Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

Haha - *jeg* skal, i bartebyen! Er der tilfeldigvis på helgetur, så det passet jo bra. Det blir koselig.

Det er der det skjer, skjønner jeg.

Fikk meldt meg på walk-en her i Reading. Tror jeg kan bli morsomt.

Gitt at jeg finner frem, og ikke fryser ihjelp når det begynner å snø...

:cool:

BM "Fordomsfri østlending"

Det hørstes

Snø - det tror jeg du slipper ;)

Tom

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det jeg ser på er 2 år gammelt. 20- til 30.000 eksponeringer. Er vel bare kamerahus såvidt jeg har forstått.

5500-ish? :hmm:

Jeg kjøpte mitt i ca samme tilstand for en liten måned siden for 8000,-

Jeg har nesten bestemt meg for å slå til på et til 7500. Får vel kanskje solgt mitt 400D m/ vertikalgrep, objektiv, bæreveske og 3 batterier, så utgiftene blir kanskje ikke så veldig store.

Lenke til kommentar
Kjapt sprøsmål:

Hvor finner jeg trygg og god programvare for å redde bilder fra et formatert kort?

Jeg brukte vel File Scavenger 3.2 når raid'en gikk ned for telling - det var da 50% en disk - 50% en annen disk opplegg skit.

Måtte lete en del - men den fant igjen bildefilene osv, så var veldig fornøyd - dog er det betalversjon om du ikke finner hack e.l.

Lenke til kommentar

Har du noe skinn? Mykt skinn som du bruker til å "gripe" med.

Funker også fint med en litt tykk tråd av skinn, feks. skolissa fra en feltstøvel om du har sånne med skinnremmer istedenfor tøy, og legger den litt stramt rundt der du griper. Da trenger du ikke trykke så hardt, og da sitter ikke filteret fast heler..

Lenke til kommentar
Det følger med Sandisk Rescue, hvis du har et SanDisk Extreme-kort.
Takk Ice.

Men den disken har havna i det store arkivet, så jeg finner den ikke :(

Andre forslag, noe som lar seg laste ned?

Da har jeg prøvd PC-inspector File Recovery og Recuva. Begge feila ;(

Andre forslag?

Og jeg som starta med å si "Et kort spørsmål" ;)

Lenke til kommentar
Det jeg ser på er 2 år gammelt. 20- til 30.000 eksponeringer. Er vel bare kamerahus såvidt jeg har forstått.

5500-ish? :hmm:

Jeg kjøpte mitt i ca samme tilstand for en liten måned siden for 8000,-

Jeg har nesten bestemt meg for å slå til på et til 7500. Får vel kanskje solgt mitt 400D m/ vertikalgrep, objektiv, bæreveske og 3 batterier, så utgiftene blir kanskje ikke så veldig store.

Du kommer til å elske det! Noen kviskret meg i øret at gresset kanskje ikke er grønnere på andre siden, men de tok feil! ;) Nydelig å håndtere, og bildefiler som tåler masse redigering..

Jeg må vel og merke si at skjermen er skikkelig dårlig.

Noen som vet om man kan få highlight-warning på bilde i full visning? Det savner jeg fra olyen.. Merkelig rart at det ikke skulle være mulig. Samme med justerbar tid på selvutløser. 8 sek er alt for lenge. Fjernkontroll fikser vel det, men alikevel..

Lenke til kommentar
Haha - *jeg* skal, i bartebyen! Er der tilfeldigvis på helgetur, så det passet jo bra. Det blir koselig.

Det er der det skjer, skjønner jeg.

Fikk meldt meg på walk-en her i Reading. Tror jeg kan bli morsomt.

Gitt at jeg finner frem, og ikke fryser ihjelp når det begynner å snø...

:cool:

BM "Fordomsfri østlending"

Det hørstes

Snø - det tror jeg du slipper ;)

Tom

Nja. Vet aldri her langt oppe i nord da, sånn med snø. Og isbjørner er jo stadig innom her.

:p

Edit: Her i Trondheim blir vi 25 stk. Helt utrolig at dere ikke klart å få til Photowalk i Oslo, synes jeg.

Endret av Ratleto
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...