L4r5 Skrevet 16. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2009 Det har nok noe med utseende ditt og gjøre Lars Du skulle spilt litt med og spurt om ikke-eksisterende ord,så som volthastigheten ved seriemodus og hvorfor ikke kortet er merket med laserklasse,alltid gøy å høre svarende Utdannelsen min er innen nettverk. Kan da selvsagt en del om VOIP (les bredbåndstelefoni). For en tid tilbake siden så fikk jeg en telefon fra en som skulle selge meg bredbåndstelefoni. Han insisterte på at det ikke brukte noen båndbredde. Noe som jeg vet er pisspreik. Så jeg spurte om hva slags algoritme de brukte. Han sa han skulle ringe meg opp igjen. Siden har jeg ikke hørt noe. Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 16. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2009 Algortime er ganske skummelt hi-tech-ord. Har vel egentlig ikke peiling på hva det er, jeg heller... Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 16. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2009 :!: :!: Detta var dagens tøffeste forumtråd. Herreguuuud... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2009 :!: :!: Detta var dagens tøffeste forumtråd. Herreguuuud... Den er vel i utgangspuktet ganske gammel? Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 16. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2009 :!: :!: Detta var dagens tøffeste forumtråd. Herreguuuud... Den er vel i utgangspuktet ganske gammel? Men fantastisk genial! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2009 Det krangler jeg ikke på. Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 16. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2009 DEN ER EPIC kjøpte forresten 8GB sandisk extreme IV for noen mnd siden. ga vel 300kr ca.. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 16. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2009 Overføringshastigheten ja... Men ikke størrelsen. Irriterer meg at jeg ikke fikk prisen på det jeg ba om å se på da. Det er ikke størrelsen det kommer an på. Det er meter per sekund. Gjelder også minnekort Tom Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 16. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2009 M/s eller km/t Noen som forresten veit om et sted de selger simple rammer i litt størrelse til en ålreit pris? Lenke til kommentar
B25S Skrevet 16. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2009 M/s eller km/t Noen som forresten veit om et sted de selger simple rammer i litt størrelse til en ålreit pris? Fretex Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 16. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2009 (endret) Det er jo faktisk et godt forslag... i min lille søken fant jeg også at clas ohlson selger, men ikke stort nok til hva jeg vil ha. og disse her http://www.allposters.com shipper til norge og greier. Kosta jo mer å sende de enn varene koster ikke aktuelt veit jeg... Endret 16. juli 2009 av Dewil Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 16. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2009 Clas Ohlson sine er «simple» i den negative betydningen av ordet. Du har selvsagt prøvd Ikea? Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 16. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2009 M/s eller km/t Noen som forresten veit om et sted de selger simple rammer i litt størrelse til en ålreit pris? Lag dine egne Lenke til kommentar
eriklovold Skrevet 16. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2009 Grøss og gru, hva har fotografen tenkt her? For et stykke miserabel etterbehandling! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2009 Grøss og gru, hva har fotografen tenkt her? For et stykke miserabel etterbehandling! Hva fotografen tenkte: "Herregud så dårlig jeg er... Burde virkelig ikke tatt alle de jägermesterene i går." Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 16. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2009 Grøss og gru, hva har fotografen tenkt her? For et stykke miserabel etterbehandling! Nydelig. Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 16. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2009 Tenkte nettopp å poste det samme. Litt mye "Fill light" anyone? Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 16. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2009 Grøss og gru, hva har fotografen tenkt her? For et stykke miserabel etterbehandling! Nei fysj - dette så ikke bra ut! Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 16. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2009 Clas Ohlson sine er «simple» i den negative betydningen av ordet. Du har selvsagt prøvd Ikea? Ikea hadde fine rammer men ikke i de størrelsene jeg trenger, også så langt unna for meg som ikke får lov å kjøre:P skal sjekke Nautica sitt forslag nå.. Takker Grøss og gru, hva har fotografen tenkt her? For et stykke miserabel etterbehandling! Nei fysj - dette så ikke bra ut! noen er solbrent? :!: Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 16. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2009 "Herregud så dårlig jeg er... Burde virkelig ikke tatt alle de jägermesterene i går." Apropos jägere - så en poster her om dagen - " 15 things you know is going to end badly". Jägermeister var vel #11 eller noe slikt på listen ... Tom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå