om noen som kan slikt. Kanskje jeg skal opprette en tråd her på forumet. :p

Lenke til kommentar

Har jobba i kommunen, og så mangla de tydeligvis kontonr mitt, så jeg fikk ikke lønn den 12. slik som de andre jeg jobba med pga det. Nå har jeg gitt de kontonr og de vil fortsatt ikke gjøre noe med det

Tom

Fleiper du nå Tom? Vet du ikke at kommunene er de største lovbryterne i arbeidsmarkedet? De har folk gående på kontrakter som er dårligere enn jordbærplukkere sine, de snyter folk på lønna osv ...

Anfall: Ta deg en tur på lønningskontoret, og så nekter du å gå før noen har gjort noe med problemet. Hiss deg gjerne opp litt. Er du heldig så kan det hende det virker. Sørg forresten for å gjøre det i arbeidstida. Da får du betaling for å vente :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Anfall: Ta deg en tur på lønningskontoret, og så nekter du å gå før noen har gjort noe med problemet. Hiss deg gjerne opp litt. Er du heldig så kan det hende det virker. Sørg forresten for å gjøre det i arbeidstida. Da får du betaling for å vente :)

Kan ikke gjøre det i arbeidstiden, desverre. :p Jobber ikke der lengre, jeg var bare en "ferievikar". Så er vel kanskje derfor de ikke gidder å prioritere meg.

Edit: Dessuten tror jeg "lønningskontoret" er kontoret til dama som er på ferie (liten kommune), så det funker vel heller dårlig. Men vurderer gå og snakke med en random der og prøver å forklare situasjonen. Kanskje de gidder å bry seg mer om jeg møter opp der selv, istedet for å bare ta det over telefon.

Endret av Slettet+5132
Lenke til kommentar
Hadde jeg merka stor forskjell fra D40 til D300 hvis jeg hadde kjøpt det nå?

Eh ja. D300 er et veldig godt hus og kunne ikke tenkt meg å bruke noe dårligere i Nikons rekker.

Nå har jeg kun hørt på Tom Waits siden det sist ble nevnt i forumet. Sær musikk, sære tekster og vokal. Nå hører jeg også på Antony and the Johnsons og Regina Spektor, så er vant til det "unormale".

Lenke til kommentar

AMEN!

Ja, husk at Ken Rockwell er Gud og hans ord er lov.

AMEN

:!:

@gorpium: har ikke lest så mye om d5000, prøver å grave opp litt nuh. Men så lite kamera a gitt, funker sikkert godt som hus nr2

poppa innom gud en tur nå, http://www.kenrockwell.com/ seriøst han må lære noe som heter webdesign. Nesten på høyde med arngren

Endret av Dewil
Lenke til kommentar

Har jobba i kommunen, og så mangla de tydeligvis kontonr mitt, så jeg fikk ikke lønn den 12. slik som de andre jeg jobba med pga det. Nå har jeg gitt de kontonr og de vil fortsatt ikke gjøre noe med det

Tom

Fleiper du nå Tom? Vet du ikke at kommunene er de største lovbryterne i arbeidsmarkedet? De har folk gående på kontrakter som er dårligere enn jordbærplukkere sine, de snyter folk på lønna osv ...

Det forbauser meg ikke, Fototim. Funker ikke ditt forslag, så er det på tide å dra inn LO, lokalavisa osv.

Tom

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...