Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hans objektiv er helt klart defekt,
To deffekte eksemplarer på rappen? Hvor sannsynlig er det, sånn rent statistisk :p

 

Selvfølgelig ikke umulig, men svært usannsynlig. Spesielt iom at vi snakker om et kvalitetsobjektiv.

Jeg ville vært svært forsiktig med å konstatere noe slikt basert på to billedeksmpler. Mange tillegsfaktorer som vi ikke kjenner.

 

Men egentlig snakker jeg om noe jeg ikke har greie på nå, siden jeg ikke kjenner dette bestemte objektivet. Jeg snakker kun ut fra generell erfaring.

Endret av fototim
Lenke til kommentar
Haha, ja, forsåvidt, men tviler på at de mistenker at jeg skal gå berserk på flyet med to stativer. Forøvrig er 055XPROB solid og hardt nok til å ta knekken på et menneske :p Får nesten bare se hva som skjer.

Har selv dunket meg litt i hodet med kulehodet bare for å se hvor vondt det gjør. Det er definitivt farlig å slå hardt med det, for å si det sånn. :p

Lenke til kommentar
Mens vi er inne på slagvåpen så vil jeg ikke anbefale noen å slenge rundt med gode gamle Nikon D1, fikk ikke akkuratt en fornøyd kompis når han fikk det i magen :p

Sånn til ettertanke fikk jeg ett blåmerke på albuen idag da jeg slengte kameraet over på skulderen når jeg skulle sykle med greien bak på ryggen, ikke å anbefale altså...

Lenke til kommentar
Haha, ja, forsåvidt, men tviler på at de mistenker at jeg skal gå berserk på flyet med to stativer. Forøvrig er 055XPROB solid og hardt nok til å ta knekken på et menneske :p Får nesten bare se hva som skjer.

 

Tror egentlig ikke de mistenker at noen skal gå løs på piloter/passasjerer med en neglfil heller, men de må ta det fra deg uansett...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...