k.n.b Skrevet 16. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2009 (endret) Ikke særlig fornøyd med den nye AF-S 50 1.4 heller.. lurer på om jeg skal bytte den mot en AF-D eller noe sånn..Høres merkelig ut. Den er regnet for å være bedre enn AF-D varianten rent optisk. Mandagseksemplar? Endret 16. juli 2009 av k.n.b Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 16. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2009 (endret) Hva må/bør man kjøpe til en D700? Jeg tenker å ha en god vidvinkel ca. 24-28mm, en meget god normal 50/1.4 og en god 85mm. Har du/dere tips? Må legge opp en pengeplan Skal du ha fastoptikk, så er 35mm en kjekk walkaround på FX. Ellers er det vel AF-S 24-70mm f/2.8 som er tingen her, hvis du orker vekta, størrelsen og prisen. Endret 16. juli 2009 av k.n.b Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 16. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2009 Hva tror dere om dette? http://nikonrumors.com/2009/07/13/are-thos...kon-lenses.aspx Francis Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 16. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2009 Da har jeg kjøpt 1TB intern hardisk men har ikke noe sata2 kabel. YEY ;_; Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2009 (endret) Da har jeg kjøpt 1TB intern hardisk men har ikke noe sata2 kabel. YEY ;_;Det er det ingen som har. Det finnes ikke noe som heter sata2(-kabel). Endret 16. juli 2009 av Lars Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 16. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2009 Heter den kabelen jeg trenger da? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2009 Noe så enkelt som en sata-kabel. Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 16. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2009 jajajajaajajajajajajajja. Nå trodde jeg du skulle frem til at det het noe helt annet. BIACH! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2009 Jeg er kverulant av natur. Lenke til kommentar
Mollenpriz Skrevet 16. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2009 Jeg har en SATA-kabel. Men ikke en 1 Tb. Bytte? Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 16. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2009 bytter gjerne en disk mot en s-ata kabel jeg også kan til og med få to Lenke til kommentar
Mollenpriz Skrevet 16. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2009 Damn jeg gleder meg til lønning. Jeg får ikke råd til ny pc da. Men kanskje ved neste om jeg sparer. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 16. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2009 Jeg sliter fortsatt med disse filene som jeg har mista etter en kortformatering. ... Noen som har noen forløsende ord her? Enten løsning på problemet, eller et; gi det opp du fototim, dette lar seg ikke løse Ettersom du ikke har skrevet på kortet i ettertid, så burde det være mulig å redde dataene. Jeg vet det er en tråd som beskriver flere programmer enn rescue pro og pc inspector, men er ikke kar om å finne det. Tom Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 16. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2009 (endret) Lurer på om jeg har litt mer mollen Lyyyyna i går, ble ett bilde Bomma på et lyn som slo ned 2 sekunder etter jeg flytta kamera, ville fan ha fylt hele bildeflaten.. Endret 16. juli 2009 av Dewil Lenke til kommentar
Shocktrauma Skrevet 16. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2009 Koffein: Tror du skal få byttet ditt AF-S 50mm F/1.4 om det ikke er godt på de blenderåpningene. Mitt objektiv på samme hus som deg er forøvrig en utrolig bra kombinasjon. Har ingenting å utsette på det, sett bort fra de naturlige tingene som vignettering og slikt. Lenke til kommentar
fototim Skrevet 16. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2009 (endret) Jeg sliter fortsatt med disse filene som jeg har mista etter en kortformatering. Ettersom du ikke har skrevet på kortet i ettertid, så burde det være mulig å redde dataene. Jeg vet det er en tråd som beskriver flere programmer enn rescue pro og pc inspector, men er ikke kar om å finne det. Tom Drev akkurat og oppdaterte den posten du siterer. Endra det til en oppsummerene kommentar. Problemet er nemlig løst Altså ingen grunn til å lete, men takk for forsøket Og takk for andre innspill og hjelp Løsninga var rett framfor nesa mi i form av PC Inspector. Grunnen til at jeg trodde det ikke feila, var at jeg hadde misforstått grensesnittet Litt usikker på om grensesnittet fortjener tommel ned. Enten det, eller så fortjener jeg den for å ha vært klønete. En av oss gjør det utvilsomt. Endret 16. juli 2009 av fototim Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 16. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2009 Løsninga var rett framfor nesa mi i form av PC Inspector. Grunnen til at jeg trodde det ikke feila, var at jeg hadde misforstått grensesnittet (litt usikker på om det er grensesnittet eller meg som fortjener tommel ned, men en av oss gjør det utvilsomt) Det er bra det løste seg. Jeg synes vi skal skylde på grensesnittet, jeg. Mener å huske at det ikke var noe å skryte av når jeg jeg prøvde det. Tom Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2009 Kjøpte et 16GB CF kort til kameraet her om dagen. På JP. Litt senere på dagen var jeg innom en butikk som het et eller annet med "ur & foto" (i bergen). Tenkte jeg skulle sjekke prisforskjellen så jeg spurte etter prisen på det kortet jeg hadde kjøpt. Da spurte hu bak kassa hva slags kamera jeg hadde. Da jeg sa jeg hadde et E-420 så erklærte hun kort at det ikke var bra nok til å utbytte det kortet jeg ba om prisen på. Så hu fant frem et 8GB-kort og gav meg prisen på det. Det andre kortet måtte jeg visstnok minst ha et Canon 5d for å utnytte. Forøvrig så var prisen for et Sandisk Extreme III 8GB 50kr dyrere der enn samme utgave i 16GB hos JP. Jeg ante ikke at størrelsen hadde noe å si på om man fikk utnyttet det. Overføringshastigheten ja... Men ikke størrelsen. Irriterer meg at jeg ikke fikk prisen på det jeg ba om å se på da. Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 16. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2009 (endret) :!: :!: Detta var dagens tøffeste forumtråd. http://poststuff2.entensity.net/071509/image.php?pic=2.jpg Endret 16. juli 2009 av Dewil Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 16. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2009 Det har nok noe med utseende ditt og gjøre Lars Du skulle spilt litt med og spurt om ikke-eksisterende ord,så som volthastigheten ved seriemodus og hvorfor ikke kortet er merket med laserklasse,alltid gøy å høre svarende Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå