eriklovold Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 5000-7000 kr avhengig av hva som følger med(evt. batterigrep), stand, eksponeringer og kvittering(når det er kjøpt+garanti) og original emballasje. Derimot er 7000-9000 blitt vanlig pris nå i det siste. Ligger en ute til 7500 på foto.no nå, jeg ville græbba den om jeg hadde hatt muligheten. Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 5D er supert ja.. bruker 5D mk 1 til location stuff for tida selv.. positivt imponert av den. veldig god å bruke også, med både spake, 2 hjul osv. synes det er bedre enn 1d / 1ds sin styrings måte. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Det jeg ser på er 2 år gammelt. 20- til 30.000 eksponeringer. Er vel bare kamerahus såvidt jeg har forstått. 5500-ish? Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Jeg tror jeg solgte mitt strøkne, 6 mnd gamle 5D mark I for 8000. Det var kjøpt i USA og hadde ikke så veldig mange eksponeringer. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Damn it! Fyren hadde solgt det. Jaja, tilbake til leting. Hvis dere vet om noen som selger et (evt selger et selv), så hadde jeg satt veldig pris på om en fugl kunne kvitret til meg om det Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 (endret) Artig. På slutten av Transformers 2 på hangarskipet vises det firkantede bokeh formasjoner fra høylysene. For øvrig en to og en halv times CGI orgie. Endret 14. juli 2009 av gorpium Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 God. Nå klarer jeg ikke tenke på annet enn 5D. Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 God. Nå klarer jeg ikke tenke på annet enn 5D. http://www.kungfugrippe.com/post/129498019/43foahca Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Artig.På slutten av Transformers 2 på hangarskipet vises det firkantede bokeh formasjoner fra høylysene. For øvrig en to og en halv times CGI orgie. DET så jeg å! Tenkte på å nevne det her når jeg så den for en uke siden. t0ff film! Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Så også Transformers 2 for et par dager siden. Var litt for opptatt av Megan Fox og heftig CGI til å legge merke til bokeh. Jeg irriterer derimot svært ofte over at mange videoer lider av CA. Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Det er rimelig synlig til tider. Selv på optikk til flere hundre tusen oppstår det. Physics, what a bitch. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Er det mange som skal på fotowalk til lørdagen ? Tom Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 tenkte å spørre det samme.. sjekket hjemmesiden http://worldwidephotowalk.com/ og det er ingen på østlandet som er meldt på... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 tenkte å spørre det samme.. sjekket hjemmesiden http://worldwidephotowalk.com/ og det er ingen på østlandet som er meldt på... Nei, og fristen for å melde seg som leder gikk ut for fire uker siden eller noe sånt. Tom Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Jeg har også stusset over det der. Jeg vurderte en liten stund å melde meg på som leder, men kastet tanken fra meg, da jeg følte jeg kanskje ikke var den best egnete til oppgaven. Men det var kanskje dumt? Jeg ville i hvertfall gjort en bedre oppgave enn "Skybert", som tydeligvis blir årets leder. Veldig synd egentlig. Så det ser ut som jeg skal jobbe i stedenfor... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Jeg har også stusset over det der. Jeg vurderte en liten stund å melde meg på som leder, men kastet tanken fra meg, da jeg følte jeg kanskje ikke var den best egnete til oppgaven. Men det var kanskje dumt? Jeg ville i hvertfall gjort en bedre oppgave enn "Skybert", som tydeligvis blir årets leder. Veldig synd egentlig.. Du hadde gjort en bedre jobb en han som arrangerte i fjor i hvertfall. Jeg vurderte det selv også; men det var en viss mulighet for at jeg ikke ville være i Oslo da, så jeg tok ikke sjansen. Og det stemmer jo, jeg er i Reading (UK) for tiden. Tom Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Tenker bare at Mathias Blix i hvertfall er en noenlunde kjent fotograf, men det betyr vel ikke at man er noen god ledertype. En litt eldre person er nok å foretrekke til slikt. Du hadde nok passet, Tom. Lenke til kommentar
fototim Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Kjapt sprøsmål: Hvor finner jeg trygg og god programvare for å redde bilder fra et formatert kort? Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Det følger med Sandisk Rescue, hvis du har et SanDisk Extreme-kort. Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Er det mange som skal på fotowalk til lørdagen ? Haha - *jeg* skal, i bartebyen! Er der tilfeldigvis på helgetur, så det passet jo bra. Det blir koselig. Gitt at jeg finner frem, og ikke fryser ihjelp når det begynner å snø... BM "Fordomsfri østlending" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå