Euklid Skrevet 14. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2009 (endret) Ustedalen: Flotte bilder! Vel fortjent salg. En av butikkene med mye brukt fotoutstyr i London er London Camera Exchange. Ligger på sydsiden av Strand, rett vest for Somerset House. (Tubestasjon Temple.) Edit: og nå har de visst en M3-kropp til £500. Endret 14. juli 2009 av Euklid Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 14. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2009 Ustedalen: Flotte bilder! Vel fortjent salg. En av butikkene med mye brukt fotoutstyr i London er London Camera Exchange. Ligger på sydsiden av Strand, rett vest for Somerset House. (Tubestasjon Temple.) Edit: og nå har de visst en M3-kropp til £500. Takker. Skal sjekke det ut! Vet ikke helt om jeg må kjøpe det i Norge eller i utlandet. Lønningen kommer vel idet jeg reiser fra London, og pengene fra utstillingen vet jeg ikke helt når kommer inn! Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 14. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2009 (endret) Jeg fulgte tipset ditt i går, Ustedalen, og nå har jeg tatt bilde av noe sykt og surrealistisk. Dessverre så var det mest sykeste og surrealistiske jeg kunne finne på en lekeplass et par forlatte plastbøtter og to husker. Men det skjedde noe merkelig, kanskje litt sykt, et par minutter etterpå. Jeg hadde kameraet på manuellfokus, og på stativ, så jeg satt det helt tilfeldig ned ved siden av en liten klynge med strå, kikket inn i søkeren, og tok bildet. Fantastisk nok, så fikk jeg et strå helt klart pluss en liten kamerat som satt og nøt utsikten på det store treet. Var litt rart at jeg fikk et såpass brukelig bilde uten å komponere det på noen som helt måte. Endret 14. juli 2009 av Wiciwato Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 14. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2009 Da har en ny AF-S 50mm F/1.4 dukket opp hjemme hos meg. Får håpe denne her er bedre. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 14. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2009 Hm. Er det behov for en egen makro-tråd her på forumet? Har en følelse av at en del spørsmål her bare drukner i mengden, og at en egen tråd bare for makro derfor muligens kan være nyttig. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 14. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2009 Hm. Er det behov for en egen makro-tråd her på forumet? Har en følelse av at en del spørsmål her bare drukner i mengden, og at en egen tråd bare for makro derfor muligens kan være nyttig. Høres ut som en god ide. Tom Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 14. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2009 Jeg stemmer også for slike tråder. Masse gode tips man kan plukke med seg Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 14. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2009 Makrotråd er ikke så dumt. Samme med Strobist-tråd. Har nok mer å bidra med til førstnevnte, og kunne sikkert lagd tråden og fyllt startposten med litt informasjon. Ingen guru, men har da litt praktisk erfaring. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 14. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2009 Mr. Olsen startet vel en makro tråd for han forsvant. Jeg vet ikke om den er fortsatt aktuell og at dere kan bruke den videre, eller om det er bedre med en ny en. Tom Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 14. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2009 (endret) Bump den hvis noen finer den da! EDIT: Bumpet den nå, men den er jo under objektiver. Mye kjekkere å ha den under Fotografering. Her de fleste leser tror jeg. Endret 14. juli 2009 av IceFox Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 14. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2009 "Den bittelille makrotråden" ? Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 14. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2009 Start ny eller få en mod til å flytte den. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 14. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2009 For meg ser det ut som intensjonen for den tråden til Mr Olsen var objektiver, og at det er derfor denne tråden ligger i "Objektiver". Jeg foreslår at vi fyrer opp en ny makro-tråd under "Fotografering". Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 14. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2009 (endret) For meg ser det ut som intensjonen for den tråden til Mr Olsen var objektiver, og at det er derfor denne tråden ligger i "Objektiver". Jeg foreslår at vi fyrer opp en ny makro-tråd under "Fotografering". Ja, og la den handle om makrofotografering. Kanskje Icefox Ratleto kan linke til mr Olsens tråd i åpningsinnlegget? Endret 14. juli 2009 av pybalto Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 14. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2009 Jeg starta en ny tråd jeg. Den (forhåpentligvis snart) store makro-tråden! Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 14. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2009 For meg ser det ut som intensjonen for den tråden til Mr Olsen var objektiver, og at det er derfor denne tråden ligger i "Objektiver". Jeg foreslår at vi fyrer opp en ny makro-tråd under "Fotografering". Ja, og la den handle om makrofotografering. Kanskje Icefox Ratleto kan linke til mr Olsens tråd i åpningsinnlegget? Fiksa. La link til den og noen andre aktuelle. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 14. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2009 Si meg.. Er 5D noe å satse på som oppgradering fra 400D? Snakker ikke om mrkII Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 14. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2009 Jepp. 5D mark I er et kjempekamera Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 14. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2009 Lurer på om ikke jeg skal kjøpe et. Hva er akseptabel bruktpris for et 5D, da? Kun kamerahus. Lenke til kommentar
B25S Skrevet 14. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2009 5000-7000 kr avhengig av hva som følger med(evt. batterigrep), stand, eksponeringer og kvittering(når det er kjøpt+garanti) og original emballasje. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå