tomsi42 Skrevet 17. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2009 Gidder du utdype hva denne augustfesten går ut på? Kort fortalt: Du finner deg et tema og tar fra 2-7 bilder (alt etter som deltagernivået ditt) per uke og legger ut i en egen tråd i august. Bra oppsummering - Forrige stormønstring var i juni. August blir nok ganske så lik. Tom Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 17. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2009 Ellers er det jo en diskusjon omkring utfordringene her. Lenke til kommentar
Sunsqueaker Skrevet 17. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2009 (endret) Får sørge for å delta på det der. Artig! EDIT: Kjørte en lignende greie på deviantArt i juni, hvor jeg kun tillot meg selv å ta B/W bilder. Lagde en konkurranse ut av det også, som jeg ikke har fått dømt ferdig. Heh.. Endret 17. juli 2009 av Sunsqueaker Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 17. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2009 Fikk masse penger i stipend og skal begynne på media og kommunikasjon til høsten. Skal si det brenner i lommene for å kjøpe nytt utstyr. Lenke til kommentar
OlavF Skrevet 17. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2009 (endret) Noen som vet om man får lov av Norwegian til å ta med stativer inn på flyet? Endret 17. juli 2009 av OlavF Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 17. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2009 Er jo et slagvåpen da. Lenke til kommentar
OlavF Skrevet 17. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2009 Haha, ja, forsåvidt, men tviler på at de mistenker at jeg skal gå berserk på flyet med to stativer. Forøvrig er 055XPROB solid og hardt nok til å ta knekken på et menneske Får nesten bare se hva som skjer. Lenke til kommentar
fototim Skrevet 17. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2009 (endret) Hans objektiv er helt klart defekt,To deffekte eksemplarer på rappen? Hvor sannsynlig er det, sånn rent statistisk Selvfølgelig ikke umulig, men svært usannsynlig. Spesielt iom at vi snakker om et kvalitetsobjektiv. Jeg ville vært svært forsiktig med å konstatere noe slikt basert på to billedeksmpler. Mange tillegsfaktorer som vi ikke kjenner. Men egentlig snakker jeg om noe jeg ikke har greie på nå, siden jeg ikke kjenner dette bestemte objektivet. Jeg snakker kun ut fra generell erfaring. Endret 17. juli 2009 av fototim Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 17. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2009 Noen uredigerte Olympus E-P1 testbilder. Tatt i fullt sollys på P, ingen av innstillingene på kameraet unntatt satt til RAW er endret. http://www.facebook.com/album.php?aid=1106...mp;l=ce516cc6ed Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 17. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2009 Haha, ja, forsåvidt, men tviler på at de mistenker at jeg skal gå berserk på flyet med to stativer. Forøvrig er 055XPROB solid og hardt nok til å ta knekken på et menneske Får nesten bare se hva som skjer. Har selv dunket meg litt i hodet med kulehodet bare for å se hvor vondt det gjør. Det er definitivt farlig å slå hardt med det, for å si det sånn. Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 17. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2009 Noen som vet om man får lov av Norwegian til å ta med stativer inn på flyet? Jeg har iallfall flydd mye med monopod på sekken. Går nok greit med tripod om den er av fornuftig størrelse. Lenke til kommentar
Sunsqueaker Skrevet 17. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2009 Mens vi er inne på slagvåpen så vil jeg ikke anbefale noen å slenge rundt med gode gamle Nikon D1, fikk ikke akkuratt en fornøyd kompis når han fikk det i magen Lenke til kommentar
Inc Skrevet 17. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2009 Mens vi er inne på slagvåpen så vil jeg ikke anbefale noen å slenge rundt med gode gamle Nikon D1, fikk ikke akkuratt en fornøyd kompis når han fikk det i magen Sånn til ettertanke fikk jeg ett blåmerke på albuen idag da jeg slengte kameraet over på skulderen når jeg skulle sykle med greien bak på ryggen, ikke å anbefale altså... Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 17. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2009 Haha, ja, forsåvidt, men tviler på at de mistenker at jeg skal gå berserk på flyet med to stativer. Forøvrig er 055XPROB solid og hardt nok til å ta knekken på et menneske Får nesten bare se hva som skjer. Tror egentlig ikke de mistenker at noen skal gå løs på piloter/passasjerer med en neglfil heller, men de må ta det fra deg uansett... Lenke til kommentar
OlavF Skrevet 17. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2009 Noen som vet om man får lov av Norwegian til å ta med stativer inn på flyet? Jeg har iallfall flydd mye med monopod på sekken. Går nok greit med tripod om den er av fornuftig størrelse. Det er et Manfrotto 055XPROB og et blitsstativ Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 17. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2009 Om blitsstativene er av samme størrelse som mine er det nok en 'no-go'. Du må nok da sjekke inn som spesialbagasje. Lenke til kommentar
OlavF Skrevet 17. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2009 0,7m når de er pakket sammen Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 17. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2009 Stemmer det at scott kelby's worldwide photowalk (#2) er i morgen? tror jeg har meldt meg på den, nemlig Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 17. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2009 (endret) Oi oi oi. Photowalk i Grimstad jo. Så koselig! Mulig jeg og en kompis melder oss på, tross at det skal bli skikkelig møkkavær. Endret 17. juli 2009 av Wiciwato Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 17. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2009 Jeg meldte meg på for lenge siden, men hadde det ikke vært for en statusoppdatering på facebook så hadde jeg ikke fått med meg at det var i morgen.. og så er jeg selvfølgelig syk. Forhåpentligvis er jeg bedre til i morgen da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå